Offres d'emploi Vente »  Vente »  Développement des affaires - Anvers :   5 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

IT Account Manager | BMW

  • Kwery
  • Anvers & Port d'Anvers
  • Durée indéterminée
De € 3.500 à € 5.500 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Travail à domicile

Business developer

  • Attentia
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Vélo en leasing
    • Parking
    • Coûts forfaitaires
    • Plan cafétéria
    • 13ème mois
    • Bonus de performance
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté

Sales Advisor

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Congés rémunérés supplémentaires

Business developer - recruitment software

De € 2.300 à € 4.000 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Eco Cheque
    • Travail à domicile

AREA SALES MANAGER FLANDRES

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Formations
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Page Personnel

E-commerce administrator

Temps plein
En ligne depuis 1 jour sur Jobat.be

Onze klant is een familiale KMO actief in de DIY-sector. Het bedrijf is op zoek naar een E-commerce administrator.

Het bedrijf is gelegen in Lier en best bereikbaar met de wagen.

E-commerce administrator

Description de la fonction

Samenwerken met diverse afdelingen en ondersteuning bieden aan het e-commerce team.
Als veelzijdige teamspeler draag je bij aan een breed scala aan administratieve en operationele taken binnen ons e-commerce team.


  • Content Specialist: Je zorgt ervoor dat onze producten online schitteren. Je verzamelt en optimaliseert content om complete en aantrekkelijke productinformatie aan te bieden.

  • Klantenadviseur: Met jouw klantgerichte aanpak bied je ondersteuning via e-mail marktplaats-portalen. Dankzij je empathisch vermogen vind je altijd de juiste balans tussen klanttevredenheid en bedrijfsbelangen.

  • Productinformatie-beheerder: Je werkt met ons ERP-systeem en integratie-tools om te zorgen dat de productinformatie vlekkeloos en up-to-date wordt weergegeven op verschillende marktplaatsen. Samen met je collega 's houd je het assortiment up-to-date en zorg je voor een efficiënte workflow.

  • Probleemoplossend Talent: Als er zich operationele uitdagingen voordoen, gebruik je jouw analytische vaardigheden om snel en doeltreffend oplossingen te vinden.

Profil

Een administratieve duizendpoot met een commerciële flair


  • Taalvaardig: Je communiceert vlot in het Nederlands, Engels en Frans. Duits is een pluspunt!

  • Oplossingsgericht: Je denkt in kansen en oplossingen, met een focus op resultaat.

  • Efficiëntie-gedreven: Routine en het afvinken van takenlijsten geven jou energie en voldoening.

  • Teamspeler en zelfstandig: Positief en gedreven werk je net zo goed in teamverband als zelfstandig.

  • Technisch onderlegd: Microsoft Office kent geen geheimen voor jou.

  • Stressbestendig: Je behoudt overzicht, stelt prioriteiten en schakelt moeiteloos een versnelling hoger in drukke of veranderlijke situaties.

  • Commercieel ingesteld: Je begrijpt hoe je bijdraagt aan een succesvol eindresultaat.

Offre


  • Vast contract na een succesvolle interimperiode

  • Een aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen

  • Toffe sfeer binnen een internationaal bedrijf

  • Stabiele omgeving

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Développement des affaires à Anvers?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 5 emplois à Anvers dans la catégorie "Développement des affaires".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 4000 Liège" et "1831 Diegem".

Sélectionnez un titre de job