Xtra vindt, bindt en boeit. Ons team van gepassioneerde Xtra Stars vindt talent en verbindt ze aan de juiste werkgevers. Steeds via een persoonlijk traject, met oog voor een boeiende en blijvende samenwerking.
Erkenningsnummers:
Xtra Interim: VG 2038/U – W.DISP 938 –
Afficher le numéro00485-406-20130822Xtra Digital: VG 2089/U – W.DISP 1067 –
Afficher le numéro00461-406-20150223Xtra Construct: VG 2214/U – W.DISP 1322 –
Afficher le numéro00613-406-20180126
Als
District Manager Klantenservice & Onderdelen ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen van de servicepartners in de regio. Je werkt actief aan de duurzame verdere ontwikkeling van de servicepartners.
Verantwoordelijkheden:- Ondersteuning van servicepartners: Jij biedt ondersteuning aan servicepartners in jouw regio en helpt hen bij het behalen van hun bedrijfsdoelen.
- Schakel tussen nationale organisatie en servicepartners: Je fungeert als tussenpersoon tussen de nationale organisatie en de servicepartners in jouw regio.
- Analyse van businesspotentieel: In samenwerking met collega's analyseer je het potentieel van de business in de regio en stel je strategieën op om de prestaties te verbeteren.
- Monitoring en actie: Je bewaakt de voortgang van de geïmplementeerde acties en grijpt in waar nodig.
- Oplossen van klantproblemen: Je draagt bij aan het oplossen van klantproblemen.
- Marktkennis en informatie-uitwisseling: Je houdt je kennis van de markt up-to-date en deelt relevante informatie met je collega's.
- Verantwoordelijkheid in CSP-afdeling: Je speelt een sleutelrol in het "in beweging houden" van de afdeling Customer Service & Parts (CSP).