Offres d'emploi Direction & gestion »  Finances - 1980 Zemst :   2 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Stafmedewerker financieel beheer voorzieningen

  • Stafmedewerker financieel beheer voorzieningen
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Dienstverlening ontwikkelen en optimaliseren: Je zal proactief bijdragen aan de verdere uitbouw en...
  • Financiële opvolging van voorzieningen: Je ontwikkelt inzichten en expertise met betrekking tot de...

Klantenadviseur Verzekeringen

  • CTRL-F Finance Antwerpen
  • Anvers
  • Durée déterminée
  • Relatiebeheer: Onderhouden én uitbreiden van klantrelaties, zowel met bestaande als nieuwe klanten.
  • Advies op maat: Klanten adviseren over risico’s en verzekeringsoplossingen die perfect bij hen...
D'autres ont aussi consulté
PPP GENT
  • PPP GENT
  • Wetteren, Lede, Aalter, Laarne, Kalken, Ninove, Geraardsbergen
  • Freelance, Durée indéterminée, Durée déterminée, Indépendent
PARTENA PROFESSIONAL
Delhaize
Delhaize
Delhaize
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Stafmedewerker financieel beheer voorzieningen

Durée indéterminée, Temps plein
En ligne depuis 19 jours sur Jobat.be

Opgroeien bestaat uit twee juridische entiteiten: het agentschap Opgroeien en het agentschap Opgroeien regie. In de praktijk treden deze twee entiteiten op als één agentschap: Opgroeien.

Opgroeien helpt het recht op kansrijk opgroeien te realiseren voor élk kind en élke jongere in Vlaanderen en Brussel. Met de eigen dienst- en hulpverlening en samen met partners ondersteunt Opgroeien kinderen, jongeren en hun gezinnen. De dienstverlening gaat van preventieve gezinsondersteuning, kinderopvang, Groeipakket, pleegzorg, adoptie, jeugdhulp tot de aanpak van jongeren die delicten plegen.

Opgroeien bestaat uit lokale teams, regionale teams en centrale diensten. Meer dan 3500 medewerkers zetten zich elke dag in voor Kind en Gezin, bij het ondersteuningscentrum jeugdzorg (OCJ), de sociale dienst van de jeugdrechtbank (SDJ), de intersectorale toegangspoorten en teams continuïteit en toegang (ACT) of in een gemeenschapsinstelling. De verschillende teams van Opgroeien zijn samengesteld vanuit een multi-expertise benadering en werken samen met heel wat partners. Zo worden kinderen, jongeren en gezinnen maximaal ondersteund.

Stafmedewerker financieel beheer voorzieningen

Description de la fonction

Ben je een expert op het gebied van financieel beheer? Opgroeien regie zoekt een enthousiaste collega die een cruciale rol zal spelen in de opvolging van het financieel beheer van voorzieningen die door Opgroeien worden erkend, vergund en gesubsidieerd.

Jouw verantwoordelijkheden:

  • Dienstverlening ontwikkelen en optimaliseren: Je zal proactief bijdragen aan de verdere uitbouw en bijsturing van de dienstverlening op basis van beleidsrichtlijnen en behoefteanalyses.

  • Financiële opvolging van voorzieningen: Je ontwikkelt inzichten en expertise met betrekking tot de opvolging van financiële inspectieverslagen van voorzieningen.
  • Kennisoverdracht: Je beschrijft de ontwikkelde expertise en maakt deze raadpleegbaar voor collega's die verantwoordelijk zijn voor de opvolging van dossiers. Je leidt hen op en ondersteunt hen om een solide basiskennis op te bouwen.
  • Werkinstrumenten ontwikkelen: Je ontwikkelt tools en werkmethoden om het inzicht in het financieel beheer van voorzieningen te verbeteren.
  • Adviesverlening: Je biedt zowel op vraag als proactief advies aan interne klanten om deskundige oplossingen te bieden voor complexe vraagstukken en dossiers. Je voert samen met de klantenbeheerders gesprekken met organisatoren om vaststellingen en problematieken op te volgen.

Lees meer over de job en het selectieproces in het selectiereglement dat je als bijlage terugvindt op Vlaanderen.be/vacatures of rechtstreeks via de solliciteerknop. Download dit document en hou het bij.

Profil

Je hebt een masterdiploma in een financiële richting.

OF

Je hebt een masterdiploma en 4 jaar relevante beroepservaring in een financiële functie.

Offre

  • Je krijgt een contract van onbepaalde duur in de graad van adjunct van de directeur.
  • Je krijgt een salaris op basis van de vastgelegde salarisschaal NA111. Op Afficher le site web kan je je nettosalaris berekenen, aangepast aan je individuele situatie.
  • Je ontvangt de volgende voordelen: maaltijdcheques, gratis openbaar vervoer voor je woon-werkverkeer, een breed aanbod van leasefietsen, hospitalisatieverzekering, een financiële tussenkomst voor kinderopvang tijdens alle schoolvakanties, ...
  • Je krijgt 35 dagen vakantie per jaar en bovendien ben je vrij tussen Kerstmis en Nieuwjaar.
  • Je activiteit bepaalt je werkplek. Zo kan je enkele dagen per week van thuis uit of op een satellietkantoor werken. De overige dagen werk je vanuit het kantoor in Brussel.
Meer weten over werken bij de Vlaamse overheid? Afficher le site web

Information pratique


Agentschap Overheidspersoneel

Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Master (Licence, Université ou Enseignement Supérieur de Type Long) Au moins 2 ans d'expérience Néerlandais

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Finances à Zemst?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 2 emplois à Zemst dans la catégorie "Finances".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "3600 Genk, 3500 Hasselt" et "3920 Lommel".