Offres d'emploi Direction & gestion - Eeklo :   8 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Operationeel verantwoordelijke

Planner

COO Bouwbedrijf

De € 8.000 à € 12.000 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Eco Cheque
    • Travail à domicile

District Manager ( post offices) - Area Gent

  • bpost
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance-invalidité
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Direction & gestion - Eeklo' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Werkvoorbereider

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle

Retail Manager Bon'Ap

Manager operations zelfstandige ondernemers

  • Liantis
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Assurance-invalidité
    • Vélo en leasing
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Naissance
    • Mariage
    • Saint Nicolas
    • Coûts forfaitaires
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Check up
    • Plan cafétéria
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté

Retail manager Bon'Ap

D'autres ont aussi consulté
COPRO
  • COPRO
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
Profacts
  • Profacts
  • www.profacts.be | The Loop - Gent
  • Durée indéterminée
SAFRAN AIRCRAFT
SERVIBOX NV
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

AGO Jobs & HR

Operationeel verantwoordelijke

1248757139
Intérim, Temps plein
En ligne depuis 1 jour sur Jobat.be
Je zoekt een toffe job? Tijdelijk of (optie) vast? Als arbeider of bediende? Kom dan zeker langs in een van onze 80 kantoren of surf naar Afficher le site web. Wij hebben meer dan 3500 openstaande vacatures voor jou en helpen jou graag een job te vinden die bij jou past. Choose life, choose work, choose AGO!

Operationeel verantwoordelijke

Description de la fonction

Onze klant, een dynamisch en snelgroeiend bedrijf actief in de industriële reinigings- en recyclagesector, zoekt een gedreven Operationeel Verantwoordelijke om leiding te geven aan de afdeling Industriële Reiniging. Betrouwbaarheid, ondernemerschap en veiligheid staan centraal binnen de organisatie, die zich richt op zowel openbare besturen, grote industriële bedrijven als particulieren.

In deze rol neem je de leiding over een breed scala aan industriële reinigingsdiensten, variërend van eenvoudige interventies tot complexe en risicovolle projecten, en draag je bij aan de optimalisatie van processen en operationele efficiëntie.

Jouw verantwoordelijkheden
Leiding geven aan een team van 70 medewerkers, waaronder projectleiders, werfleiders, planners en industriële reinigers.
Organiseren en voorzitten van wekelijkse planningsvergaderingen en opvolging van materieelbeheer.
Uitvoeren van werfbezoeken en ondersteunen van werfleiders en projectleiders in hun professionele groei.
Implementeren van verbeteringsprocessen volgens 5S en Six Sigma om de efficiëntie te verhogen.
Actief bijdragen aan Operational Excellence en optimalisatie van bedrijfsprocessen.
Opstellen van rapportages en opvolgen van KPI's binnen de afdeling.
Samenwerken met verantwoordelijken voor publieke markt en key accounts, inclusief budgetopvolging.
Eén week per twee maanden instaan voor wachtdienst en telefonische permanentie.
Rapporteren aan de CEO.

Profil

Masterdiploma (bij voorkeur in een technische richting) of gelijkwaardig door ervaring.
Aantoonbare ervaring in een leidinggevende functie binnen een technische omgeving.
Sterke coachings- en teammanagementvaardigheden, met een probleemoplossende en resultaatgerichte mentaliteit.
Besluitvaardig, hands-on en proactief ingesteld.
Stressbestendig en flexibel naar werktijden toe, met een sterk verantwoordelijkheidsgevoel voor het team.
Vloeiend in Nederlands, met een goede beheersing van het Frans.

Offre

Een uitdagende leidinggevende functie met verantwoordelijkheid binnen een groeiende onderneming.
Een marktconform salaris aangevuld met een bedrijfswagen en aantrekkelijke extralegale voordelen, zoals maaltijdcheques, ecocheques, een cafetariaplan en een hospitalisatieverzekering.
Een jong en dynamisch team binnen een organisatie die investeert in continue verbetering en innovatie.

Information pratique

Heb je interesse? Kom dan langs in ons kantoor of mail ons jouw motivatiebrief en cv.


AGO Jobs & HR Maldegem
Marktstraat 45B

9990 Maldegem
Tel.: Afficher le numéro
Email: Afficher l'adresse e-mail
Type de fonction :
Secteur :
Lieu de travail
Exigences
Master (Licence, Université ou Enseignement Supérieur de Type Long)

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Direction & gestion à Eeklo?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 8 emplois à Eeklo dans la catégorie "Direction & gestion", Opérations inclus.

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 2000 Anvers" et "9000 Gand".