Offres d'emploi Direction & gestion - 1020 Laeken (Bru.) :   31 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

SECRETARIS GENERAAL

  • Orde van Architecten
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance-invalidité
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Eco Cheque
    • Formations
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
  • Je staat aan het hoofd van de operationele werking van de Nederlandstalige afdeling van de Orde van...
  • Je begeleidt de medewerkers van de Orde, zowel op centraal als provinciaal niveau;

Interne Auditor

  • Departement Zorg
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
Ben jij een scherpe denker die geen detail over het hoofd ziet? Wil je een cruciale rol spelen in het verbeteren van de werking van het Departement...

Group Traineeship - Operations

  • bpost
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance-invalidité
  • Are you into people management, process improvement, change management and so on? Do you see...
  • Yes, the traineeship is challenging, but you are not in this alone. You join a close-knit community...

Project Manager for European Standards in Consumer Sectors – Energy and Living

  • CEN - European Committee for Standardization
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Formations
    • Plan cafétéria
  • He/she will oversee the work programme of Technical Bodies across various fields, including...
  • Furthermore he/she will interface with the European Commission for the topics under their...

Incident Manager

  • I-City
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Coördineren van en toezicht houden op het beheer van technische incidenten in de hele organisatie
  • Coördineren van de ontvangst, registratie en classificatie van incidenten die door gebruikers...

Hub-coach Iedereen Verdient Vakantie

  • Hub-coach Iedereen Verdient Vakantie Horeca en toerisme
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Compensation de repas
    • Naissance
    • Saint Nicolas
    • Formations
    • Plan cafétéria
    • Allocation familiale complémentaire
    • Travail à domicile
Zin in een job waarin jij het verschil maakt voor anderen?Waarin je een meerwaarde bent voor de samenleving?Waarbij je mensen in kansarmoede of met...

Stafmedewerker financieel beheer voorzieningen

  • Stafmedewerker financieel beheer voorzieningen
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Dienstverlening ontwikkelen en optimaliseren: Je zal proactief bijdragen aan de verdere uitbouw en...
  • Financiële opvolging van voorzieningen: Je ontwikkelt inzichten en expertise met betrekking tot de...

Directeur welzijn en onderwijs

  • Groep Dilbeek
  • Dilbeek
  • Durée indéterminée
De € 4.845 à € 7.568 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Congés rémunérés supplémentaires
  • neem je de leiding over de stroom Welzijn, waarvoor je de doelstellingen vertaalt en concretiseert.
  • garandeer je een efficiënte werking van de stroom Welzijn. Je zorgt voor een adequate...

Coördinator ELZ BraViO 80%

  • Eerstelijnszone BraViO
  • Machelen (Br.Fl.)
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Formations
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
Ben jij iemand die energie haalt uit het samenwerken met verschillende zorg- en welzijnsdisciplines en projecten die een echte impact hebben op het...

DIRECTEUR (M/V)

  • VBS
  • Ixelles
  • Durée indéterminée
De directeur is verantwoordelijk voor het operationele, financiële en administratieve beheer en vervult deze taak samen een team van 4-5 personen...

Beleidsmedewerker Algemene Ziekenhuizen en Fysieke Revalidatie

  • beleidsmedewerker ziekenhuizen en fysieke revalidatie
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Compensation de repas
    • Naissance
    • Mariage
    • Anniversaire
    • Saint Nicolas
    • Formations
    • Check up
    • Plan cafétéria
    • Travail à domicile
Heb jij verfrissende ideeën aangaande 'het Ziekenhuis van de Toekomst'? Wil je samen met je collega's mee vorm geven aan beleidsvoorstellen in de...

Department Manager | HVAC - Brussels-South

  • Equans
  • Drogenbos
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Eco Cheque
    • Formations
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Travail à domicile
  • strategie:
  • je definieert en implementeert de bedrijfsstrategie en visie voor jouw afdeling in lijn met de...

Planningscoördinator - Antwerpen

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Verantwoordelijk voor de personeelsbezetting en het beheren van roosters bij klanten.
  • Capaciteitsplanning voor zowel korte als lange termijn waarborgen.

Continuous Improvement Manager

  • Equans
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Vélo en leasing
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Coûts forfaitaires
    • Eco Cheque
    • Formations
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
  • vaststellen en beheren van een verkoop- en operationeel planningsysteem. Vereiste vs. beschikbare...
  • coördineren van het benodigde engineering- en projectmanagement

District manager customer service

  • Xtra
  • Zaventem
  • Durée indéterminée
  • Ondersteuning van servicepartners: Jij biedt ondersteuning aan servicepartners in jouw regio en...
  • Schakel tussen nationale organisatie en servicepartners: Je fungeert als tussenpersoon tussen de...
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Direction & gestion - Laeken (Bru.) (région Bruxelles)' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

General Manager

  • CREAMODA asbl
  • Zellik
  • Durée indéterminée
  • Dagelijkse leiding van de federatie en het team in al zijn facetten
  • Contacten onderhouden met bestuurders en leden

Administratief Bediende m/v/x

  • Unique Brussels
  • Schaerbeek
  • Intérim option contrat fixe
€ 2.800 par mois
  • Je helpt klanten in eerste lijn met vragen over de werking en het klantenplatform.
  • Je volgt onze algemene mailbox op en beantwoordt vragen of stuurt deze door naar de betrokken...

Bediende Werfadministratie

  • CTRL-F Hoofdkantoor
  • Zaventem
  • Durée déterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Formations
    • Congés rémunérés supplémentaires
  • Werfmeldingen beheren en administratie van onderaannemers verzorgen.
  • Aanwezigheid van alle medewerkers op de werf controleren.

Gemeentesecretaris (M/V/X)

  • Ville de Bruxelles
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
De € 10.712,48 à € 14.873,88 par mois
  • Je zorgt ervoor dat de administratie op een voorbeeldige en moderne manier functioneert, met...
  • Je vertaalt het  meerderheidsakkoord naar strategische doelstellingen en plannen voor de...

PLANNING & FLOW OFFICER - met dynamiek en een goed humeur

  • Actief Interim Asse
  • Relegem
Als Planning & Flow Officer speel je een sleutelrol in het dagelijkse beheer van de operaties en procesoptimalisatie. Je rapporteert aan je manager...

Adviseur VSI

  • Constructiv
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Je volgt wijzigingen in het landschap van de sociale zekerheid op en communiceert daarover aan onze...
  • Je neemt deel aan allerhande werkgroepen rond evoluties binnen de sociale zekerheid.

Verantwoordelijke van het kinderopvang Dolto (M/V/X)

  • STAD BRUSSEL
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Je begeleidt medewerkers, stelt passende opleidingen voor, beheert verlof en zorgt voor de...
  • Je bereidt activiteiten voor, coördineert en leidt pedagogische en recreatieve activiteiten voor...

Business development medewerker binnen team innovatie

  • Solidaris Nationaal Verbond
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Je doet aan proactief marktonderzoek en -analyse en wordt de expert op dit gebied.
  • Je werkt een netwerk uit (overkoepelend en per project) en beheert de nodige relaties.

Portfoliopartner (Digitaal Vlaanderen) via Vlaanderen Connect

  • Vlaanderen connect.
  • Bruxelles
Inleiding Het agentschap Digitaal Vlaanderen is op zoek naar een gedreven en bekwame Portfoliopartner om de dienst Portfolio Management Office &...

Stafmedewerker kwaliteit en fondsenwerving (0.8 vte)

  • Dito
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
Naast de 3 inhoudelijke pijlers is er een belangrijke zakelijke component binnen onze werking. Het zakelijke luik omvat de domeinen administratie,...

Project manager officer voor het nationaal drugscommisariaat niveau A

  • FEDERALE OVERHEIDSDIENST JUSTITIE
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
  • alle projecten nauwgezet opvolgen;
  • de projectleiders opzoeken, bijstaan en de nodige informatie bezorgen;

Directeur

  • STUDIECENTRUM VOOR PERINATALE EPIDEMIOLOGIE
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • de verwerking, verbetering en validatie van de gegevens voor de obstetrische en neonatale dossiers...
  • de productie en publicatie van het rapport “Perinatale gezondheid in Vlaanderen” en van de...

IT-Directeur - CIO voor de IT-dienst

  • EUROPAZIEKENHUIZEN
  • Uccle
  • Durée indéterminée
De Europa Ziekenhuizen zijn op zoek naar een: IT-Directeur (M/V/X) - CIO Voor de IT-dienst Op de sites St-Elisabeth en St-Michiel

Internal Affairs Director (NL/FR)

  • GoodPlanet Belgium
  • Ixelles
  • Durée indéterminée
  • Je staat in voor het beheer van veranderingsprocessen en leidt deze in goede banen.
  • Als voornaamste rol neem je deze van strategische partner en change agent binnen het Management...

Praktijkverantwoordelijke

  • Verus
  • Berchem-Sainte-Agathe
  • Durée indéterminée
Voor een specialistenpraktijk in Sint-Agatha-Berchem zijn we op zoek naar een gedreven praktijkverantwoordelijke om in tandem met de hoofdtandarts de...
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
PARTENA PROFESSIONAL
PPP GENT
  • PPP GENT
  • Wetteren, Lede, Aalter, Laarne, Kalken, Ninove, Geraardsbergen
  • Freelance, Durée indéterminée, Durée déterminée, Indépendent
LR FINANCES SRL
Delhaize
Delhaize
  • Delhaize
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Orde van Architecten

SECRETARIS GENERAAL

Durée indéterminée, Temps plein
En ligne depuis 10 jours sur Jobat.be
Wil je deel uitmaken van een organisatie met een belangrijke maatschappelijke missie?
Heb je een bijzondere interesse en/of ervaring in allerhande onderwerpen
die het beroep van architect raken?
Ben jij iemand die een sterk leiderschap en samenwerkingsvaardigheden bezit,dan ben jij de geschikte persoon die de organisatie kan versterken!


Over ons
De Orde van Architecten, een publiekrechtelijke rechtspersoon opgericht bij wet van 26 juni 1963, heeft een tweeledige missie. Enerzijds reguleren we het beroep van architect door het opstellen van reglementen met betrekking tot het beroep van architect, en anderzijds handhaven we de naleving ervan. Onze rol is cruciaal om ervoor te zorgen dat architecten in België hun beroep plichtsgetrouw en op verantwoorde wijze uitoefenen.
De Orde van Architecten wil inzetten op een actualisatie van de regelgeving voor de architectuursector, rekening houdend met o.a. de maatschappelijke evoluties en groeiende internationalisering.
De Orde wil haar deontologische, informatieve en representatieve opdracht op een eigentijdse wijze invullen. De komende jaren zal er dan ook worden gestreefd naar een hervorming van het wettelijk en deontologisch kader van het architectenberoep.

De Nationale Raad is het enige orgaan dat de Orde van Architecten wettelijk kan vertegenwoordigen. De Nationale Raad omvat 2 aparte taalvleugels – een Nederlandstalige en Franstalige. De Vlaamse raad d.i. Nederlandstalige vleugel van de Nationale raad van de Orde van architecten, als inrichtende en beleidsvoerende macht is organisatorisch in drie diensten (juridische; beleid; administratie & IT) opgedeeld.

SECRETARIS GENERAAL

Wat houdt deze functie in?
Als SECRETARIS GENERAAL ben je verantwoordelijk voor het effectief leiden en beheren van het ondersteunende team, bestaande uit juridische, financiële, beleids-, communicatie, IT- en administratieve medewerkers. Je hebt de eindverantwoordelijkheid over de interne werking van de administratieve diensten van de Nationale Raad (in samenwerking met FR tegenhanger); Vlaamse Raad en provinciale raden. Je staat aan het hoofd van de medewerkers en je bent het eerste aanspreekpunt voor de gehele geleding.

De voornaamste verantwoordelijkheden hierin zijn:
  • Je staat aan het hoofd van de operationele werking van de Nederlandstalige afdeling van de Orde van Architecten;
  • Je begeleidt de medewerkers van de Orde, zowel op centraal als provinciaal niveau;
  • Je faciliteert regelmatige teamvergaderingen en de besprekingen van de actuele projecten en uitdagingen;
  • Je evalueert het beleid en de procedures en zoekt naar mogelijkheden om de efficiëntie en effectiviteit van de werking te verbeteren.

Ben jij de gedreven leidinggevende die we zoeken voor deze functie?
  • Je behaalde een masterdiploma en hebt minstens 7 jaar relevante professionele ervaring in HR-management, organisatiemanagement en/of change management
  • Je bent een sterke communicator, zowel in het Nederlands, Frans als het Engels
  • Je bent een gedreven people manager die medewerkers kan coachen, motiveren en enthousiasmeren
  • Je hanteert een participatieve managementstijl
  • Je bent analytisch ingesteld, weet (complexe) problemen te detecteren en om te zetten naar haalbare werkprocessen
  • Je behoudt te allen tijde een helikopterview over de operationele werking
  • Je bent assertief: je komt voor jezelf op met respect voor andermans belangen.
  • Je hebt een grote portie empathie en brengt beslissingen diplomatisch over.
  • Je bent een bruggenbouwer en bent een goede netwerker
  • Je bent vertrouwd met Office toepassingen en leert vlot interne informatiemanagementsystemen aan
  • Affiniteit met de architectuursector of andere vrije beroepen is een pluspunt
De ideale kandidaat combineert sterke hard skills, zoals kennis van organisatiemanagement en analytische vaardigheden met essentiële soft skills om effectief leiderschap te tonen.

De vaardigheid om doelgericht en empathisch samen te werken met de verschillende diensten, gecombineerd met een scherp oog voor besluitvaardigheid en ethiek, vormt de kern van deze functie. Inspireer en stimuleer ons met sterke leiderschapskwaliteiten en een proactieve houding in probleemoplossende situaties.

Met uitstekende communicatieve vaardigheden breng je de zaken helder over. Binnen de uitvoering van je takenpakket wordt daarom een uitstekende beheersing van het Nederlands (mondeling en schriftelijk) en een goede kennis van het Frans en Engels (mondeling en schriftelijk) verwacht.

Tot slot, en belangrijk, heb je minimaal 7 jaar ervaring in leiderschap en coaching van mensen. Je hebt een gevorderde kennis van de informatica- en softwareprogramma’s zoals MS Office (functies in Word, Excel, Outlook, Teams,…) en je bent in staat om vlot met (nieuwe) interne computerprogramma’s te leren werken.


  • Assurance groupe
  • Voiture d'entreprise
  • Carte carburant / Carte de recharge électrique
  • Chèques-repas
  • Smartphone
  • Ordinateur portable
  • Assurance hospitalisation individuelle
  • Assurance-invalidité
  • Parking
  • Intervention dans les frais de deplacement
  • Eco Cheque
  • Formations
  • 13ème mois
  • Pécule de vacances
  • Congés rémunérés supplémentaires
  • Travail à domicile
Wij bieden het volgende aan:
  • Een bediendecontract van onbepaalde duur in een voltijds regime (38u/week)
  • Een marktconforme verloning met een uitgebreid pakket aan extralegale voordelen (bedrijfswagen en tankkaart onderhandelbaar, maaltijdcheques van €8, hospitalisatie- en groepsverzekering, cadeaucheques, ecocheques,…)
  • Glijdende werkuren en mogelijkheid tot telewerk
  • 6 vrij te kiezen extralegale vakantiedagen en een vrije dag op de Vlaamse Feestdag, bovenop de 20 wettelijke vakantiedagen
  • Aandacht voor opleiding, bijscholing en persoonlijke ontwikkeling
  • Je bent werkzaam in een unieke locatie in Brussel (Tour & Taxis, Koninklijk Pakhuis) dat vlot bereikbaar is met de wagen, als met het openbaar vervoer en de shuttle bus van Tour & Taxis

Information pratique

Interesse?
Meer informatie is te verkrijgen bij onze voorzitter dhr.Jos Leyssens via Afficher l'adresse e-mail of telefonisch op Afficher le numéro.    

Stuur jouw sollicitatie (motivatiebrief, CV en kopie van je diploma) per e-mail naar Afficher le formulaire de demande d'emploi

De Orde van Architecten wil een omgeving creëren waarin alle talenten maximaal tot ontplooiing kunnen komen, ongeacht gender, leeftijd, culturele herkomst, nationaliteit of functiebeperking.
Type de fonction :
Secteur :
Lieu de travail
Exigences
Master (Licence, Université ou Enseignement Supérieur de Type Long) Au moins 5 ans d'expérience Néerlandais, Anglais, Français

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Direction & gestion à Laeken (Bru.)?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 31 emplois à Laeken (Bru.) dans la catégorie "Direction & gestion", Direction générale, Opérations, Service public et Ingénierie inclus.

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "2000 Anvers, 9000 Gand" et "1000 Bruxelles".