Offres d'emploi Vente »  Vente »  Service clients - Flandre orientale :   3 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Trilingual Customer Advisor (M/F/X) - Brussels Center

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Intérim
De € 2.800 à € 3.800 par mois
  • Sales and post-sales support: deliver product/service sales via phone with expert advice for...
  • Issue resolution & customer satisfaction: provide timely and quality responses to customer...

Inside Sales Employee

  • Asap La Louvière
  • Plusieurs régions
  • Intérim option contrat fixe, Durée indéterminée, Starter
Pour notre partenaire, nous sommes à la recherche d'un Inside Sales Employee. En tant qu'Inside Sales Employee (M/F/X), vous êtes chargé de qualifier...

Opérateur CNC tournage fraisage

  • Unique West-Vlaanderen Technicum
  • Renaix
  • Intérim option contrat fixe
  • Travailler en tant qu'opérateur CNC, de préférence avec de l'expérience dans l'utilisation de...
  • La connaissance CAD/CAM est un plus.
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Jobs pour vous vous proposera de meilleurs emplois en fonction de votre éducation, de vos compétences et de votre expérience professionnelle.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Customer Service Representative

Intérim option contrat fixe, Temps plein
Encore 7 jours pour postuler

Customer Service Representative

Description de la fonction

Ben jij een klantgerichte professional met een passie voor uitstekende service? Heb je interesse in een dynamische rol binnen een innovatieve industrie? Dan zijn wij op zoek naar jou!Wij zijn een toonaangevend bedrijf in de productie van kleefbanden en aanverwante producten, bekend om onze hoogwaardige oplossingen en klantgerichte benadering. Als Customer Service Representative ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je speelt een cruciale rol in het leveren van uitzonderlijke service, het oplossen van problemen en het bevorderen van klanttevredenheid.Jouw verantwoordelijkheden in een oog op slag:
  • Beheren en invoeren van klantorders naar productie
  • Prijzen van klantenorders controleren en opvolgen + aanpassingen van prijzen in klantendossiers en het beheer van prijslijsten
  • Aanmaak en beheer van nieuwe klanten en productartikelen
  • Voorbereiden en verzenden van orderbevestigingen en verkoopfacturen
  • Organisatie van transport in samenwerking met ons magazijn
  • Voorbereiding en verzending van paklijsten
  • Regelen van transport en opmaak van documenten voor niet-EU landen
  • Opstellen en uitsturen van prijsoffertes
  • Beantwoorden van klantvragen en voorbereiden van staalaanvragen
  • Registratie en afhandeling van klachten
  • Ondersteuning bieden bij ERP en systeemproblemen
  • Beheer van datasheets en certificaten
  • Beheer van telefonie en mails bij afwezigheid van de Sales Managers
  • Archivering van relevante klantdocumenten
  • Aankoopbeheer van kleefband/goederen
  • Wegwijs vinden in portals van leveranciers en klanten

Profil

  • Ervaring in customer service of een vergelijkbare functie
  • Vaardig met ERP-systemen en MS Office
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in Nederlands, Frans en Engels; kennis van andere talen is een plus

Offre

  • Dynamische werkomgeving met ruimte voor persoonlijke en professionele groei
  • Mogelijkheid om te werken in een internationaal georiënteerd bedrijf
  • Hecht team dat waarde hecht aan samenwerking en innovatie
  • Fulltime werkweek van 38 uur (6 dagen inhaalrust + 20 vakantiedagen)
  • Werkuren: maandag t/m donderdag 8:00-12:00 en 12:30-17:00, vrijdag 8:00-12:00
  • Geen vaste verlofperiode, behalve tijdens Kerst (in overleg met collega's)
  • Extralegale voordelen zoals groepsverzekering (4% werkgeversbijdrage & 2% werknemersbijdrage), hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques van €8 per gewerkte dag (met €1,09 eigen bijdrage), tandzorgverzekering (€1250 per jaar)
  • Keuze aan opleidingen via Co-valent
Ben jij de gedreven customer service representative die we zoeken? Solliciteer dan snel want voordat je het weet, heb je een uitstekende kans gemist. Solliciteren kan gemakkelijk: Nog vragen over de functie? Bel ons gerust even op Afficher le numéro.Na je sollicitatie, zullen we je contacteren om met jou in gesprek te gaan. Binnen een week zal je reactie krijgen en al of niet uitgenodigd zal worden voor een sollicitatiegesprek met de HR manager. Tot binnenkort!

Information pratique

Actief Interim Oudenaarde

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Service clients à Flandre orientale?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 3 emplois à Flandre orientale dans la catégorie "Service clients".