Copywriter – Fondsenwerving (m/v/x)
Description de la fonction
Wat ga je doen? • Pakkend schrijven – Je vertaalt een briefing in een krachtig verhaal dat donateurs aanspreekt.
• Multichannel denken – Je schrijft niet alleen brieven, maar ook e-mails en
socialmediacampagnes.
• Samenwerken – Je overlegt met accountmanagers, grafici en productiemanagers.
• Kwaliteit afleveren – Met een kritisch oog verbeter je continu je eigen werk.
Profil
Jouw talenten? • Taalvaardig – Je bent Nederlandstalig. Schrijven is al minstens 5 jaar je lust en je leven. • Dm-expert – Je kent de kneepjes van direct mail copywriting. • Voelsprieten – Je voelt perfect aan wat lezers raakt, vooral een publiek boven de zestig. • Flexibel – Je werkt georganiseerd, zelfs onder stress en tegen de klok. • Creatief – Schrijven is niet je enige kracht; je weet ook hoe je een sterk concept opzet. • Meertalig – Vous parlez également a bit of French and English.
Offre
Waarom DSC? • Zingeving – Je werkt in team aan het vergroten van impact voor non-profits. • Groei – Je krijgt de kans om specialist te worden in fondsenwerving. • Flexibiliteit – We bieden flexibele uren, tot 3 dagen telewerk per week en 12 adv-dagen. • Voordelen – Naast een competitief salaris ontvang je o.a. maaltijdcheques, een zorg- en groepsverzekering en kan je deelnemen aan het cafetariaplan. • Gezondheidsboost – Geniet van yoga op maandag, en van fairtradekoffie en vers fruit op alle andere dagen. • Teamspirit – Regelmatig teambuildings met collega’s, van barbecues tot workshops.