Offres d'emploi Administration »  Employé administratif - Brabant flamand :   3 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Administration Coordinator (m/f/x) - Vilvoorde

  • Page Personnel
  • Vilvorde
  • Fournir un soutien administratif quotidien aux planificateurs sur les projets.
  • Collecter les informations nécessaires pour compléter les dossiers et les organiser.

Collaborateur administratif contrôle facture

  • Colruyt Group
  • Hal
  • Durée indéterminée
  • Vous contrôlez quotidiennement les factures entrantes. Les quantités mentionnées sont-elles...
  • Vous vous entretenez régulièrement, par voie écrite ou par téléphone, avec des fournisseurs, la...

Admin Operator Logistc

  • Start People
  • Asse
  • Durée déterminée
  • Gérer le processus de livraison et de restitution des véhicules loués.
  • Assurer la coordination avec les clients pour planifier les livraisons et les récupérations de...
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

AGO Jobs & HR

Commercieel Administratief Bediende

1207778502
Intérim, Temps plein
En ligne depuis 10 jours sur Jobat.be
Je zoekt een toffe job? Tijdelijk of (optie) vast? Als arbeider of bediende? Kom dan zeker langs in een van onze 80 kantoren of surf naar Afficher le site web. Wij hebben meer dan 3500 openstaande vacatures voor jou en helpen jou graag een job te vinden die bij jou past. Choose life, choose work, choose AGO!

Commercieel Administratief Bediende

Description de la fonction

Ben jij een administratieve duizendpoot met een passie voor klantenservice? Voor onze klant, een gerenommeerde speler in de automobielsector, zoeken wij een Commercieel Administratief Bediende. In deze rol ben jij de schakel tussen de verkoop en de klant. Vanaf het moment dat een wagen verkocht wordt, neem jij het dossier in handen. Je houdt klanten op de hoogte van de leveringsdatum, zorgt dat alle contracten (verkoop, leasing, financiering) correct afgehandeld worden en begeleidt de klant bij de aflevering van hun voertuig.

Je komt terecht in een hecht team binnen een familiaal bedrijf waar klanttevredenheid en kwaliteit vooropstaan. Deze rol biedt veel afwisseling tussen administratieve taken en klantencontact, waarbij jouw precisie en klantgerichtheid cruciaal zijn voor het succes van de organisatie.

Profil

Minstens 2 jaar ervaring, bij voorkeur in de garage- of automobielsector.
Uitstekende beheersing van het Nederlands en een goede kennis van het Frans.
Sterke administratieve vaardigheden en oog voor detail.
Klantgerichtheid en commercieel inzicht.
Stressbestendigheid en flexibiliteit om snel te schakelen tussen verschillende taken.
Zelfstandigheid met het vermogen om efficiënt te plannen en te organiseren.

Offre

Een voltijdse functie in dagdienst binnen een stabiele en groeiende organisatie.
Een aantrekkelijk salaris dat aansluit bij jouw kennis en ervaring.
Interne en externe opleidingen om je verder te ontwikkelen.
Een werkplek waar jouw inbreng gewaardeerd wordt en je de ruimte krijgt om verantwoordelijkheid te nemen.
Een warme, familiale werkomgeving waar collegialiteit centraal staat.

Klaar om jouw administratieve vaardigheden te laten schitteren in de automobielsector? Solliciteer vandaag nog!

Information pratique

Heb je interesse? Kom dan langs in ons kantoor of mail ons jouw motivatiebrief en cv.


AGO Jobs & HR Brussel Office
Emile Jacqmainlaan 127

1000 Brussel Office
Tel.: Afficher le numéro
Email:
Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier à orientation professionnelle (Enseignement Supérieur de Type Court)

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Employé administratif à Brabant flamand?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 3 emplois à Brabant flamand dans la catégorie "Employé administratif".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 1080 Molenbeek-Saint-Jean" et "5000 Namur".