Een toonaangevend en innovatief bedrijf, actief in 46 landen, is op zoek naar een Client Success Advisor met een passie voor klanttevredenheid.
Client Success Advisor
Description de la fonction
- Een uitzonderlijke klantervaring bieden door vragen te beantwoorden via telefoon en e-mail.
- Een gevarieerd klantenbestand beheren, bestaande uit werkgevers, handelaars en gebruikers van onze digitale oplossingen.
- Actief bijdragen aan de continue verbetering van processen en klanttevredenheid.
- Samenwerken met je team om een service van hoge kwaliteit en effectieve ondersteuning aan andere afdelingen te garanderen.
Profil
- Je beheerst vloeiend Frans en Nederlands.
- Je hebt een eerste ervaring in klantenservice B2C en/of B2B (telefonisch).
- Je bent klantgericht, beschikt over uitstekende interpersoonlijke vaardigheden en hebt een sterk analytisch en luistervermogen.
- Je bent enthousiast, flexibel en aanpasbaar, met een sterke resultaatgerichtheid.
- Je voelt je goed in een dynamische en voortdurend evoluerende omgeving.
Offre
- Een voltijds contract (38u/week) CDI.
- Hybride telewerk (2 dagen per week).
- Een aantrekkelijk salarispakket, inclusief prestatiegebonden bonussen, hospitalisatieverzekering, telewerkvergoeding en toegang tot innovatieve oplossingen van het bedrijf.
- Een stimulante werkomgeving binnen een bedrijf dat innovatie, eenvoud en ondernemerschap waardeert