Offres d'emploi Paie & administration des salaires, Assistant / administrateur RH - Bruxelles :   1 job

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

PT&C coordinator (EN/NL or EN/FR)

De € 2.300 à € 3.200 par an
D'autres ont aussi consulté
COPRO
  • COPRO
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
Profacts
  • Profacts
  • www.profacts.be | The Loop - Gent
  • Durée indéterminée
SERVIBOX NV
#NICECOM
  • #NICECOM
  • Woluwe-Saint-Lambert
  • Durée indéterminée
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Unique Brussels

PT&C coordinator (EN/NL or EN/FR)

Durée déterminée, Temps plein
En ligne depuis 18 jours sur Jobat.be

A European organization in the heart of Brussels. 

PT&C coordinator (EN/NL or EN/FR)

Description de la fonction


  • Serves as a vital support function within the PT&C Section, facilitate communication, organisation, financial and administrative tasks to ensure smooth operations.

  • By managing meetings, events, and administration and by providing project support, the coordinator enhances collaboration and efficiency across the PT&C Section and with other sections and members.

  • Administration Maintain organisation charts, organise meetings (internal/external), contract management, produce reports, follow-up on invoices, budget/forecast and maintain HR dashboards.

  • Compensation & Benefits Support payroll preparation, administer benefits and flex plan and assist with budget preparation.

  • Recruitment & Onboarding Assist in job postings, maintain candidate database, pre-screen candidates, schedule interviews, and manage employee onboarding.

  • Learning & Development Support the organisation and evaluation of internal/external training, detect training needs, and organise recognition ceremonies and awards.

  • Project Support Assist the team in executing various HR projects.

  • Communication Maintain intranet, manage section communication (incl. HR mailbox) for internal employees and members and assist in organising employee/members meetings for the Section

Profil


  • Bachelor or equivalent experience e in HR administration, managing employee contracts, invoices, budget.

  • Strong PC skills (Microsoft Word, Excel, Teams, Outlook and SharePoint)

  •  Knowledge of invoicing tools would be an asset

  • Proactive, good organisational skills, customer oriented.

  • Excellent writing and oral communication skills in English and Dutch or French.

Offre

  • De € 2.300 à € 3.200 par an

What do we offer you?




  • Monthly salary between 2300 and 3200 depending on experience

  • Multi-cultural environment

  • Homeworking 

  • Meal vouchers

Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Academische Bachelor Néerlandais, Anglais

Vous êtes à la recherche d'un emploi à Bruxelles?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 1 emplois à Bruxelles.