Offres d'emploi Horeca, tourisme, entretien »  Horeca - Flandre orientale :   3 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Chef catering

  • FOD Financiën
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Formations
    • Pécule de vacances
    • Travail à domicile
  • Direction d'équipe et coaching : vous travaillez en étroite collaboration avec les cuisiniers et le...
  • Planification et organisation : Vous élaborez les menus, déterminez les quantités, établissez les...

Chefs de rang (H/F/X)

  • Client of Manpower
  • Gand
  • Intérim option contrat fixe
  • Accueillir les clients avec courtoisie et professionnalisme, en respectant les standards de...
  • Superviser et coordonner le service en salle, tout en veillant à la satisfaction totale des...

Serveur/Serveuse Café Bogard gare Bruxelles-Midi

  • SSP Belgium bv - SSP The Food Travel Experts
  • Oosterzele
En tant que membre du personnel de service, vous êtes sous la responsabilité du responsable de salle. Vous aidez à servir et à vendre des plats et...

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Allround medewerker front- en backoffice onthaal en loketwerking

  • MERELBEKE GEMEENTEBESTUUR
  • Merelbeke
Durée indéterminée, Temps plein

Allround medewerker front- en backoffice onthaal en loketwerking

Description de la fonction

De lokale besturen Merelbeke en Melle organiseren een aanwervingsprocedure voor de functie ‘allround medewerker front- en backoffice onthaal en loketwerking’ (C1-C2-C3).We zoeken een voltijdse (38 uren per week) of deeltijdse (19 uren of 30,4 uren per week) medewerker.Je staat in voor de dienstverlening aan inwoners van Merelbeke-Melle aan het onthaal en/of de loketten van de diensten van het lokaal bestuur en de administratieve verwerking van deze (aan)vragen door:
  • Je staat de mensen vlot te woord en maakt ze wegwijs doorheen de dienst en het lokaal bestuur en dit zowel elektronisch, telefonisch als fysiek.
  • Je ondersteunt de inwoners bij het formuleren en registreren van hun (aan)vragen.
  • Je beheert de contacten van de dienst in het loket en je zorgt voor de correcte doorstroming en administratieve verwerking in de backoffice.
  • Je behandelt en begeleidt vragen van klanten aan het onthaal en het loket. De meest voorkomende vragen volg je zelfstandig op en je zorgt, indien nodig, voor een vlotte afstemming wanneer de inbreng van andere collega’s of diensten noodzakelijk is.
  • Je bewaakt de voortgang van de processen en de kwaliteit van de bovenvermelde dienstverlening en rapporteert daarover aan het diensthoofd.
  • Je ondersteunt bij administratieve taken. Je verdiept je in de materie van de dienst, na interne of externe vorming.
Je werkt onder de leiding van en rapporteert aan het diensthoofd van de betrokken dienst.

Profil

  • Je bent in het bezit van een diploma secundair onderwijs (of gelijkgesteld).
Het volledige functieprofiel vind je in de informatienota.
Selectie
De volgende selectietechnieken worden gebruikt:
  • Schriftelijke proef
  • Mondelinge proef
Is er een preselectie?
Als meer dan 25 kandidaten worden toegelaten tot de selectieprocedure, worden verkennende gesprekken voorzien. Alleen de 15 meest geschikte kandidaten worden toegelaten tot het verdere verloop van de selectieprocedure.
Timing
Je kan je kandidaat stellen op Afficher le site web termijn voor indiening van je kandidaatstelling, met inbegrip van alle bewijzen, loopt tot en met woensdag 8 januari 2025.Wanneer vindt de selectie plaats?
  • De verkennende gesprekken vinden plaats op vrijdag 24 januari 2025 (op afspraak). Indien er veel kandidaten zijn, kunnen de verkennende gesprekken ook plaatsvinden op maandag 27 januari 2025 (op afspraak).
  • De schriftelijke proef is een thuisopdracht die wordt verstuurd op vrijdag 31 januari 2025.
  • De mondelinge proef vindt plaats op donderdag 20 februari 2025 (op afspraak). Indien er veel kandidaten zijn, kan er een selectiedag toegevoegd worden op vrijdag 21 februari 2025 (op afspraak).

Offre

  • Onmiddellijke indiensttreding.
  • Een boeiende job in contractueel dienstverband. Je wordt in dienst genomen op basis van een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd.
  • Salarisschaal: C1-C2-C3 (geïndexeerd bruto-maandsalaris: min. 2.258,22 euro – max. 4.133,13 euro).
  • Voor de berekening van je salaris wordt beroepservaring bij de overheid volledig in aanmerking genomen, beroepservaring in de privésector of als zelfstandige indien relevant voor de functie. Een simulatie op aanvraag is mogelijk.
  • Je salaris wordt aangevuld met sociale voordelen zoals vakantiegeld en eindejaarstoelage, allerlei premies en tussenkomsten in medische kosten (Afficher le site web), tweede pensioenpijler (3%), maaltijdcheques (8 euro), fietsleasing, fietsvergoeding (0,35 euro per km) of vergoeding voor kosten woon-werkverkeer (uitsluitend openbaar vervoer, 100% via derdebetalersregeling), hospitalisatieverzekering, vast uurrooster, e.a.
  • Een interessante verlofregeling met aandacht voor een goede balans tussen werk-privé (o.a. min. 35 jaarlijkse vakantiedagen en 14 feestdagen).
  • Een stabiele en aangename werkomgeving met aandacht voor persoonlijke groei en ontwikkeling.
Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Enseignement secondaire Néerlandais
Source:
VDAB

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Horeca à Flandre orientale?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 3 emplois à Flandre orientale dans la catégorie "Horeca".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 5330 Assesse" et "1130 Haeren (Bru.)".