Offres d'emploi Direction & gestion - Flandre orientale :   3 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Directeur Gestion des Risques

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Vélo en leasing
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Naissance
    • Mariage
    • Anniversaire
    • Saint Nicolas
    • Coûts forfaitaires
    • Formations
    • Plan cafétéria
    • 13ème mois
    • Bonus de performance
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté

District Manager ( post offices) - Area Gent

  • bpost
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance-invalidité

Research Manager

  • Profacts
  • www.profacts.be | The Loop - Gand
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Assurance-invalidité
    • Vélo en leasing
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Budget mobilité
    • Coûts forfaitaires
    • Eco Cheque
    • Formations
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
D'autres ont aussi consulté
SAFRAN AIRCRAFT
COPRO
  • COPRO
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
Profacts
  • Profacts
  • www.profacts.be | The Loop - Gent
  • Durée indéterminée
SERVIBOX NV
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Algemeen Directeur

Durée indéterminée, Temps plein
En ligne depuis 18 jours sur Jobat.be
Ben jij een gedreven en visionaire leider met een hart voor zorg en maatschappelijke impact? Heb je ervaring in het aansturen van een organisatie en het ontwikkelen van strategisch beleid? Dan is deze uitdagende functie als Algemeen Directeur bij vzw De Bolster iets voor jou!

Vzw De Bolster is een voorziening voor volwassenen met een verstandelijke beperking en/of een niet-aangeboren hersenletsel. Wij bieden onze cliënten dagondersteuning, woonondersteuning en individuele begeleiding aan. Werken bij vzw De Bolster, dat is samen met zo’n 350 gedreven collega’s kwaliteitsvolle zorg en ondersteuning op maat bieden. Je kan hierbij je eigen opdracht vormgeven, met ondersteuning daar waar nodig, met respect voor jouw levensverhaal en met oog voor jouw talent. Momenteel zoeken we een algemeen directeur naar aanleiding van het verdiend op pensioen gaan van de huidige functiehouder.

Algemeen Directeur

Description de la fonction

Als Algemeen Directeur van vzw De Bolster ben je de drijvende kracht achter de organisatie en bepaal je de strategische koers in lijn met onze missie en waarden. Je staat in voor de algemene leiding en coördinatie, met een duidelijke focus op kwalitatieve zorg, innovatie en een sterk personeelsbeleid. Samen met het directieteam geef je vorm aan een efficiënte en toekomstgerichte organisatie, waarin de cliënt steeds centraal staat. Je onderhoudt contacten met externe partners, overheden en stakeholders en vertegenwoordigt De Bolster op diverse beleidsniveaus en binnen externe partnerships. Jouw leiderschap zorgt voor een inspirerende werkomgeving waarin medewerkers zich gewaardeerd en betrokken voelen. Je verantwoordelijkheden omvatten onder meer het bepalen en uitvoeren van de strategische visie in overleg met het bestuursorgaan; de algemene leiding over de operationele werking, financiën en personeelsbeleid; het stimuleren van een kwaliteitsvolle dienstverlening en innovatieve zorgconcepten; het onderhouden en versterken van samenwerkingsverbanden met externe stakeholders, overheden en zorgpartners en het uitbouwen van een duurzaam en toekomstgericht beleid, met aandacht voor maatschappelijke trends en evoluties in de zorgsector. Als Algemeen Directeur heb je de eindverantwoordelijkheid over de volledige organisatie en stuur je rechtstreeks de leden van het directieteam aan. Dit team bestaat uit een Directeur Administratie en Logistiek, verantwoordelijk voor het financiële beleid, budgetbeheer en duurzame investeringen en een Directeur Zorg, leidinggevende over de verschillende zorgvoorzieningen en - clusters. Daarnaast werk je nauw samen met het bestuursorgaan en fungeer je als belangrijkste schakel tussen het bestuur en de operationele werking van de organisatie.

Profil

Wij zoeken een ervaren en gedreven leider met een sterke affiniteit voor de zorgsector en een duidelijke visie op maatschappelijke dienstverlening. Je beschikt over een masterdiploma. Je hebt minstens vijf jaar ervaring in een leidinggevende functie, bij voorkeur in de welzijns- of zorgsector. Je hebt sterke strategische en analytische vaardigheden, met oog voor innovatie en efficiëntie en ervaring in financieel en operationeel beheer binnen een complexe organisatie. Een coachende en verbindende leiderschapsstijl, waarbij je medewerkers inspireert en motiveert en uitstekende communicatieve en diplomatieke vaardigheden, met het vermogen om bruggen te bouwen tussen interne en externe stakeholders typeren jou. Een resultaatgerichte en oplossingsgerichte houding, met oog voor duurzame groei en samenwerking faciliteren je leiderschap.

Offre

Bij vzw De Bolster komt u terecht in een warme en dynamische organisatie met een maatschappelijke meerwaarde en bieden we je een boeiende en impactvolle functie binnen een groeiende en innovatieve zorgorganisatie. Je krijgt de kans om een strategische en leidinggevende rol op te nemen met ruime autonomie en samen met een sterk geëngageerd team van medewerkers en directieleden kan je samenwerken aan kwalitatieve zorg. Een marktconform verloningspakket met extralegale voordelen, afgestemd op uw ervaring en expertise en een werkomgeving waar innovatie, samenwerking en cliëntgerichtheid centraal staan hoort daar vanzelfsprekend bij.

Information pratique

Voor meer informatie kan je terecht bij Kris Heeren (zaakvoerder wervingsbureau King Alfonso BV) via Afficher le numéro of bij Geert Bonte (algemeen directeur vzw De Bolster) via Afficher le numéro of Afficher l'adresse e-mail.
In de aanwervingsprocedure is een assessment door een extern bureau opgenomen.

Calculer votre temps de trajet
À : vzw De Bolster | Zwalm 9630

Cette adresse est introuvable.

Aucun itinéraire n'a pu être trouvé entre les deux adresses.

08:30
L’adresse exacte de ce poste n’est pas disponible. Il est donc possible que le temps de trajet calculé soit différent dans la réalité.
Type de fonction :
Secteur :
Lieu de travail
Exigences
Master (Licence, Université ou Enseignement Supérieur de Type Long) Au moins 5 ans d'expérience

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Direction & gestion à Flandre orientale?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 3 emplois à Flandre orientale dans la catégorie "Direction & gestion".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 4041 Milmort" et "5030 Gembloux".