Offres d'emploi Administration »  Réception et accueil - 3000 Louvain :   19 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Teamleader Onthaal en Communicatie

  • INTERZA
  • Zaventem
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Vélo en leasing
    • Eco Cheque
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
  • Je leidt alle onthaalactiviteiten in de beide intercommunales in nauwe samenwerking met de...
  • Je bent daarnaast organisatiebreed verantwoordelijk voor de interne en externe communicatie. Je...

Receptionist

  • Page Personnel
  • Zaventem
  • Als receptionist(e) ben je het centrale aanspreekpunt van het kantoor voor klanten, leveranciers,...
  • Je helpt hen verder, zowel fysiek als telefonisch, of verwijst hen door indien nodig.

Receptionist - Zaventem - FMCG (Internationaal)

  • Page Personnel
  • Zaventem
  • Gasten en klanten hartelijk ontvangen, zowel persoonlijk als telefonisch.
  • Beheren van inkomende en uitgaande telefoongesprekken in het Nederlands, Frans en Engels.

Receptionist - Zaventem (M/F/X)

  • Page Personnel
  • Zaventem
  • Beheer van inkomende en uitgaande communicatie: je houdt mailboxen bij, verwerkt post, faxen en...
  • Je regelt reserveringen voor vergaderruimtes, bestellingen van kantoormateriaal en andere...

Onthaalmedewerker

  • Bright Plus Vilvoorde
  • Zaventem
  • Intérim option contrat fixe
  • Bezoekers ontvangen en telefoons beantwoorden;
  • Boekingen beheren, wijzigen en zalen klaarzetten;

Onthaalbediende/Receptionist(e)- Centrum Leuven- 25 u/week

  • Actief Interim Leuven
  • Louvain
  • Durée indéterminée
Jij wil graag dat vriendelijk gezicht zijn aan het onthaal? En je kan alle bezoekers vlot te woord staan, zowel in het Nederlands, Frans en...

Receptionist - Pharmaceuticals - Zaventem

  • Page Personnel
  • Machelen (Br.Fl.)
  • Welcoming visitors, employees and clients
  • Manage phone calls and mail

Verkoper gereedschappen

  • Client of Manpower
  • Wilsele
  • Intérim option contrat fixe
  • Opbouwen van goede klantenrelaties door de klant te verwelkomen en te informeren/adviseren over...
  • Producten up to date houden, alsook de plaats van de producten in de winkel. Je zal dus producten...

Receptionist-Telefonist

  • Start People
  • Heverlee
  • Durée déterminée
  • Bezoekers verwelkomen en begeleiden.
  • Telefoons beantwoorden.

Eventmedewerker Autosalon

  • Actief Interim Leuven
  • Herent
  • Intérim
  • Hartelijk welkom heten van de klanten.
  • Serveren dan drankjes.
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Réception et accueil - Louvain (région Louvain)' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Student Eventmedewerker Autosalon

  • Actief Interim Leuven
  • Herent
  • Intérim, Job d'étudiant
  • Hartelijk welkom heten van de klanten.
  • Serveren dan drankjes.

Receptionist-Telefonist

  • Start People
  • Heverlee
  • Durée déterminée
  • Bezoekers verwelkomen en begeleiden.
  • Telefoons beantwoorden.

Showroom Medewerker Zonwering

  • Client of Manpower
  • Tielt-Winge
  • Intérim option contrat fixe
Als Showroom Medewerker Zonwering zal jij onderandere instaan voor :Het ontvangen en begeleiden van potentiële klanten, dit zowel in de showroom als...

Commercieel medewerker showroom

  • Client of Manpower
  • Tielt-Winge
  • Intérim option contrat fixe
Als commercieel medewerker ben je verantwoordelijk voor het bevorderen van de verkoop van de producten en diensten. Je zult potentiële klanten...

Receptionist

  • Vivaldis
  • Zaventem
Als Administratief Bediende/Onthaal ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je staat in voor een correct onthaal en een professionele...

Receptionist

  • Unique Brussels
  • Zaventem
  • Intérim option contrat fixe
Jusqu'à € 2.500 par mois
  • Bezoekers verwelkomen: Je ontvangt gasten op verschillende locaties en zorgt ervoor dat zij zich...
  • Telefoon- en e-mailverkeer: Je beantwoordt telefoongesprekken en e-mails in het Nederlands (en bij...

Receptionist(e)

  • Vivaldis
  • Sint-Stevens-Woluwe
Voor een bedrijf te Sint-Stevens-Woluwe, actief binnen de automotive, zijn we op zoek naar een klantvriendelijke en nauwkeurige Receptionist(e).

Receptionist

  • Actief Interim Leuven
  • Diegem
  • Intérim option contrat fixe
  • Beantwoorden van telefoons, e-mails en andere correspondentie
  • Ontvangen en registratie van bezoekers en het aanmaken van badges

PURCHASING OFFICER | VAST CONTRACT

  • Client of Manpower
  • Tirlemont
  • Durée indéterminée
In deze rol als Purchasing Officer ben jij de spil in het beheer van voorraden en de communicatie met leveranciers. Van het opvolgen van bestellingen...
D'autres ont aussi consulté
PARTENA PROFESSIONAL
PPP GENT
  • PPP GENT
  • Wetteren, Lede, Aalter, Laarne, Kalken, Ninove, Geraardsbergen
  • Freelance, Durée indéterminée, Durée déterminée, Indépendent
Delhaize
Delhaize
Delhaize
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Teamleader Onthaal en Communicatie

Durée indéterminée, Temps plein
Encore 7 jours pour postuler
Incovo en Interza zijn innovatieve afvalintercommunales in de Vlaamse Rand rond Brussel met zetels in Vilvoorde en Zaventem en samen meer dan 150 werknemers. Wij zorgen samen voor alle dagelijkse aspecten van het afvalbeheer ten behoeve van 210 000 burgers in 10 gemeenten.
Onze dagelijkse inzet staat garant voor een belangrijke bijdrage aan de maatschappelijke dienstverlening in het hart van de lokale besturen. Het afval inzamelen van de burgers is onze missie!

Teamleader Onthaal en Communicatie

Description de la fonction

  • Je leidt alle onthaalactiviteiten in de beide intercommunales in nauwe samenwerking met de verschillende stakeholders. Je zorgt daarbij voor de coördinatie en de kwaliteitsvolle, klantvriendelijke opvolging van meldingen, aanvragen en klachten van burgers en gemeenten.
  • Je bent daarnaast organisatiebreed verantwoordelijk voor de interne en externe communicatie. Je staat in voor redactioneel werk voor o.a. de gezamenlijke website, folders en flyers met sorteerregels, jaarlijkse afvalkalender, sociale media, contacten met pers en journalisten, crisiscommunicatie, … en levert een deskundige bijdrage aan het opmaken van interne dienstnota’s, procedures en vergaderverslagen.  
  • Je vertaalt de organisatiestrategie van het directiecomité (DIRCOM) in een operationeel, tactisch onthaal- en communicatieplan en implementeert dit als drijvende kracht in de praktijk.
  • Je start nieuwe initiatieven, kanalen of projecten rond communicatie op en zorg je voor de ontwikkeling en bewaking van een uniforme huisstijl. Je ondersteunt andere diensten bij communicatieve taken.
  • Je brengt vanuit je koepelfunctie structuur, eenheid en continue verbetering in de administratieve processen. Je legt daarbij een focus op digitalisering en archivering.
  • Je fungeert als een bron van inspiratie en geeft sturing en ondersteuning aan jouw uitvoerende medewerkers vanuit een motiverende en doelgerichte aanpak.
  • Je volgt de bezetting, planning en dagelijkse werking op van je team en springt zelf mee in, waar nodig. Je ondersteunt vanuit HR voor de werving, onthaal en opleiding van nieuwe medewerkers.
  • Je fungeert op het middenkader niveau (N-2) als de sturende kracht binnen jouw scope en bevoegdheidsdomein.

Profil

  • Je beschikt over een master diploma (of een vergelijkbaar werkingsniveau op basis van geslaagde capaciteitstesten), bij voorkeur in de richting van communicatiewetenschappen.
  • Je hebt minimaal 5 jaar relevante werkervaring in een leidinggevende of coördinerende functie. Affiniteit met front & back office, communicatieprojecten en people management is vereist.
  • Ervaring in publieke instellingen, lokale besturen en/of de afvalsector is een pluspunt, maar geen must.
  • Als leidinggevende beschik je over sterke communicatieve en redactionele vaardigheden waardoor je overleg stimuleert, het team verbindt en de stakeholders verenigt.
  • Je kan zowel zelfstandig als in team werken.
  • Problemen neem je vast vanuit een oplossingsgerichte en hands-on aanpak.
  • Je bent stressbestendig en kan de juiste prioriteiten stellen. Je gaat planmatig en organisatorisch te werk.
  • Je hebt een uitstekende geschreven en gesproken kennis van het Nederlands.
  • Plaats van tewerkstelling: Afwisselend op de hoofdzetel van Incovo (Vilvoorde) en Interza (Zaventem).

Offre

  • Chèques-repas
  • Assurance hospitalisation individuelle
  • Vélo en leasing
  • Eco Cheque
  • 13ème mois
  • Pécule de vacances
  • Congés rémunérés supplémentaires
  • Travail à domicile
  • Een voltijdse functie (contract van onbepaalde duur) in een organisatie met maatschappelijke verantwoordelijkheid en een open bedrijfscultuur.
  • De mogelijkheid om je competenties ten volle te benutten en verder uit te bouwen in een organisatie in beweging.
  • Een competitieve verloning volgens uw professionele ervaring met inschaling volgens de barema’s van lokale besturen (A1 – A3 niveau). Gepresteerde jaren in de privésector kunnen hiervoor worden meegerekend.
  • Het basisloon wordt aangevuld met extralegale voordelen (maaltijdcheques, ecocheques, geschenkcheque, hospitalisatieverzekering, eindejaarspremie, vakantiegeld, bijkomend pensioen, mogelijkheid tot fietsleasing en 33 verlofdagen).
  • Mogelijkheid tot telewerk (1 dag per week) en glijtijdenregeling voor een optimale ‘work-life’ balans.
  • Een veelzijdige job met ruimte voor innovatie en initiatief.

Information pratique

Indien je slaagt in de voorselectie (screening van je CV en motivatie), volgt er een kennismakend gesprek waarbij je professionele ervaring, persoonlijke houding, waarden en motivatie worden getoetst. Tenslotte wordt er een lijngesprek georganiseerd met de administratief directeur aan wie de functie rapporteert.
Voor niet weerhouden kandidaten, wordt er een wervingsreserve aangelegd voor de duurtijd van 1 jaar.
Type de fonction :
Secteur :
Lieu de travail
Exigences
Au moins 5 ans d'expérience Néerlandais

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Réception et accueil à Louvain?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 19 emplois à Louvain dans la catégorie "Réception et accueil".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 1930 Zaventem" et "8940 Wervik".