Offres d'emploi Administration »  Réception et accueil - 1731 Relegem :   41 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Teamleader Onthaal en Communicatie

  • INTERZA
  • Zaventem
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Vélo en leasing
    • Eco Cheque
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
  • Je leidt alle onthaalactiviteiten in de beide intercommunales in nauwe samenwerking met de...
  • Je bent daarnaast organisatiebreed verantwoordelijk voor de interne en externe communicatie. Je...

Receptionist - International Company - Dilbeek

  • Page Personnel
  • Groot-Bijgaarden
  • Main Reception & first point of contact of visitors & employees
  • Travel management

Receptionist - Automotive sector

  • WaW
  • Jette
  • Durée indéterminée
* Ontvangst van klanten: Je heet klanten welkom, begeleidt hen naar de juiste afdeling en biedt hen een uitstekende eerste ervaring. * Telefoon-...

Experimented Receptionist

  • Page Personnel
  • Bruxelles
* Greeting guests, clients and newcomers to the team.* Offering first point of call hospitality.* Handling of complaints and ad hoc queries.*...

Receptionist (CDD 1 year + Part time 27,5h/week)

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • You receive visitors at the front desk by greeting, welcoming, directing and announcing them...
  • You answer and redirect incoming calls

Administratief Medewerker in Telecommunicatie

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Het bieden van administratieve ondersteuning aan het contact center van het bedrijf
  • Behandelen van inkomende en uitgaande communicatie.

Receptionist (M/F/X) - Brussels

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Serve as the face of our company, warmly greeting visitors, clients, and team members.
  • Manage the front desk, handling phone calls, emails, and directing inquiries professionally.

Receptionist - Brussels - (M/F/X)

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Client Greeting and Customer Service: Warmly welcoming visitors, clients, and customers as they...
  • Appointment and Event Coordination: Managing appointments for stylists, designers, and clients, as...

Receptionist - NGO - Brussels Centre

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • First point of contact for clients, visitors & employees
  • Manage office supplies & order furniture

Administratief-Receptie Medewerker

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Beheren van de receptie en verwelkomen van bezoekers;
  • Afhandelen van inkomende telefoongesprekken en mails;

Receptionist - Pharmaceuticals - Zaventem

  • Page Personnel
  • Machelen (Br.Fl.)
  • Welcoming visitors, employees and clients
  • Manage phone calls and mail

Receptionist - Zaventem - FMCG (Internationaal)

  • Page Personnel
  • Zaventem
  • Gasten en klanten hartelijk ontvangen, zowel persoonlijk als telefonisch.
  • Beheren van inkomende en uitgaande telefoongesprekken in het Nederlands, Frans en Engels.

Receptionist

  • Page Personnel
  • Zaventem
  • Als receptionist(e) ben je het centrale aanspreekpunt van het kantoor voor klanten, leveranciers,...
  • Je helpt hen verder, zowel fysiek als telefonisch, of verwijst hen door indien nodig.

Onthaalmedewerker

  • Bright Plus Vilvoorde
  • Zaventem
  • Intérim option contrat fixe
  • Bezoekers ontvangen en telefoons beantwoorden;
  • Boekingen beheren, wijzigen en zalen klaarzetten;

Receptionist - Zaventem (M/F/X)

  • Page Personnel
  • Zaventem
  • Beheer van inkomende en uitgaande communicatie: je houdt mailboxen bij, verwerkt post, faxen en...
  • Je regelt reserveringen voor vergaderruimtes, bestellingen van kantoormateriaal en andere...
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Réception et accueil - Relegem (région Asse)' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Hulpverlener Telefooncentrale - Zellik

  • Start People
  • Relegem
  • Intérim option contrat fixe
  • Je zal, voornamelijk telefonisch, ondersteuning bieden op maat aan internationale reizigers 
  • Verder beantwoord je vragen via telefoon, mail en via het online platform 

Onthaalmedewerker KBC Brussels

  • KBC
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Je onthaalt klanten en luistert naar hen. Wat hebben ze precies nodig? Kunnen ze het zelf regelen...
  • Dankzij jou gaat het kantoor stipt open, is de onthaalruimte netjes en is de tarievenstaander...

Administratief Receptionist & Accounting Assistant

  • Unique Asse
  • Wemmel
  • Intérim option contrat fixe
  • Verwelkomen van bezoekers en hen te woord staan via de videofoon.
  • Beheren van de telefooncentrale.

Front Office medewerker

  • Page Personnel
  • Alost
  • Je verwelkomt de Klanten en verwijst ook door naar de juiste verkoper
  • Je neemt de telefoons op en verstrekt informatie aan de klanten

Administratief Medewerker

  • Actief Interim Londerzeel
  • Londerzeel
  • Intérim option contrat fixe
  • Communicatie van informatie omtrent onderhouds- en reparatiedossiers 
  • Opmaken van planningen voor het atelier

Bilinguale Receptionist en Dossierbeheerder (FR/NL) - Carrosseriebedrijf

  • Unique Brussel Customer Care
  • Schaerbeek
  • Durée indéterminée
De € 2.500 à € 3.000 par mois
  • Professioneel en vriendelijk ontvangen van klanten (zowel telefonisch als fysiek).
  • Openen van reparatiedossiers in ons systeem.

Receptioniste

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.300 par mois
  • Dienen als eerste aanspreekpunt voor het bedrijf.
  • Bied administratieve ondersteuning in de hele organisatie.

Receptioniste

  • Actief Interim Halle
  • Anderlecht
  • Intérim option contrat fixe
  • Klanten met een glimlach ontvangen en zorgen voor doeltreffende informatie en klantentevredenheid.
  • Verantwoordelijk zijn voor het telefonisch beheer in onze showroom.

Accounting Employee

  • AGO Jobs & HR
  • Bruxelles
  • Intérim
Voor onze klant zijn we op zoek naar een Receptionist/Accounting employee te Wemmel. Voor deze functie zal je volgende taken opnemen:- Samen met je...

Receptionist

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.300 par mois
  • Fungeren als contactpersoon voor leden en bezoekers 
  • Assisteren en opvolgen van het bezoekersbeheersysteem en -procedure

Receptionist

  • Unique Brussels
  • Watermael-Boitsfort
  • Durée déterminée
À partir de € 14 par heure
  • Bezoekers op gepaste wijze ontvangen (begroeten, welkom...)
  • De aankomst van bezoekers aankondigen

Receptionist

  • Unique Brussels
  • Ixelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.600 à € 3.000 par mois
  • Klanten en bezoekers verwelkomen en assisteren bij hun aankomst op kantoor.
  • Professioneel beantwoorden, screenen en doorverwijzen van inkomende telefoongesprekken.

Receptionist

  • Unique Brussels
  • Ixelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.200 à € 2.300 par mois
  • Klanten en bezoekers verwelkomen en assisteren bij hun aankomst op kantoor.
  • Professioneel beantwoorden, screenen en doorverwijzen van inkomende telefoongesprekken.

Office Assistant / Receptionist

  • Unique Brussels
  • Watermael-Boitsfort
  • Durée indéterminée
De € 2.700 à € 2.800 par an
  • Telefonisch en fysiek onthaal van klanten, doorgeven van berichten
  • Distributie en verzending van post, aangetekende brieven, postpakketten, enz.

Receptionist / Office Manager (NL/FR/EN)

  • Unique Brussels
  • Watermael-Boitsfort
  • Intérim option contrat fixe
  • Klanten en bezoekers verwelkomen en assisteren bij hun aankomst op kantoor.
  • Professioneel beantwoorden, filteren en doorverbinden van inkomende telefoongesprekken.
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
PARTENA PROFESSIONAL
PPP GENT
  • PPP GENT
  • Wetteren, Lede, Aalter, Laarne, Kalken, Ninove, Geraardsbergen
  • Freelance, Durée indéterminée, Durée déterminée, Indépendent
LR FINANCES SRL
Delhaize
Delhaize
  • Delhaize
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Teamleader Onthaal en Communicatie

Durée indéterminée, Temps plein
En ligne depuis aujourd'hui sur Jobat.be
Incovo en Interza zijn innovatieve afvalintercommunales in de Vlaamse Rand rond Brussel met zetels in Vilvoorde en Zaventem en samen meer dan 150 werknemers. Wij zorgen samen voor alle dagelijkse aspecten van het afvalbeheer ten behoeve van 210 000 burgers in 10 gemeenten.
Onze dagelijkse inzet staat garant voor een belangrijke bijdrage aan de maatschappelijke dienstverlening in het hart van de lokale besturen. Het afval inzamelen van de burgers is onze missie!

Teamleader Onthaal en Communicatie

Description de la fonction

  • Je leidt alle onthaalactiviteiten in de beide intercommunales in nauwe samenwerking met de verschillende stakeholders. Je zorgt daarbij voor de coördinatie en de kwaliteitsvolle, klantvriendelijke opvolging van meldingen, aanvragen en klachten van burgers en gemeenten.
  • Je bent daarnaast organisatiebreed verantwoordelijk voor de interne en externe communicatie. Je staat in voor redactioneel werk voor o.a. de gezamenlijke website, folders en flyers met sorteerregels, jaarlijkse afvalkalender, sociale media, contacten met pers en journalisten, crisiscommunicatie, … en levert een deskundige bijdrage aan het opmaken van interne dienstnota’s, procedures en vergaderverslagen.  
  • Je vertaalt de organisatiestrategie van het directiecomité (DIRCOM) in een operationeel, tactisch onthaal- en communicatieplan en implementeert dit als drijvende kracht in de praktijk.
  • Je start nieuwe initiatieven, kanalen of projecten rond communicatie op en zorg je voor de ontwikkeling en bewaking van een uniforme huisstijl. Je ondersteunt andere diensten bij communicatieve taken.
  • Je brengt vanuit je koepelfunctie structuur, eenheid en continue verbetering in de administratieve processen. Je legt daarbij een focus op digitalisering en archivering.
  • Je fungeert als een bron van inspiratie en geeft sturing en ondersteuning aan jouw uitvoerende medewerkers vanuit een motiverende en doelgerichte aanpak.
  • Je volgt de bezetting, planning en dagelijkse werking op van je team en springt zelf mee in, waar nodig. Je ondersteunt vanuit HR voor de werving, onthaal en opleiding van nieuwe medewerkers.
  • Je fungeert op het middenkader niveau (N-2) als de sturende kracht binnen jouw scope en bevoegdheidsdomein.

Profil

  • Je beschikt over een master diploma (of een vergelijkbaar werkingsniveau op basis van geslaagde capaciteitstesten), bij voorkeur in de richting van communicatiewetenschappen.
  • Je hebt minimaal 5 jaar relevante werkervaring in een leidinggevende of coördinerende functie. Affiniteit met front & back office, communicatieprojecten en people management is vereist.
  • Ervaring in publieke instellingen, lokale besturen en/of de afvalsector is een pluspunt, maar geen must.
  • Als leidinggevende beschik je over sterke communicatieve en redactionele vaardigheden waardoor je overleg stimuleert, het team verbindt en de stakeholders verenigt.
  • Je kan zowel zelfstandig als in team werken.
  • Problemen neem je vast vanuit een oplossingsgerichte en hands-on aanpak.
  • Je bent stressbestendig en kan de juiste prioriteiten stellen. Je gaat planmatig en organisatorisch te werk.
  • Je hebt een uitstekende geschreven en gesproken kennis van het Nederlands.
  • Plaats van tewerkstelling: Afwisselend op de hoofdzetel van Incovo (Vilvoorde) en Interza (Zaventem).

Offre

  • Chèques-repas
  • Assurance hospitalisation individuelle
  • Vélo en leasing
  • Eco Cheque
  • 13ème mois
  • Pécule de vacances
  • Congés rémunérés supplémentaires
  • Travail à domicile
  • Een voltijdse functie (contract van onbepaalde duur) in een organisatie met maatschappelijke verantwoordelijkheid en een open bedrijfscultuur.
  • De mogelijkheid om je competenties ten volle te benutten en verder uit te bouwen in een organisatie in beweging.
  • Een competitieve verloning volgens uw professionele ervaring met inschaling volgens de barema’s van lokale besturen (A1 – A3 niveau). Gepresteerde jaren in de privésector kunnen hiervoor worden meegerekend.
  • Het basisloon wordt aangevuld met extralegale voordelen (maaltijdcheques, ecocheques, geschenkcheque, hospitalisatieverzekering, eindejaarspremie, vakantiegeld, bijkomend pensioen, mogelijkheid tot fietsleasing en 33 verlofdagen).
  • Mogelijkheid tot telewerk (1 dag per week) en glijtijdenregeling voor een optimale ‘work-life’ balans.
  • Een veelzijdige job met ruimte voor innovatie en initiatief.

Information pratique

Indien je slaagt in de voorselectie (screening van je CV en motivatie), volgt er een kennismakend gesprek waarbij je professionele ervaring, persoonlijke houding, waarden en motivatie worden getoetst. Tenslotte wordt er een lijngesprek georganiseerd met de administratief directeur aan wie de functie rapporteert.
Voor niet weerhouden kandidaten, wordt er een wervingsreserve aangelegd voor de duurtijd van 1 jaar.
Type de fonction :
Secteur :
Lieu de travail
Exigences
Au moins 5 ans d'expérience Néerlandais

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Réception et accueil à Relegem?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 41 emplois à Relegem dans la catégorie "Réception et accueil".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 1930 Zaventem" et "8940 Wervik".