-
Page Personnel
-
Plusieurs régions
- Algemene administratieve taken uitvoeren zoals het beheren van e-mails, telefoongesprekken en post ;
- Het organiseren en coördineren van vergaderingen en evenementen ;
-
Page Personnel
-
Luxembourg
- Handle the database update the CRM system
- Manage the invoices requests and fee pipeline
-
Robert Half
-
Hasselt
- Intérim
- Agendabeheer en coördinatie van vergaderingen, evenementen en reizen;
- Voorbereiden en opmaken van rapporten, presentaties en documenten;
Inbound: Je helpt klanten verder met al hun vragen met betrekking tot hun huurcontract Je staat in voor de controle en opmaak van de facturatie Je...
Inbound: Je helpt klanten verder met al hun vragen met betrekking tot hun huurcontract Je staat in voor de controle en opmaak van de facturatie Je...
-
Clercx, Böse & van der Weij, geassocieerde notarissen
-
Genk
- Durée indéterminée
- ben je de stem en het gezicht van ons kantoor:
- Je ontvangt de cliënten op een vriendelijke en correcte manier en beantwoordt binnenkomende...
Plannen en organiseren van verhuurde goederen Algemeen klassement Mail en telefooncontact met klanten Opvolgen van dossiers
Uitvoeren en opvolgen van de vlootplanning van A tot Z, inclusief inschrijving van nieuwe voertuigen en hun uiteindelijke inzet in de actieve...
Voor een bedrijf te Tongeren, zijn we op zoek naar een customer service medewerker.* Je dagtaak zal erin bestaan om als nationale speler binnen...
Je ondersteunt het team bij diverse administratieve processen zoals het verwerken van documenten, het bijhouden van dossiers en het opstellen van...
-
CTRL-F Finance Limburg
-
Saint-Trond
- Durée déterminée, Starter
- Administratieve ondersteuning van de Account Manager op het gebied van zakelijke verzekeringen.
- Behandelen van inkomende telefoongesprekken en e-mails van klanten.
Ben jij klaar om je administratieve skills naar een hoger niveau te tillen? Onze klant is op zoek naar verschillende administratieve talenten om hun...
-
CTRL-F Finance Limburg
-
Hasselt
- Durée déterminée
- Dossierbeheer: Je beheert de verzekeringsdossiers van ondernemingen, van offerteaanvraag tot...
- Klantencontact: Naast de Accountmanager ben jij het eerste aanspreekpunt bij vragen van klanten en...
Beheren en organiseren van documenten, zowel fysiek als digitaal.Bieden van klantenservice door vragen van klanten en leveranciers te beantwoorden en...
-
Start People
-
Looz
- Durée indéterminée
- Het commerciële team en de verzekeringsagenten ondersteunen.
- Administratieve en boekhoudkundige taken uitvoeren waarbij je in contact staat met diverse cliënten.
Je zal een essentiële rol spelen in de ondersteuning van onze dagelijkse activiteiten en klantenservice van de garage / bedrijfsvoertuigen* Verwerken...
-
Vivaldis
-
Hoeselt
- Durée indéterminée
* Opmaak van bemiddelingsopdrachten * Samenstellen van een volledig verkoopdossier * Aanstellen van experten * Interpretatie en analyse...
-
HAYS
-
Hasselt
- Intérim option contrat fixe, Starter
Jouw functie: Als vliegende administratie medewerker verzorg je het gehele administratieve luik (van het opvolgen van de klanten tot het afhandelen...
Als administratief bediende ondersteun je bij allerlei administratieve en operationele taken om de interne werking soepel te laten verlopen....
€ 38.272 par an
Voor een klant gelegen te Wellen zijn wij op zoek naar een takelmeester / chauffeur C voor op te starten in januari. Wat doe je? * Depannage /...
-
CTRL-F Finance Limburg
-
Hasselt
- Durée déterminée, Starter
- Administratieve ondersteuning van het commerciële team.
- Verwerken van klantendossiers en opstellen van offertes.
* Beantwoorden van externe/interne vragen/bestellingen van klanten (telefoon, mail, bezoek). * Je verwerkt besteladviezen met behulp van een...
-
Unique Genk
-
Lanaken
- Intérim option contrat fixe
De € 2.400 à € 2.800 par mois
- Je bent verantwoordelijk voor het aanmaken en aanvullen van dossiers en orders
- Je staat nauw in contact met klanten, leveranciers en jouw collega's transportplanning
-
Actief Interim Sint-Truiden
-
Saint-Trond
- Intérim option contrat fixe
Voor een klant gelegen in Sint-Truiden zijn we op zoek naar een administratief bediende. Jij zal alle administratie regelen rond verzendingen. Zo...
-
CTRL-F Finance Limburg
-
Hasselt
- Durée déterminée, Starter
- Verwelkomen van bezoekers en klanten, zowel fysiek als telefonisch.
- Beantwoorden van vragen en doorverwijzen naar de juiste afdeling of medewerker.
-
CTRL-F Finance Limburg
-
Lummen
- Durée déterminée, Starter
Onze klant is op zoek naar een gemotiveerde verzekeringsbediende om hun team te versterken. Als dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor het...
-
Actief Interim Sint-Truiden
-
Nieuwerkerken (Limb.)
- Algemeen beheer van documenten
- Telefonie
-
Unique Hasselt
-
Alken
- Intérim option contrat fixe
- Klantendossiers worden aan jou toevertrouwd en je volgt deze van A-Z op.
- Je bent verantwoordelijk het up-to-date houden van klantendossiers wat betreft pricing en dekkingen.
Onze klant in Lummen is op zoek naar een ervaren machinist. * Je komt terecht bij een bedrijf dat machines samen met de machinist verhuurt. *...
-
Actief Interim Genk
-
Genk
- Intérim option contrat fixe
Jij bent administratief sterk en neemt geen genoegen met half werk?Werken bij een stabiel en groeiend internationaal bedrijf in de logistieke sector...
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.