-
Floralux
-
Ham
- Durée indéterminée
- Samen met de aankoper vorm je de organisatorische spil en sta je in voor de administratieve...
- Je bent verantwoordelijk voor het verwerken van seizoensbestellingen via SAP voor elke winkel.
-
Page Personnel
-
Plusieurs régions
- Algemene administratieve taken uitvoeren zoals het beheren van e-mails, telefoongesprekken en post ;
- Het organiseren en coördineren van vergaderingen en evenementen ;
-
Clercx, Böse & van der Weij, geassocieerde notarissen
-
Genk
- Durée indéterminée
- ben je de stem en het gezicht van ons kantoor:
- Je ontvangt de cliënten op een vriendelijke en correcte manier en beantwoordt binnenkomende...
-
Robert Half
-
Hasselt
- Intérim
- Agendabeheer en coördinatie van vergaderingen, evenementen en reizen;
- Voorbereiden en opmaken van rapporten, presentaties en documenten;
-
Robert Half
-
Brabant flamand
- Intérim
- Administratief vastgoedbeheer: Je beheert de administratie rond patrimoniumbeheer, zoals uitbestede...
- Procesoptimalisatie: Je stroomlijnt administratieve processen en zorgt voor nauwkeurige opvolging...
-
CTRL-F Finance Limburg
-
Hasselt
- Durée déterminée
- Dossierbeheer: Je beheert de verzekeringsdossiers van ondernemingen, van offerteaanvraag tot...
- Klantencontact: Naast de Accountmanager ben jij het eerste aanspreekpunt bij vragen van klanten en...
-
Vivaldis
-
Houthalen-Helchteren
- Intérim
* Je staat in voor administratieve taken; * Je staat in nauw contact met de projectleiders; * Je staat in voor het opmaken van bestellingen...
-
Actief Interim Genk
-
Genk
- Intérim option contrat fixe
Jij bent administratief sterk en neemt geen genoegen met half werk?Werken bij een stabiel en groeiend internationaal bedrijf in de logistieke sector...
* Beantwoorden van externe/interne vragen/bestellingen van klanten (telefoon, mail, bezoek). * Je verwerkt besteladviezen met behulp van een...
-
Q jobs
-
Maasmechelen
- Intérim
Invoeren en verwerken van bestellingen van klanten.Opvolgen van lopende zaken en oplossingen communiceren naar klanten en leveranciers.Bijhouden van...
-
Unique Genk
-
Lanaken
- Intérim option contrat fixe
De € 2.400 à € 2.800 par mois
- Je bent verantwoordelijk voor het aanmaken en aanvullen van dossiers en orders
- Je staat nauw in contact met klanten, leveranciers en jouw collega's transportplanning
Voor onze kantoren te Genk zijn we op zoek naar eenprojectadministratie. Een greep uit je takenpakket:Jij bent de administratieve tussenpersoon...
-
Actief Interim Maasmechelen
-
Maasmechelen
- Intérim option contrat fixe
- Je bent verantwoordelijk voor de volledige tijdsregistratie. Je controleert dagelijks de tikkingen...
Voor een keukenspecialist te Genk zijn wij op zoek naar een administratief bediende met ervaring. Kan jij jezelf omschrijven als een...
Je rol is cruciaal voor het ondersteunen van de administratieve processen en biedt tegelijkertijd de ruimte voor het inbrengen van innovatieve ideeën...
-
Walters People Belgium
-
Brabant flamand
- Durée indéterminée
De € 3.000 à € 3.500 par mois
Jouw takenpakket als Boekhoudkundig Administratief Bediende:* Je staat in voor het ondersteunen van de interne boekhouder* Je staat in voor het...
-
Unique Genk
-
Oudsbergen
- Durée indéterminée
- Jij bent onze go-to persoon voor klanten en leveranciers – met jouw warme glimlach en scherpe...
- Je coördineert nationale én internationale transporten (weg, zee, lucht) en stelt de nodige...
-
HAYS
-
Hasselt
- Intérim option contrat fixe, Starter
Jouw functie: Als vliegende administratie medewerker verzorg je het gehele administratieve luik (van het opvolgen van de klanten tot het afhandelen...
-
CTRL-F Finance Limburg
-
Hasselt
- Durée déterminée, Starter
- Administratieve ondersteuning van het commerciële team.
- Verwerken van klantendossiers en opstellen van offertes.
Als administratief bediende ondersteun je bij allerlei administratieve en operationele taken om de interne werking soepel te laten verlopen....
-
CTRL-F Finance Limburg
-
Hasselt
- Durée déterminée, Starter
- Verwelkomen van bezoekers en klanten, zowel fysiek als telefonisch.
- Beantwoorden van vragen en doorverwijzen naar de juiste afdeling of medewerker.
Je zal een essentiële rol spelen in de ondersteuning van onze dagelijkse activiteiten en klantenservice van de garage / bedrijfsvoertuigen* Verwerken...
Inbound: Je helpt klanten verder met al hun vragen met betrekking tot hun huurcontract Je staat in voor de controle en opmaak van de facturatie Je...
Inbound: Je helpt klanten verder met al hun vragen met betrekking tot hun huurcontract Je staat in voor de controle en opmaak van de facturatie Je...
Plannen en organiseren van verhuurde goederen Algemeen klassement Mail en telefooncontact met klanten Opvolgen van dossiers
-
Start People
-
Looz
- Durée indéterminée
- Het commerciële team en de verzekeringsagenten ondersteunen.
- Administratieve en boekhoudkundige taken uitvoeren waarbij je in contact staat met diverse cliënten.
-
Vivaldis
-
Hoeselt
- Durée indéterminée
* Opmaak van bemiddelingsopdrachten * Samenstellen van een volledig verkoopdossier * Aanstellen van experten * Interpretatie en analyse...
Uitvoeren en opvolgen van de vlootplanning van A tot Z, inclusief inschrijving van nieuwe voertuigen en hun uiteindelijke inzet in de actieve...
Voor een bedrijf te Tongeren, zijn we op zoek naar een customer service medewerker.* Je dagtaak zal erin bestaan om als nationale speler binnen...
Je ondersteunt het team bij diverse administratieve processen zoals het verwerken van documenten, het bijhouden van dossiers en het opstellen van...
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.