Offres d'emploi Administration »  Assistant de gestion / secrétariat - Verviers :   1 job

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Management Assistant

D'autres ont aussi consulté
SAFRAN AIRCRAFT
COPRO
  • COPRO
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
Profacts
  • Profacts
  • www.profacts.be | The Loop - Gent
  • Durée indéterminée
SERVIBOX NV
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Bright Plus Liège

Management Assistant

Intérim option contrat fixe, Temps plein
En ligne depuis 7 jours sur Jobat.be

Het bedrijf staat bekend om de hoge kwaliteit van zijn producten en is gevestigd in Lontzen.

Management Assistant

Description de la fonction

Ben je op zoek naar een nieuwe job als Management Assistant? Heb je 3 jaar ervaring in het vakgebied? Ben je tweetalig in het Frans en Nederlands en wil je werken in Lontzen? Solliciteer nu!



Als Management Assistant zullen je taken verdeeld zijn in 2 delen:



Deel Management Assistant:




  • Beheren van de planning en organiseren van vergaderingen, afspraken en verplaatsingen.

  • Voorbereiden, beheren en opvolgen van correspondentie (e-mails, brieven) in het Frans en Nederlands. Het regelmatig opstellen van brieven, rapporten en documenten in beide talen zal een belangrijke taak zijn.

  • Fungeren als tussenpersoon tussen de directie en verschillende afdelingen, evenals met klanten en externe partners.

  • Toezicht houden op en coördineren van de activiteiten van twee Executive Assistants, zorgen voor het naleven van deadlines en de efficiëntie van administratieve processen.

  • Zorgen voor een optimale taakverdeling binnen het team en een goede samenwerking tussen de teamleden.



Deel Administratieve Taken:




  • Diverse dagelijkse administratieve taken uitvoeren, zoals het beheren van telefoontjes, het sorteren en doorsturen van essentiële informatie.

  • Verantwoordelijk voor het invoeren en archiveren van administratieve documenten, contracten en vertrouwelijke dossiers, evenals het nauwkeurig bijwerken van interne databases.

  • Een belangrijk onderdeel van de rol zal bestaan uit het beheer van post, facturatie en andere reguliere administratieve taken, waarvoor een onberispelijke organisatie en nauwkeurige opvolging vereist zijn.

  • Je zult een breed scala aan dossiers beheren, met aandacht voor kwaliteit en naleving van deadlines.

Profil

Je profiel als Management Assistant voldoet aan de volgende criteria:




  • Je bent tweetalig in Frans en Nederlands (minimaal B2-niveau in beide talen);

  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie;

  • Je hebt een zeer goede kennis van office

  • Idealiter heb je kennis van de software AS400;

  • Je bent stressbestendig, flexibel, nauwkeurig en bent praktisch ingesteld.

Offre

De functie van Management Assistant omvat:




  • Een interim met uitzicht op een vast contract voor een fulltime functie (38u per week);

  • Werkuren van 8u tot 17u, behalve op vrijdag van 8u tot 15u;

  • Een aantrekkelijk salaris met extra voordelen zoals maaltijdcheques, verplaatsingsvergoedingen en ecocheques;

  • Bij ondertekening van het vaste contract: hospitalisatieverzekering DKV, pensioensparen en extra vakantiedagen;

  • Een opleidingstraject van 2 tot 3 maanden om je in te werken in een bedrijf in Lontzen.

Lieu de travail
Exigences
Bachelier académique Expérience limitée (< 2 ans) Néerlandais, Français

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Assistant de gestion / secrétariat à Verviers?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 1 emplois à Verviers dans la catégorie "Assistant de gestion / secrétariat".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 9000 Gand" et "9940 Evergem".