Offres d'emploi Administration »  Assistant de gestion / secrétariat - Flandre orientale :   54 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Office Assistant

COMMERCIEEL MEDEWERKER AALST

COMMERCIEEL MEDEWERKER REGIO SINT-NIKLAAS

Customer Service medewerker backoffice

Verkoper bouwmaterialen met heftruckervaring

Customer Service medewerker

Service adviseur

SERVICE ADVISOR - CARROSSERRIE

  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Parking

Customer service medewerker

Poetshulp 1x per week

Customer Service medewerker - logistiek

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Assurance hospitalisation individuelle

Personnal Assistant

Internal sales

Customer Service medewerker backoffice

ADMINISTRATIEF BEDIENDE

  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Parking
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Assistant de gestion / secrétariat, Intérim - Flandre orientale' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Bediende Weegbrug

Jusqu'à € 2.600 par mois

Administratief bediende - 4/5de

Project Administrator

De € 2.500 à € 4.000 par mois

Service planner onderhoud - vast contract

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille

MEDEWERKER KLANTENDIENST

  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Parking
    • Formations

CUSTOMER SERVICE MEDEWERKER

Tijdelijke call agent

Office manager

Administratief bediende

AGO Office: Administratief & Organisatorisch Talent

Management Assistant

Office manager

Management Assistant

administratief bediende

  • Manpower
  • Alost
  • Intérim option contrat fixe

Administratief bediende

  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Parking
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
SAFRAN AIRCRAFT
COPRO
  • COPRO
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
Profacts
  • Profacts
  • www.profacts.be | The Loop - Gent
  • Durée indéterminée
SERVIBOX NV
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Office Assistant

Robert Half is momenteel op zoek naar een Office Assistant (m/v/x).
Intérim, Temps plein
En ligne depuis aujourd'hui sur Jobat.be

Onze klant is een onafhankelijke verzekeringsmakelaar gelegen in Eeklo. Het bedrijf wordt gekenmerkt door een familiale sfeer en een klantgerichte aanpak. Met een team van ongeveer 40 gespecialiseerde medewerkers, verdeeld over drie vestigingen, bieden zij particulieren, zelfstandigen en KMO's oplossingen op het gebied van beleggen, levensverzekeringen en schade.

Office Assistant

Description de la fonction

De verantwoordelijkheden van deze functie als Office Assistant (m/v/x) zijn:

  • In de voormiddag ben je het eerste aanspreekpunt aan het loket;
  • In de namiddag bied je administratieve ondersteuning aan de verantwoordelijke voor bank- en beleggingsdiensten;
  • Je voert allerhande bankverrichtingen uit, zoals het opvolgen van betalingsverkeer en het beheren van klantendossiers;
  • Je zorgt voor een efficiënte voorbereiding en afwerking van klantengesprekken;
  • Je onderhoudt een nauwe samenwerking met collega's en ondersteunt hen in diverse administratieve en operationele taken.

Robert Half BV en Robert Half Project Sourcing BV verwerken de gegevens van sollicitanten die nodig zijn om de sollicitatieprocedure uit te voeren. Meer informatie over gegevensbescherming, in het bijzonder over uw rechten, vindt u op Afficher le site web.

Profil

De vereiste kwalificaties voor deze functie van Office Assistant (m/v/x) zijn:

  • Je hebt een bachelorsdiploma, bij voorkeur in verzekeringen, economie, TEW of bedrijfsmanagement;
  • Je hebt al ervaring opgedaan in de bank- of verzekeringssector;
  • Je hebt een sterke affiniteit met software zoals MS Office en Brio;
  • Je bent communicatief vaardig en staat garant voor een discrete en nauwkeurige klantenservice;
  • Je bent leergierig, enthousiast en weet commerciële kansen efficiënt te benutten.

Offre

Aanbod:

  • Een competitief brutosalaris (maximum €3.800) aangevuld met extralegale voordelen zoals:
    • Maaltijdcheques van €7;
    • Groepsverzekering;
    • Personeelskorting op verzekeringen;
    • 12 ADV-dagen en 3 extra verlofdagen;
    • Flexibel rooster met mogelijkheid tot thuiswerk (tot twee dagen per week);
    • Werken in een moderne, klantgerichte omgeving met een open en collegiaal team.

Geïnteresseerd in deze uitzendopdracht? Solliciteer vandaag nog met volgende referentienummer: Afficher le numéro.

Information pratique

Robert Half Belgium
Robert Half Belgium

de Blue Towers,
Sluisweg 2 bus 6,
9000 Gent
Lieu de travail
Exigences
Bachelier à orientation professionnelle (Enseignement Supérieur de Type Court) Néerlandais

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Assistant de gestion / secrétariat à Flandre orientale?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 54 emplois à Flandre orientale dans la catégorie "Assistant de gestion / secrétariat".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 9000 Gand" et "9940 Evergem".