Offres d'emploi Administration »  Assistant de gestion / secrétariat - Alost :   4 jobs

COMMERCIEEL MEDEWERKER AALST

tijdelijke administratieve support - SAP user

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille

administratief bediende

  • Manpower
  • Alost
  • Intérim option contrat fixe

administratief - commercieel bediende autorijschool - 28u/week

  • Avantages extra-légaux
    • Formations
D'autres ont aussi consulté
SAFRAN AIRCRAFT
COPRO
  • COPRO
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
Profacts
  • Profacts
  • www.profacts.be | The Loop - Gent
  • Durée indéterminée
SERVIBOX NV
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Client of Manpower

COMMERCIEEL MEDEWERKER AALST

Intérim option contrat fixe, Temps plein
En ligne depuis 4 jours sur Jobat.be
Je dag als commercieel medewerker bij bpost ziet er nooit hetzelfde uit. Het ene moment neem je een pakje voor retour in ontvangst, het volgende help je een klant bij een aangetekende zending, en even later open je een nieuwe rekening bij bpost bank. Wat wél elke dag hetzelfde is, zijn de sociale contacten die je hebt en de gezellige sfeer onder de collega’s.

 

COMMERCIEEL MEDEWERKER AALST

Description de la fonction


  • Als commercieel medewerker ben je het gezicht van bpost in jouw postkantoor. Je verwelkomt je klanten met de glimlach en stelt hen de juiste oplossingen voor op basis van je kennis.
  • Je zorgt er dus voor dat je kennis over onze producten en diensten steeds up-to-date blijft.
  • Je streeft altijd naar de beste dienstverlening en wil niet zomaar de vraag beantwoorden, maar verwachtingen overtreffen. Je werkt actief mee aan een steeds betere dienstverlening
  • Je geeft niet alleen informatie, maar promoot ook onze post-, bank- en verzekeringsproducten en –diensten. Indien nodig verwijs je een klant door naar een klantenadviseur.

Profil


  • Je beschikt over een diploma Hoger Secundair Onderwijs.
  • Je kan zelf op het werk geraken en moet hiervoor niet op anderen rekenen.
  • Je bent een sociaal talent, en je hebt een commerciële en klantvriendelijke houding.
  • Je spreekt Nederlands
  • Je wil graag bijleren en staat open voor bijkomende opleidingen
  • Je ziet het zitten om te werken in meerdere kantoren binnen je regio. (+/-15 km)

Offre

  • Chèques-repas

  • Het brutoloon van €2477,40 
  • Vakantie en andere voordelen:

    • Minstens 23 dagen vakantie
    • Maaltijdcheques: € 8 per gewerkte dag
    • Een standplaatstoelage tot €58 bruto/maand
    • Jaarlijkse eindejaarspremie
    • Tot € 913 bonus netto per jaar
    • Ecocheques van € 250 netto per jaar
    • Eindejaarsgeschenk ter waarde van € 40 per jaar
    • Kortingen en voordelen bij meer dan 100 bpostpartners
    • Elk jaar dubbel vakantiegeld (92% van je brutomaandloon)
    • Eenmalige productkennistoelage van € 283 bij 19 voltijdse werkdagen
    • Terugbetaling van je trein-, tram- of busabonnement of fietskilometers.
    • 40% terugbetaling van je medische en farmaceutische kosten vanaf 1 jaar tewerkstelling bij bpost


  • Je start met een voltijds, contract voor bepaalde duur met de mogelijkheid tot een vaste aanwerving.
  • Je krijgt bij bpost de kans om je talenten verder uit te bouwen, met algemene en specifieke opleidingen. Zo heb je de mogelijkheid om door te groeien of van andere bpost-jobs te proeven.
Secteur :
Lieu de travail
Exigences
Enseignement secondaire Néerlandais

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Assistant de gestion / secrétariat à Alost?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 4 emplois à Alost dans la catégorie "Assistant de gestion / secrétariat".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "9000 Gand, 2030 Anvers" et "9130 Doel".