Offres d'emploi Administration »  Assistant de gestion / secrétariat - 9240 Zele :   37 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Office Assistant HSSE

  • DP World Antwerp
  • Doel
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance-invalidité
    • Vélo en leasing
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Naissance
    • Mariage
    • Anniversaire
    • Saint Nicolas
    • Eco Cheque
    • Formations
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
  • Je bent de administratieve duizendpoot van de HSSE-afdeling en ondersteunt het team waar nodig
  • Je bent verantwoordelijk voor de aangifte en opvolging van arbeidsongevallen en staat in contact...

Management Assistant

  • Robert Half
  • Flandre orientale
  • Intérim
  • Je staat in voor het telefonisch onthaal en binnenkomende telefonie;
  • Je bent verantwoordelijk voor het beheren van de mailbox;

Assistant

  • Robert Half
  • Plusieurs régions
  • Intérim
  • Het ingeven en opvolgen van bestellingen voor verhuur of verkoop van materiaal.
  • Coördinatie van leveringen en bijbehorende transporten.

Office Coordinator IT Sector

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Coordinate and manage office activities to ensure efficiency and compliance with company policies
  • Support department members with administrative tasks

Management assistant Technology Sector

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Provide administrative support to the management team.
  • Coordinate and manage diaries, meetings and appointments.

Office Manager - Brussels - (M/F/X)

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Manage daily office operations.
  • Ensure all administrative tasks are completed accurately and on time.

Junior Allround Medewerker - Lochristi

  • Page Personnel
  • Lochristi
  • Ondersteuning bieden aan verschillende afdelingen binnen het bedrijf ;
  • Zorgen voor een vlotte doorstroming van informatie tussen de afdelingen ;

Personal Assistant - Brussels - (F/M/X)

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Supporting the management team in day-to-day operations.
  • Managing diaries and organising meetings and appointments.

Junior Management Assistant

  • Bright Plus Aalst
  • Alost
  • Durée indéterminée
  • Beheren van telefoon- en mailverkeer
  • Uitvoeren van algemeen secretariaatswerk, zoals het bijhouden van aanwezigheids- en vergaderschema's

Senior Management Assistant

  • Bright Plus Aalst
  • Alost
  • Durée indéterminée
  • Je bent een cruciale verbinding tussen het management en de afdeling. Je zorgt dat dagelijkse...
  • Administratieve ondersteuning: Je biedt algemene administratieve assistentie aan de managers en...

Team Assistant - 2 dagen Home Office

  • Bright Plus Antwerpen
  • Doel
  • Intérim option contrat fixe
  • Je behartigt inkomende mails, telefonie en brieven. 
  • Je zorgt voor de agendaplanning van de lopende projecten.

Office Manager

  • Bright Plus Gent
  • Destelbergen
  • Intérim option contrat fixe
  • Je staat in voor het onthaal en eerstelijnstelefonie.
  • Je beheert klanten en prospecten door aanvragen te verwerken, afspraken te plannen en medewerkers...

Office manager - Erpe-Mere - Internationaal bedrijf

  • Page Personnel
  • Erpe-Mere
  • Beheren van de dagelijkse kantooractiviteiten ;
  • Coördineren van vergaderingen en evenementen ;

Executive assistant (M/V/X)

  • Page Personnel
  • Puurs Sint-Amands
  • Het fungeren als aanspreekpunt tussen het management en zowel interne collega's als externe klanten.
  • Het bieden van ondersteuning bij de organisatie van evenementen.

Administratief Coördinator

  • Bright Plus Gent
  • Desteldonk
  • Intérim option contrat fixe
  • Je ondersteunt de regiodirecteur in diverse en uiteenlopende taken.
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor administratieve vragen van klanten en medewerkers.
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Assistant de gestion / secrétariat - Zele (région Termonde)' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Office Manager

  • Vivaldis
  • Wetteren
Voor een mooi bedrijf in Wetteren, zijn we vandaag op zoek naar een office manager.* Administratie van personeelszaken, in samenwerking met het...

Logistiek assistesnt

  • Client of Manpower
  • Lokeren
  • Intérim option contrat fixe
Als logistiek assistent ben jij de spin in het web van de logistieke afdeling. Je zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt door dagelijkse...

COMMERCIEEL MEDEWERKER REGIO SINT-NIKLAAS

  • Manpower
  • Saint-Nicolas
  • Intérim option contrat fixe
  • Als commercieel medewerker ben je het gezicht van bpost in jouw postkantoor. Je verwelkomt je...
  • Je zorgt er dus voor dat je kennis over onze producten en diensten steeds up-to-date blijft.

Management Assistent

  • Unique Sint-Niklaas Office
  • Bornem
  • Intérim option contrat fixe
  • Onderhouden van proactieve contacten met klanten.
  • Zorgdragen voor foutloos werk en klantentevredenheid.

INSIDE SALES MEDEWERKER

  • Client of Manpower
  • Bornem
  • Intérim option contrat fixe
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Parking
    • Formations
  • Klantcontact: Je bent het eerste aanspreekpunt voor bestaande klanten en prospecten in heel België,...
  • Proactieve sales: Waarom koopt een klant een product niet meer? Je stelt oplossingen voor en...

Customer service medewerker

  • Client of Manpower
  • Doel
  • Intérim option contrat fixe
  • Verwerken van export orders, documenten alsook vragen van uw klant
  • Administratieve verwerking en opvolging in het WMS systeem

Customer service medewerker

  • Client of Manpower
  • Doel
  • Intérim option contrat fixe
  • Verwerken van exportorders, documenten en klantvragen.
  • Administratieve verwerking en opvolging in het WMS-systeem.

Administratief bediende logistiek

  • Client of Manpower
  • Doel
  • Intérim option contrat fixe
  • Verwerken van export orders, documenten alsook vragen van uw klant
  • Administratieve verwerking en opvolging in het WMS systeem

Administratief Bediende HSEQW

  • Vivaldis
  • Doel
* Je draagt bij aan een veilige en kwalitatieve werkomgeving * Je biedt veelzijdige ondersteuning aan onze HSEQW-afdeling * Verzamelen van...

Fulltime Administratief Bediende

  • Actief Interim Beveren
  • Beveren-Waas
  • Je volgt de mailbox op, staat in voor de planningen en behandelt de overdrachten van de...
  • De facturatie alsook aanmaningen, blokkeringen en credit collection. 

COMMERCIEEL MEDEWERKER REGIO AALST

  • Manpower
  • Alost
  • Intérim option contrat fixe
  • Als commercieel medewerker ben je het gezicht van bpost in jouw postkantoor. Je verwelkomt je...
  • Je zorgt er dus voor dat je kennis over onze producten en diensten steeds up-to-date blijft.

Operationele office manager

  • AGO Jobs & HR
  • Sint-Gillis-Waas
  • Intérim
Ben jij een enthousiaste en veelzijdige professional met een talent voor administratie en organisatie? Voor ons hoofdkantoor in Sint-Gillis-Waas...

Onsite HR consulent regio Aalst

  • Manpower
  • Erembodegem
  • Intérim option contrat fixe
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille
  • Je rekruteert en selecteert de juiste kandidaten volgens het profiel van de klant. Bij elke starter...
  • Je zorgt voor de nodige administratie: contractopmaak, afspraken inplannen, versturen van...

Office Manager Interim

  • Actief Interim Bornem
  • Puurs Sint-Amands
  • Durée indéterminée
  • Je voornaamste taak is de uitbreiding van de klantenportefeuille. Je weet bedrijven te overtuigen...
  • Je krijgt de leiding over het team recruiters. Door je visie en enthousiasme ben je hun voorbeeld...

Administratief Bediende - Sanitair en Verwarming

  • Actief Construct Boom
  • Puurs Sint-Amands
  • Aansturen van het administratieve proces binnen het bedrijf.
  • Klanten professioneel te woord staan, zowel telefonisch als via e-mail.
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Aucun job sélectionné pour le moment
Sélectionnez un job sur la gauche pour le visualiser

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Assistant de gestion / secrétariat à Zele?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 37 emplois à Zele dans la catégorie "Assistant de gestion / secrétariat".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 2000 Anvers" et "1930 Zaventem".