Offres d'emploi Administration »  Assistant de gestion / secrétariat - 9230 Wetteren :   3 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Office Manager - Allround takenpakket - Merelbeke

  • Page Personnel
  • Merelbeke
  • Office management: Je bent verantwoordelijk voor de werking van ons kantoor in Merelbeke en creëert...
  • Personeelsadministratie en payroll: Jij beheert het administratieve proces gedurende de volledige...

Administratief medewerker (parttime 19u)

  • Page Personnel
  • Merelbeke
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten via e-mail en telefoon.
  • Je boekt facturen in het systeem in en bent verantwoordelijk voor het debiteurenbeheer.

Office manager - Erpe-Mere - Internationaal bedrijf

  • Page Personnel
  • Erpe-Mere
  • Beheren van de dagelijkse kantooractiviteiten ;
  • Coördineren van vergaderingen en evenementen ;
D'autres ont aussi consulté
PARTENA PROFESSIONAL
PPP GENT
  • PPP GENT
  • Wetteren, Lede, Aalter, Laarne, Kalken, Ninove, Geraardsbergen
  • Freelance, Durée indéterminée, Durée déterminée, Indépendent
Delhaize
Delhaize
Delhaize
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Page Personnel

Office Manager - Allround takenpakket - Merelbeke

Temps plein
En ligne depuis aujourd'hui sur Jobat.be

Een dynamisch en snelgroeiend IT-consultancy bedrijf dat hoogwaardige IT-diensten levert in Vlaanderen en Brussel. Het bedrijf combineert technische expertise met een mensgerichte aanpak, waarbij persoonlijke groei, een hechte cultuur en een sterke focus op kwaliteit centraal staan. Met een vlakke structuur en een familiegevoel creëren ze een Great Place to Work vol memorabele momenten en betrokkenheid.

Office Manager - Allround takenpakket - Merelbeke

Description de la fonction


  • Office management: Je bent verantwoordelijk voor de werking van ons kantoor in Merelbeke en creëert een aangename en inspirerende werkomgeving.

  • Personeelsadministratie en payroll: Jij beheert het administratieve proces gedurende de volledige employee life cycle, van payroll tot het boeken van opleidingen.

  • Gastvrijheid als prioriteit: Je zorgt voor een warm onthaal van collega's, kandidaten en klanten, en bent het gezicht van ons kantoor.

  • Samenwerken met topcollega's: Als lid van het Office Operations team werk je nauw samen aan een vlekkeloze organisatie.

  • Een sleutelrol: Met jouw inzet zorg je voor een perfecte balans tussen organisatie en een mensgerichte aanpak.

Profil


  • Je beschikt over een bachelor diploma of hebt een gelijkwaardige denkniveau.

  • Je hebt reeds een eerste relevante werkervaring in een gelijkaardige rol.

  • Je combineert nauwkeurigheid en analytisch inzicht met een menselijke en empathische aanpak.

  • Ervaring in algemene ondersteunende administratie is een plus, zoals:

    • Personeels- en office administratie.

    • Payroll en opvolging van afwezigheden en timesheets.

    • Interne communicatie.



  • Je hebt een goede kennis van het Microsoft Office pakket (Word, Excel, Outlook, etc.).

  • Je hebt ervaring met office management taken, zoals:

    • Beheer van kantoorbenodigdheden.

    • Organiseren en coördineren van kantooractiviteiten.



Offre


  • Een uitdagende en veelzijdige functie binnen een dynamisch team.

  • Een aantrekkelijk salarispakket in een aangename werkomgeving.

  • Kans op een wagen na een eerste positieve evaluatie.

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Assistant de gestion / secrétariat à Wetteren?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 3 emplois à Wetteren dans la catégorie "Assistant de gestion / secrétariat".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 1730 Asse" et "1930 Zaventem".