Offres d'emploi Administration »  Assistant de gestion / secrétariat - 8790 Waregem :   24 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Assistant

  • Robert Half
  • Plusieurs régions
  • Intérim
  • Het ingeven en opvolgen van bestellingen voor verhuur of verkoop van materiaal.
  • Coördinatie van leveringen en bijbehorende transporten.

Office Coordinator IT Sector

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Coordinate and manage office activities to ensure efficiency and compliance with company policies
  • Support department members with administrative tasks

Management assistant Technology Sector

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Provide administrative support to the management team.
  • Coordinate and manage diaries, meetings and appointments.

Office Manager - Brussels - (M/F/X)

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Manage daily office operations.
  • Ensure all administrative tasks are completed accurately and on time.

Personal Assistant - Brussels - (F/M/X)

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Supporting the management team in day-to-day operations.
  • Managing diaries and organising meetings and appointments.

Management Assistant - Cafetariaplan

  • Bright Plus Kortrijk
  • Bissegem
  • Durée indéterminée
  • Agenda- en vergaderbeheer: Je ondersteunt de directie door het beheren van de agenda’s. Je plant en...
  • Klanten- en leverancierscontact: Je beheert de afspraken met klanten en leveranciers, en zorgt voor...

Administratief bediende

  • Unique Waregem
  • Waregem
  • Durée indéterminée
  • Klanten en chauffeurs ontvangen bij afhaling
  • Administratieve ivm verkoop : registratie, facturatie, transportdocumenten

Customer Service N/F

  • Client of Manpower
  • Desselgem
  • Durée indéterminée
  • Het verwerken van inkomende bestellingen en het beheren van dagelijkse administratieve taken.
  • Het fungeren als het primaire aanspreekpunt voor onze klanten, waardoor je een gezicht geeft aan...

Management Assistent

  • Client of Manpower
  • Deerlijk
  • Intérim option contrat fixe
  • het assisteren en implementeren van de strategische verkoopdoelstellingen
  • het opmaken en analyseren van rapporten

Allround administratief bediende

  • Unique Waregem
  • Oostrozebeke
  • Intérim option contrat fixe
  • Je voert algemene administratieve taken uit en biedt ondersteuning waar nodig.
  • Je regelt en boekt transporten.

Logistiek technisch bediende - tijdelijk

  • Client of Manpower
  • Wevelgem
  • Intérim option contrat fixe
Als logistiek technisch bediende ben je verantwoordelijk voor het opmaken van offertes, het opvolgen van verstuurde offertes, het bestellen van...

Management Assistant

  • Client of Manpower
  • Kuurne
  • Intérim option contrat fixe
  • het agendabeheer van de directie 
  • het notuleren van meetings 
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Assistant de gestion / secrétariat - Waregem (région Waregem)' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Klantenadviseur Naverkoop - autosector

  • Client of Manpower
  • Wevelgem
  • Intérim option contrat fixe
- Je ontvangt klanten hartelijk aan de receptie en biedt hen een persoonlijke service.-Je plant afspraken in, zowel face-to-face als telefonisch.-Je...

Directie Assistent

  • Actief Construct Waregem
  • Kuurne
  • Intérim option contrat fixe
  • Marketing: Je zorgt voor online zichtbaarheid op platforms zoals Facebook, Instagram en LinkedIn....
  • Organisatie van evenementen: Je neemt een trekkersrol op bij de organisatie van zowel bedrijfs- als...

Administratief Bediende (38,5 uur per week)

  • Client of Manpower
  • Courtrai
  • Intérim option contrat fixe
  • Het werken met een ERP-systeem en zorgen voor een vlotte verwerking van administratieve gegevens.
  • De correcte en tijdige afhandeling van facturatie.

Administratief bediende - autosector

  • Client of Manpower
  • Wevelgem
  • Intérim option contrat fixe
  • Het verwerken en opvolgen van verkochte dossiers, waarbij je klantwensen coördineert met interne...
  • Het verzorgen van voertuiginschrijvingen, het ontvangen van nummerplaten en het plannen van...

Administratief bediende - logistiek - part time

  • Client of Manpower
  • Kuurne
  • Intérim option contrat fixe
Hoe ziet je werkdag eruit? Als administratief bediende - logistiek - part time ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen van de logistieke...

Management assistent (Kuurne) – Snelle opstart, deeltijds of voltijds

  • Actief Interim Kortrijk
  • Kuurne
  • Durée indéterminée
  • Beheer van de mailbox en telefonie van de directie
  • Agendabeheer en onthaal van klanten en bezoekers

Kantoorhouder

  • bpost
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
€ 2.751,87 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
  • Je vertaalt de commerciële objectieven naar dagelijkse of wekelijkse en coördineert de sales-acties...
  • Je verkoopt en promoot ook zelf onze postale en bancaire producten en diensten en die van onze...

Office Manager

  • HOME METAL
  • Moen
  • Durée indéterminée
  • Je verwerkt bestellingen en zorgt voor zorgt voor een correcte orderinput
  • Je houdt de voorraden in de gaten en doet bestellingen waar nodig

Halftijdse Administratief Medewerker

  • Sobex
  • Kuurne
  • Durée indéterminée
•Directe ondersteuning van de zaakvoerder bij dagelijkse werkzaamheden en projecten. •Uitvoeren van diverse administratieve taken zoals het beheren...

Management Assistant

  • HR consultancy
  • Kuurne
  • Durée indéterminée
  • Trekken van lijsten met historieken en analyse hiervan.
  • Behandelen van prijsaanvragen, prijsstijgingen en maken dat deze in het ERP pakket worden...

Management Assistant

  • ZORGGROEP H. HART
  • Courtrai
  • Durée indéterminée
  • Verwelkomen van bezoekers en het verzorgen van een professioneel onthaal
  • Beantwoorden, doorverbinden en afhandelen van telefoongesprekken

Management Assistant

  • VANDELANOTTE
  • Courtrai
  • Durée indéterminée
  • Agendabeheer en planning: Je beheert de complexe agenda's en plant afspraken, vergaderingen en...
  • E-mailbeheer: Je behandelt inkomende e-mails en zorgt voor de opvolging van belangrijke acties en...
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Aucun job sélectionné pour le moment
Sélectionnez un job sur la gauche pour le visualiser

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Assistant de gestion / secrétariat à Waregem?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 24 emplois à Waregem dans la catégorie "Assistant de gestion / secrétariat".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 2000 Anvers" et "1930 Zaventem".