Offres d'emploi Administration »  Assistant de gestion / secrétariat - 8520 Kuurne :   25 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Kantoorhouder

  • bpost
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
€ 2.751,87 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
  • Je vertaalt de commerciële objectieven naar dagelijkse of wekelijkse en coördineert de sales-acties...
  • Je verkoopt en promoot ook zelf onze postale en bancaire producten en diensten en die van onze...

Management Assistant - Vastgoed

  • Bright Plus Kortrijk
  • Courtrai
  • Intérim option contrat fixe
  • Je beheert je eigen dossiers en volgt alles op van AZ
  • Je organiseert de jaarlijkse vergadering en volgt deze ook op

Management Assistant - Cafetariaplan

  • Bright Plus Kortrijk
  • Bissegem
  • Durée indéterminée
  • Agenda- en vergaderbeheer: Je ondersteunt de directie door het beheren van de agenda’s. Je plant en...
  • Klanten- en leverancierscontact: Je beheert de afspraken met klanten en leveranciers, en zorgt voor...

Management Assistant

  • Robert Half
  • Flandre occidentale
  • Intérim
  • Helpen bij de organisatie van evenementen, beurzen, bedrijfsbezoeken en promotieactiviteiten.
  • Je zal een sleutelrol spelen ondersteuning bieden bij marketingcampagnes

Office Manager - Brussels - (M/F/X)

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Manage daily office operations.
  • Ensure all administrative tasks are completed accurately and on time.

Personal Assistant - Brussels - (F/M/X)

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Supporting the management team in day-to-day operations.
  • Managing diaries and organising meetings and appointments.

Assistant

  • Robert Half
  • Plusieurs régions
  • Intérim
  • Het ingeven en opvolgen van bestellingen voor verhuur of verkoop van materiaal.
  • Coördinatie van leveringen en bijbehorende transporten.

Directie Assistent

  • Actief Construct Waregem
  • Kuurne
  • Intérim option contrat fixe
In deze veelzijdige rol ontzorg je de directie door efficiënt agendabeheer, het plannen en organiseren van vergaderingen en het voorbereiden van...

Management Assistant

  • Client of Manpower
  • Kuurne
  • Intérim option contrat fixe
  • het agendabeheer van de directie 
  • het notuleren van meetings 

Administratief bediende - logistiek - part time

  • Client of Manpower
  • Kuurne
  • Intérim option contrat fixe
Hoe ziet je werkdag eruit? Als administratief bediende - logistiek - part time ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen van de logistieke...

Office manager - tijdelijke opdracht

  • Client of Manpower
  • Courtrai
  • Intérim option contrat fixe
Als Office Manager ben je het eerste aanspreekpunt voor bezoekers en medewerkers, en zorg je voor een vlotte afhandeling van inkomende en uitgaande...

Administratief Bediende (38,5 uur per week)

  • Client of Manpower
  • Courtrai
  • Intérim option contrat fixe
  • Het werken met een ERP-systeem en zorgen voor een vlotte verwerking van administratieve gegevens.
  • De correcte en tijdige afhandeling van facturatie.

Management assistent (Kuurne) – Snelle opstart, deeltijds of voltijds

  • Actief Interim Kortrijk
  • Kuurne
  • Durée indéterminée
  • Beheer van de mailbox en telefonie van de directie
  • Agendabeheer en onthaal van klanten en bezoekers
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Assistant de gestion / secrétariat - Kuurne (région Courtrai)' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Management Assistent

  • Client of Manpower
  • Deerlijk
  • Intérim option contrat fixe
  • het assisteren en implementeren van de strategische verkoopdoelstellingen
  • het opmaken en analyseren van rapporten

Enig Bediende | Rechterhand Zaakvoerder

  • AGO Jobs & HR
  • Moen
  • Intérim
Als enig bediende sta je in eerste instantie in voor: - beheer van telefonie en mails- offerte opmaak integratie van nieuw softwarepakket-...

Logistiek technisch bediende - tijdelijk

  • Client of Manpower
  • Wevelgem
  • Intérim option contrat fixe
Als logistiek technisch bediende ben je verantwoordelijk voor het opmaken van offertes, het opvolgen van verstuurde offertes, het bestellen van...

Customer Service N/F

  • Client of Manpower
  • Desselgem
  • Durée indéterminée
  • Het verwerken van inkomende bestellingen en het beheren van dagelijkse administratieve taken.
  • Het fungeren als het primaire aanspreekpunt voor onze klanten, waardoor je een gezicht geeft aan...

Allround administratief bediende

  • Unique Waregem
  • Oostrozebeke
  • Intérim option contrat fixe
  • Je voert algemene administratieve taken uit en biedt ondersteuning waar nodig.
  • Je regelt en boekt transporten.

Halftijdse Administratief Medewerker

  • Sobex
  • Kuurne
  • Durée indéterminée
•Directe ondersteuning van de zaakvoerder bij dagelijkse werkzaamheden en projecten. •Uitvoeren van diverse administratieve taken zoals het beheren...

Management Assistant

  • HR consultancy
  • Kuurne
  • Durée indéterminée
  • Trekken van lijsten met historieken en analyse hiervan.
  • Behandelen van prijsaanvragen, prijsstijgingen en maken dat deze in het ERP pakket worden...

Management Assistant

  • ZORGGROEP H. HART
  • Courtrai
  • Durée indéterminée
  • Verwelkomen van bezoekers en het verzorgen van een professioneel onthaal
  • Beantwoorden, doorverbinden en afhandelen van telefoongesprekken

Management Assistant

  • VANDELANOTTE
  • Courtrai
  • Durée indéterminée
  • Agendabeheer en planning: Je beheert de complexe agenda's en plant afspraken, vergaderingen en...
  • E-mailbeheer: Je behandelt inkomende e-mails en zorgt voor de opvolging van belangrijke acties en...

Office Manager

  • HOME METAL
  • Moen
  • Durée indéterminée
  • Je verwerkt bestellingen en zorgt voor zorgt voor een correcte orderinput
  • Je houdt de voorraden in de gaten en doet bestellingen waar nodig

Project Management Assistant

  • Lingua Jura
  • Waregem
  • Durée indéterminée
Wij zoeken voor onmiddellijke indiensttreding een pittige 'Project Management Assistant' om onze verdere groeiprognoses kwalitatief te ondersteunen....

Jr. Management Assistant

  • ELINDUS
  • Waregem
  • Durée indéterminée
  • Je beheert de agenda’s en mailboxen van onze bestuurders en zorgt ervoor dat hun tijdsbesteding...
  • Vergaderingen voorbereiden doe je met oog voor detail: je verzamelt agendapunten, stelt documenten...
D'autres ont aussi consulté
PPP GENT
  • PPP GENT
  • Wetteren, Lede, Aalter, Laarne, Kalken, Ninove, Geraardsbergen
  • Freelance, Durée indéterminée, Durée déterminée, Indépendent
PARTENA PROFESSIONAL
Delhaize
Delhaize
Delhaize
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Kantoorhouder

Durée indéterminée, Temps plein
En ligne depuis 3 jours sur Jobat.be
bpost is altijd onderweg. We creëren voor onze mensen een omgeving met uitdagende projecten, inspirerende samenwerkingen en de nieuwste technologieën, met interessante doorgroeimogelijkheden en opleidingsprogramma’s voor iedereen.

Binnen dit verhaal zijn wij op zoek naar een kantoorhouder vervanger.

Kantoorhouder

Description de la fonction

Doel:

Als kantoorhouder vervanger ben jij de redder in nood voor onze vaste kantoorhouders. Jij zorgt in zijn of haar afwezigheid (verlof, 4/5e, ziekte,…) dat het Postkantoor blijft draaien.Dankzij jou krijgen onze klanten de professionele en kwaliteitsvolle dienstverlening die ze gewend zijn, blijft het team gemotiveerd en worden de commerciële doelstellingen behaald.

Jouw taken:

Je realiseert de commerciële doelen van het Postkantoor waar je tewerkgesteld wordt:

  • Je vertaalt de commerciële objectieven naar dagelijkse of wekelijkse en coördineert de sales-acties op basis van de richtlijnen van de cluster manager
  • Je verkoopt en promoot ook zelf onze postale en bancaire producten en diensten en die van onze partners
  • Je volgt de KPI’s en de klantenportefeuille van het kantoor nauw op

Je waakt over de klantentevredenheid:

  • Je stimuleert een kwaliteits- en klantgerichte attitude bij je collega’s
  • Je volgt de KPI’s op en stuurt bij waar nodig
  • Samen met je collega’s informeer en adviseer je onze klanten
  • Indien nodig sta je in voor de opvolging van klachten

Je coacht en motiveert jouw collega’s in de Postkantoren:

  • Je bevordert de samenwerking binnen het kantoor en over de kantoren heen
  • Je motiveert de commerciële medewerkers bij de realisatie van de objectieven en identificeert hun opleidingsbehoeften
  • Je zorgt voor het opzetten, voorbereiden en animeren van overlegmomenten

Profil

Jouw profiel:

  • Je bent klantgericht en commercieel ingesteld
  • Je denkt in oplossingen in plaats van in problemen
  • Je bent een echte coach voor jouw collega’s
  • Je behaalde een diploma hoger secundair onderwijs
  • Je hebt minstens 4 jaar ervaring in een soortgelijke functie
  • Je spreekt en schrijft vlot Nederlands, indien je in een tweetalige regio werkt, heb je ook kennis van het Frans
  • Je hebt een rijbewijs B en kan jouw werkplek zelfstandig bereiken. Omdat je in onze mobiele ploeg werkt, werk in verschillende kantoren in jouw regio die je zelfstandig moet kunnen bereiken
  • Je bent bereid om bij te leren, zodat je onze producten, diensten en systemen snel onder de knie krijgt
  • Omdat het Postkantoor ook een bankkantoor is, beschik je over de certificaten bank- en verzekeringsbemiddeling met Wet Willems en Wet Cauwenberghs, of je bent bereid deze op korte termijn te behalen.

Offre

  • € 2.751,87 par mois
  • Assurance groupe
  • Chèques-repas
  • Assurance hospitalisation individuelle
Aanbod

Net als vele andere bedrijven bieden wij naast een bruto maandloon van €2.751,87 (voor een starter zonder ervaring) een mooi pakket aan voordelen, waaronder maaltijdcheques, ecocheques, een kennisuitkering, een hospitalisatieverzekering, een groepsverzekering, een terugbetaling van de verplaatsingskosten, 20 verlofdagen en 7 extra dagen wettelijk verlof, een eindejaarspremie, dubbel vakantiegeld en vele voordelen bij meer dan 100 bpost partners.

Dat is waar wij ons echt in onderscheiden:

  • De sfeer, de collegialiteit en de vriendelijke bpost cultuur is uniek. En we zullen het bewijzen.
  • De carrièrekansen en opleidingsmogelijkheden bij bpost zijn onbeperkt. Bij ons ben je welkom en krijgt je alle kansen om bij te leren en door te groeien.
  • Je komt terecht in een bedrijf in volle verandering. Toegegeven, dit zorgt voor enige complexiteit, maar vooral véél uitdaging en innovatieve projecten.
  • Jij kan je 100% focussen op jouw job, waarbij je optimaal ondersteund wordt door al onze interne diensten.

Met ons ruime netwerk staan we dicht bij de bevolking, waardoor we continu banden leggen tussen de burgers, maar ook met bedrijven en overheden. Ons team van meer dan 26.000 medewerkers is onze grootste troef in deze geschiedenis. Dankzij hen blijven we een sleutelrol spelen in onze steeds veranderende samenleving.

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Assistant de gestion / secrétariat à Kuurne?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 25 emplois à Kuurne dans la catégorie "Assistant de gestion / secrétariat".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 2000 Anvers" et "9000 Gand".