Offres d'emploi Administration »  Assistant de gestion / secrétariat - 7600 Péruwelz :   47 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

HR / Management assistant (m/v/x)

  • L’Ecopain d’Ignace
  • Enghien
  • Durée indéterminée
  • personeelsdienst verzorgen voor +/- 80 werknemers (arbeiders + bedienden) alsook de interimpool...
  • het aanspreekpunt inzake sociale wetgeving

Office Coordinator IT Sector

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Coordinate and manage office activities to ensure efficiency and compliance with company policies
  • Support department members with administrative tasks

Management assistant Technology Sector

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Provide administrative support to the management team.
  • Coordinate and manage diaries, meetings and appointments.

Office Manager - Brussels - (M/F/X)

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Manage daily office operations.
  • Ensure all administrative tasks are completed accurately and on time.

Personal Assistant - Brussels - (F/M/X)

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Supporting the management team in day-to-day operations.
  • Managing diaries and organising meetings and appointments.

Office Manager

  • Robert Half
  • Audenarde
  • Intérim
De € 3.500 à € 3.750 par mois
  • Je neemt de integrale projectadministratie voor je rekening. Je wordt hierbij vanzelfsprekend...
  • Je maakt de onderaannemingscontracten op en je controleert de technische aspecten van binnenkomende...

Office Manager

  • Robert Half
  • Audenarde
  • Intérim
De € 2.500 à € 3.500 par mois
  • Je staat in voor zorgvuldig beheren en coördineren van verschillende aangiftes zodat deze tijdig...
  • Je bent verantwoordelijk voor het accuraat invoeren en verwerken van gegevens in de bedrijfseigen...

Assistant

  • Robert Half
  • Plusieurs régions
  • Intérim
  • Het ingeven en opvolgen van bestellingen voor verhuur of verkoop van materiaal.
  • Coördinatie van leveringen en bijbehorende transporten.

Management Assistant - Cafetariaplan

  • Bright Plus Kortrijk
  • Bissegem
  • Durée indéterminée
  • Agenda- en vergaderbeheer: Je ondersteunt de directie door het beheren van de agenda’s. Je plant en...
  • Klanten- en leverancierscontact: Je beheert de afspraken met klanten en leveranciers, en zorgt voor...

Management Assistant

  • Bright Plus Kortrijk
  • Courtrai
  • Intérim option contrat fixe
Ben je een echte multitasker en wil je graag aan de slag in de dienstverlenende sector? Dan is deze job als Management Assistant in Kortrijk op jouw...

Management Assistant

  • Robert Half
  • Flandre orientale
  • Intérim
  • Je staat in voor het telefonisch onthaal en binnenkomende telefonie;
  • Je bent verantwoordelijk voor het beheren van de mailbox;

Office Assistant

  • Robert Half
  • Plusieurs régions
  • Intérim
  • Je bent de verwelkomende stem van het kantoor. Alle telefoontjes komen bij jou toe. Je beantwoordt...
  • Je staat in voor de ontvangst van alle klanten, leveranciers en bezoekers;

Junior Management Assistant

  • Bright Plus Aalst
  • Alost
  • Durée indéterminée
  • Beheren van telefoon- en mailverkeer
  • Uitvoeren van algemeen secretariaatswerk, zoals het bijhouden van aanwezigheids- en vergaderschema's

Office manager - Erpe-Mere - Internationaal bedrijf

  • Page Personnel
  • Erpe-Mere
  • Beheren van de dagelijkse kantooractiviteiten ;
  • Coördineren van vergaderingen en evenementen ;

Senior Management Assistant

  • Bright Plus Aalst
  • Alost
  • Durée indéterminée
  • Je bent een cruciale verbinding tussen het management en de afdeling. Je zorgt dat dagelijkse...
  • Administratieve ondersteuning: Je biedt algemene administratieve assistentie aan de managers en...
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Assistant de gestion / secrétariat - Péruwelz (région Tournai)' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Management Assistent

  • Actief Interim Oudenaarde
  • Horebeke
  • Intérim option contrat fixe
  • Je zal administratieve ondersteuning bieden voor zowel de directie als de dienst retail/distributie.
  • Door in contact te komen met verschillende stakeholders wordt je contactennetwerk steeds groter en...

Customer Service bediende

  • Client of Manpower
  • Audenarde
  • Durée indéterminée
Hoe ziet jouw werkdag eruit? Je bent het aanspreekpunt voor de klanten, zowel telefonisch als via mail. Je bent verantwoordelijk voor de nauwe...

Schoonmaakmedewerker regio Oudenaarde

  • AGO Jobs & HR
  • Audenarde
  • Intérim
Wil jij deel uitmaken van een dynamisch team binnen een bedrijf dat waarde hecht aankwaliteit en klanttevredenheid? Wij zijn op zoek naar een...

Logistiek technisch bediende - tijdelijk

  • Client of Manpower
  • Wevelgem
  • Intérim option contrat fixe
Als logistiek technisch bediende ben je verantwoordelijk voor het opmaken van offertes, het opvolgen van verstuurde offertes, het bestellen van...

Management Assistant

  • Client of Manpower
  • Kuurne
  • Intérim option contrat fixe
  • het agendabeheer van de directie 
  • het notuleren van meetings 

Directie Assistent

  • Actief Construct Waregem
  • Kuurne
  • Intérim option contrat fixe
  • Marketing: Je zorgt voor online zichtbaarheid op platforms zoals Facebook, Instagram en LinkedIn....
  • Organisatie van evenementen: Je neemt een trekkersrol op bij de organisatie van zowel bedrijfs- als...

Klantenadviseur Naverkoop - autosector

  • Client of Manpower
  • Wevelgem
  • Intérim option contrat fixe
- Je ontvangt klanten hartelijk aan de receptie en biedt hen een persoonlijke service.-Je plant afspraken in, zowel face-to-face als telefonisch.-Je...

Customer service officer

  • Client of Manpower
  • Hérinnes
  • Intérim option contrat fixe
Hoe ziet jouw dag als customer service officer er uit?Als customer service officer ben jij de spil tussen de klant en het bedrijf.Je verwerkt en...

Office Manager Oudenaarde

  • Actief Interim/ Construct/ DC
  • Audenarde
Geboeid door de wereld van werving en selectie? Zin om als operationeel- en eindverantwoordelijke van het kantoor Oudenaarde de uitdaging aan te gaan...

Administratief Bediende (38,5 uur per week)

  • Client of Manpower
  • Courtrai
  • Intérim option contrat fixe
  • Het werken met een ERP-systeem en zorgen voor een vlotte verwerking van administratieve gegevens.
  • De correcte en tijdige afhandeling van facturatie.

Administratief bediende - logistiek - part time

  • Client of Manpower
  • Kuurne
  • Intérim option contrat fixe
Hoe ziet je werkdag eruit? Als administratief bediende - logistiek - part time ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen van de logistieke...

Administratief bediende - autosector

  • Client of Manpower
  • Wevelgem
  • Intérim option contrat fixe
  • Het verwerken en opvolgen van verkochte dossiers, waarbij je klantwensen coördineert met interne...
  • Het verzorgen van voertuiginschrijvingen, het ontvangen van nummerplaten en het plannen van...

Management assistant

  • AGO Jobs & HR
  • Bissegem
  • Intérim
Ben jij een organisatietalent dat energie haalt uit een gevarieerd takenpakket? Wil je een spilfiguur zijn binnen een dynamische organisatie en een...

Customer Service N/F

  • Client of Manpower
  • Desselgem
  • Durée indéterminée
  • Het verwerken van inkomende bestellingen en het beheren van dagelijkse administratieve taken.
  • Het fungeren als het primaire aanspreekpunt voor onze klanten, waardoor je een gezicht geeft aan...

Management Assistent

  • Client of Manpower
  • Deerlijk
  • Intérim option contrat fixe
  • het assisteren en implementeren van de strategische verkoopdoelstellingen
  • het opmaken en analyseren van rapporten
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Aucun job sélectionné pour le moment
Sélectionnez un job sur la gauche pour le visualiser

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Assistant de gestion / secrétariat à Péruwelz?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 47 emplois à Péruwelz dans la catégorie "Assistant de gestion / secrétariat".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 2000 Anvers" et "1930 Zaventem".