Offres d'emploi Administration »  Assistant de gestion / secrétariat - 3910 Pelt :   10 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Office Assistant

  • Bright Plus Hasselt
  • Hamont-Achel
  • Durée indéterminée
  • Beheren van agenda’s en plannen van vergaderingen.
  • Gastvrij ontvangen van bezoekers en het beantwoorden van telefoongesprekken.

Office Manager - Brussels - (M/F/X)

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Manage daily office operations.
  • Ensure all administrative tasks are completed accurately and on time.

Personal Assistant - Brussels - (F/M/X)

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Supporting the management team in day-to-day operations.
  • Managing diaries and organising meetings and appointments.

Assistant

  • Robert Half
  • Plusieurs régions
  • Intérim
  • Het ingeven en opvolgen van bestellingen voor verhuur of verkoop van materiaal.
  • Coördinatie van leveringen en bijbehorende transporten.

Management Assistant

  • Unique Pelt
  • Peer
  • Durée indéterminée
De € 2.600 à € 3.000 par mois
  • Uitlopende secretariële werkzaamheden: behandelen van inkomende en uitgaande...
  • Je ondersteunt de Maintenance afdeling bij verschillende werkzaamheden en bied je administratieve...
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Assistant de gestion / secrétariat - Pelt (région Lommel)' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Poetshulp kantoor ('s avonds - 7u/week)

  • Actief Interim Bree
  • Peer
  • Intérim option contrat fixe
Ben jij op zoek naar een extra schoonmaakopdracht en zie je werken tijdens de avonduren helemaal zitten? Lees dan zeker verder!Wij zijn op zoek...

Poetshulp kantoor (9u/week)

  • Actief Interim Bree
  • Bree
  • Intérim
Ben je op zoek naar een leuke schoonmaakopdracht voor een paar uurtjes per week? Dan is solliciteren de boodschap!Voor een kantoor in Bree centrum...

Management Assistant

  • Unique Genk
  • Maaseik
  • Intérim option contrat fixe
  • Contracten: Je behandelt de Dimona-aangiften en zorgt dat elk contract volledig afgewerkt en...
  • Verlof: Je zet verlof of klein verlet in voor de medewerkers en zorgt dat elke teller is aangevuld!

Management Assistant

  • Unique Pelt
  • Maaseik
  • Intérim option contrat fixe
  • Payroll en HR-wetgeving beheer jij vlot. Je zorgt ervoor dat alles volgens de regels verloopt en...
  • Je helpt mee om het HR-beleid up-to-date en effectief te houden.

Rechterhand zaakvoerder (Administratie, offertes, klantcontact, planning, ...)

  • JoDa Sign
  • Maaseik
  • Durée indéterminée
Hé jij daar, Ben jij een manusje van alles, een echte people manager, ondernemend en gedreven genoeg om de rechterhand van de zaakvoerder te zijn?...
D'autres ont aussi consulté
PPP GENT
  • PPP GENT
  • Wetteren, Lede, Aalter, Laarne, Kalken, Ninove, Geraardsbergen
  • Freelance, Durée indéterminée, Durée déterminée, Indépendent
PARTENA PROFESSIONAL
Delhaize
Delhaize
Delhaize
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Bright Plus Hasselt

Office Assistant

Durée indéterminée, Temps plein
En ligne depuis 6 jours sur Jobat.be

Een uniek bedrijf met een internationale diensverlening.

Office Assistant

Description de la fonction

Ben jij een geboren organisator die geniet van plannen en regelen? Houd jij met gemak meer ballen in de lucht?  Solliciteer dan nu op deze job als Office Assistant! 



Als Office Assistant in Achel ben jij het eerste aanspreekpunt van onze organisatie en ondersteun je het management en je collega’s. Je bent de spil op kantoor en zorgt dat alles soepel verloopt.



Een greep uit jouw taken:




  • Beheren van agenda’s en plannen van vergaderingen.

  • Gastvrij ontvangen van bezoekers en het beantwoorden van telefoongesprekken.

  • Organiseren van evenementen en ondersteunen bij presentaties en offertes.

  • Verzorgen van correspondentie en plaatsen van social media posts.

  • Oppakken van ad-hoc taken en ervoor zorgen dat alles perfect geregeld is.



Binnen het team krijg je de ruimte om je werk zelfstandig en naar eigen inzicht te organiseren. Je collega’s kunnen op jou rekenen – jij maakt het verschil!

Profil

Wie ben jij?



Je bent een echte aanpakker en houdt van afwisseling. Communicatief ben je sterk en je vindt het leuk om dienstverlenend bezig te zijn. Verder herken jij jezelf in de volgende punten:




  • Je hebt ervaring in een Office Assistant rol of een relevante opleiding gevolgd.

  • Je bent handig met MS Office en hebt een goede kennis van zowel Nederlands als Engels.

  • Je bent flexibel, nauwkeurig en vindt snel schakelen tussen taken geen probleem.

Offre

Als Office Assistant krijg je de kans om te groeien en jezelf te ontwikkelen in een omgeving waar jouw ideeën gehoord worden. Je komt terecht in een team met korte communicatielijnen en een open sfeer.



Verder horen hier de volgende voordelen bij:




  • Je zal onmiddellijk met een vast contract in dienst gaan 

  • Als extralegale voordelen krijg je nog ecocheques, groepsverzekering en een hospitalisatieverzekering van DKV

  • Een netto onkostenvergoeding 



Daarbuiten is er ook veel aandacht voor jouw work-life balance en persoonlijke ontwikkeling.



Je komt hier terecht in een bedrijf dat wekelijks wel een afterwork organiseert. Dit alles om het groepsgevoel van het team te bevorderen! 

Lieu de travail
Exigences
Bachelier académique Au moins 2 ans d'expérience Anglais, Français

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Assistant de gestion / secrétariat à Pelt?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 10 emplois à Pelt dans la catégorie "Assistant de gestion / secrétariat".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 2000 Anvers" et "9000 Gand".