Offres d'emploi Administration »  Assistant de gestion / secrétariat - 3012 Wilsele :   176 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Office Manager

  • Bright Plus Aalst
  • Relegem
  • Durée indéterminée
  • De verwerking van inkomende facturen en de voorbereiding van uitgaande facturen,
  • De voorbereiding en opvolging van betalingen,

Management Assistant

  • Claeys & Engels
  • Watermael-Boitsfort
  • Durée indéterminée
  • Agendabeheer en opvolging deadlines;
  • Beheer van interne en externe mails en briefuitwisseling;

Office Manager

  • Accent
  • Zaventem
  • Intérim option contrat fixe, Starter, Job d'étudiant
Ben jij een organisatorisch talent met oog voor detail? Heb jij een passie voor het creëren van een perfect georganiseerde werkomgeving? Dan zijn wij...

COMMERCIEEL MEDEWERKER REGIO LEUVEN

  • Manpower
  • Louvain
  • Intérim option contrat fixe
  • Als commercieel medewerker ben je het gezicht van bpost in jouw postkantoor. Je verwelkomt je...
  • Je zorgt er dus voor dat je kennis over onze producten en diensten steeds up-to-date blijft.

Office Manager

  • Robert Half
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • je bent verantwoordelijke voor het onthaal, je bent hét gezicht en eerste contact binnen onze...
  • je staat in voor de eerstelijns telefonie;

Management Assistant

  • Actief Interim Leuven
  • Heverlee
  • Provide management support and handle general office and secretarial tasks (e.g., office supplies,...
  • Organise and coordinate logistics for meetings, travel, events, and team activities.

Management Assistant

  • Start People
  • Heverlee
  • Intérim option contrat fixe
  • Management assistance, and general office and secretarial tasks (incl. copy machine ink & paper...
  • Organise and prepare the logistics of meetings, visits, business travel, taxi, hotel, flights,...

Management Assistant

  • Actief Interim Leuven
  • Heverlee
  • Intérim
  • Scheduling and Calendar Management: Organizing and maintaining the executive's calendar, scheduling...
  • Meeting Coordination: Coordinating and organizing meetings, including preparing agendas, taking...

Management Assistent

  • Start People
  • Heverlee
  • Durée déterminée
  • You will be in charge of managing the agenda of managers 
  • You must be able to coordinate and organize internal & external meetings, conferences, business...

Administratief Medewerker

  • Unique Leuven
  • Rotselaar
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.600 à € 3.300 par mois
  • Het informeren van klanten over wetgeving en de mogelijkheden om hun rijbewijs te behalen;
  • Offertes/facturen maken en betalingen opvolgen;

Management Assistant

  • Unique Leuven
  • Kampenhout
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 4.000 par mois
  • Assistentie van de directie bij het inplannen van afspraken, klaarzetten van zalen en opvolgen van...
  • Uitvoeren van kleine taken zoals het klaarzetten van eten en drank. 

ADMINISTRATIEF MEDEWERKER

  • Client of Manpower
  • Kampenhout
  • Intérim option contrat fixe
  • Opvolging van facturen: Je volgt de status van facturen op en zorgt voor de nodige acties bij...
  • Opstellen van offertes: Je helpt als administratief medewerker bij het opmaken van offertes

Schoonmaakmedewerker regio Tielt-Winge

  • AGO Jobs & HR
  • Tielt-Winge
  • Intérim
Wil jij deel uitmaken van een dynamisch team binnen een bedrijf dat waarde hecht aan kwaliteit en klanttevredenheid? Wij zijn op zoek naar een...

CUSTOMER SERVICE SPECIALIST | AIR FREIGHT | VAST CONTRACT

  • Client of Manpower
  • Brucargo
  • Durée indéterminée
Als Customer Service Specialist Air Freight sta je dagelijks in contact met klanten en het operations team. Je zorgt ervoor dat inkomende orders snel...

Tijdelijk Customer Care Advisor

  • Manpower
  • Zaventem
  • Intérim option contrat fixe
  • Wanneer klanten hun voertuig willen binnenbrengen voor een onderhoud of mechanische herstelling...
  • Je luistert naar de noden en analyseert de wensen van de klanten. Die zet je om in een voorstel. Je...
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Assistant de gestion / secrétariat - Wilsele (région Louvain)' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

COMMERCIEEL MEDEWERKER REGIO AARSCHOT

  • Manpower
  • Aarschot
  • Intérim option contrat fixe
  • Als commercieel medewerker ben je het gezicht van bpost in jouw postkantoor. Je verwelkomt je...
  • Je zorgt er dus voor dat je kennis over onze producten en diensten steeds up-to-date blijft.

OFFICE MANAGER AGO JOBS & HR ZAVENTEM

  • AGO Jobs & HR
  • Zaventem
  • Intérim
AGO zoekt:een Office manager die dankzij zijn helikopterview voor groei zorgt binnen zijn team én bij zijn klanten. Because we need people with...

Secretariaatsmedewerker

  • Vivaldis
  • Zaventem
Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de bouwsector, zijn we op zoek naar een nauwkeurige en klantgerichte Secretariaatsmedewerker.* Algemene...

CUSTOMER SERVICE

  • Client of Manpower
  • Diegem
  • Intérim option contrat fixe
  • Beheren van een klantenportefeuille in een B2B-omgeving.
  • Vragen van klanten via e-mail en telefoon beantwoorden.

Management assistant

  • Q jobs
  • Diegem
  • Intérim
Onthaal van cliënteel op kantoor. Telefoons en mails beantwoorden van alle departementen. Behandelen van briefwisseling.Agendabeheer. Gebouw en...

Tijdelijk customer service medewerker jan-april 2025

  • Client of Manpower
  • Diegem
  • Intérim option contrat fixe
  • Je beheert bestellingen (invoeren en coderen in het systeem);
  • Je behandelt telefoontjes en e-mails om klanten te helpen (vragen, klachten, specifieke verzoeken);

Allround administratief medewerker

  • Robert Half
  • Brabant flamand
  • Intérim
  • Lange termijnplanning;
  • Invoeren van ritten en kilometers in de planningstool;

Customer Care

  • Client of Manpower
  • Woluwe-Saint-Lambert
  • Intérim option contrat fixe
  • Een persoonlijke en kwalitatieve klantenservice bieden
  •  Retail en digitale assitentie geven

Technisch commercieel medewerker

  • Client of Manpower
  • Vilvorde
  • Intérim option contrat fixe
  • Je garandeert een soepele klantenservice waarbij je het eerste aanspreekpunt voor de klant bent en...
  • Je helpt klanten met hun bestelling. Je biedt hen technisch advies en zorgt voor de nodige...

CUSTOMER SERVICE AUTOMOTIVE - SNELLE OPSTART

  • Client of Manpower
  • Vilvorde
  • Intérim option contrat fixe
  • Beheer van het offerte- en bestelproces van voertuigen.
  • Communicatie met dealers, elektriciteitsleveranciers, laadpaalleveranciers en...

COMMERCIEEL BEDIENDE HALLE

  • Manpower
  • Vilvorde
  • Intérim option contrat fixe
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Compensation de repas
Als commercieel bediende bij bpost ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten in jouw postkantoor. Je verwelkomt klanten met een glimlach en biedt...

Assistent (m/v/x)

  • Advantage Austria
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Travail à domicile
Persoonlijke ondersteuning van de Handelsraad - briefwisseling en afsprakenbeheer in het Duits, Nederlands, Engels en in het ideale geval Frans-...

Mobiel Administratief medewerker - diverse locaties

  • Actief Interim Herentals
  • Heist-op-den-Berg
  • Intérim option contrat fixe
  • Verwerken van inschrijvingen voor opleidingen en trainingen. 

Office assistant

  • Actief Interim Heist
  • Heist-op-den-Berg
  • Intérim option contrat fixe
  • Beheren van de agenda en mailbox van de zaakvoerder en projectontwikkelaar.
  • Zelfstandig afhandelen van openstaande zaken binnen jouw bevoegdheden.

CUSTOMER SERVICE - MECHELEN

  • Client of Manpower
  • Malines
  • Intérim option contrat fixe
  • Het onderhouden van klantcontacten via telefoon en e-mail.
  • Het noteren van bestellingen en deze verwerken in SAP.
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Aucun job sélectionné pour le moment
Sélectionnez un job sur la gauche pour le visualiser

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Assistant de gestion / secrétariat à Wilsele?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 176 emplois à Wilsele dans la catégorie "Assistant de gestion / secrétariat".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 2000 Anvers" et "1930 Zaventem".