Offres d'emploi Administration »  Assistant de gestion / secrétariat - 3010 Kessel-Lo :   296 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Management Assistant met Bedrijfswagen

  • Bright Plus Vilvoorde
  • Diegem
  • Durée indéterminée
  • Je staat in voor de agendabeheer voor één of meerdere vennoten;
  • Beheer van e-mails, waarbij je zorgt voor een overzichtelijke en efficiënte afhandeling;

Management Assistant - Service Financier - Bruxelles (H/F/X)

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Provide comprehensive administrative support to top management
  • Coordinate complex calendars, schedule meetings and appointments

Office Manager

  • Bright Plus Mechelen
  • Heist-op-den-Berg
  • Intérim option contrat fixe
  • Je plaatst bestellingen bij leveranciers en onderaannemers en volgt deze vervolgens op
  • Je stuurt orderbevestigingen, regelt transporten en verzorgt de facturatie

Office Manager - Kom jij ons team versterken?

  • Immo Jamar
  • Anvers
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
  • Beheren van de info-mailbox
  • Inplannen van afspraken voor de makelaars

Management Assistant - Brussel - Technologie & Innovatie

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Beheren van agenda's, vergaderingen en reisplannen.
  • Voorbereiden van rapporten en presentaties.

Management Assistant

  • Bright Plus Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
  • You proofread and finalise letters, reports and notes.
  • You manage correspondence and e-mail traffic (registration, dispatching, follow-up and filing) and...

Office Manager

  • Bright Plus Vilvoorde
  • Vilvorde
  • Durée indéterminée
  • Ontvangen van bezoekers en opvolgen van binnenkomende telefoons en e-mails;
  • Beheren van de algemene mailbox;

Management Assistant (deeltijdse invulling mogelijk)

  • Bright Plus Vilvoorde
  • Vilvorde
  • Durée indéterminée
  • Je zorgt voor het opstellen en inboeken van facturen;
  • Je bereidt stukkenbundels voor en werkt nauwkeurig met pdf-bestanden;

Executive Assistant

  • Robert Walters Belgium
  • Brabant flamand
  • Intérim
De € 3.000 à € 4.500 par mois
Jouw takenpakket als Executive Assistant: * Behandelen van mails en telefoons* Agenda management * Organiseren van meetings* Notuleren tijdens...

Executive Assistant (M/F/X) - Brussels

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Screening calls
  • Making travel and meeting arrangements

Office Assistant in a Global Consulting Firm

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • A good educational background.
  • Excellent organisational and multitasking abilities.

Management Assistant (m/f/x) - Brussels

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Providing administrative support to the attorneys and the team.
  • Manage calendars, appointments and travel arrangements.

Management Assistent

  • Le Grand & Associates
  • Bruxelles
De € 2.500 à € 3.500 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Parking
    • Formations
    • Travail à domicile
  • Je verzorgt het opstellen, verwerken en reviseren van documenten, houdt dossiers up-to-date en...
  • Je beheert de agenda, bewaakt deadlines, verzorgt de communicatie en dient documenten in bij...

Executive assistant in a Leading European Law Firm

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Formatting and preparing documents, reports, and tables of contents in MS Word.
  • Providing administrative support and document layout assistance.

Office assistant (M/F/X) - Brussels

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Overseeing the daily operations of the office;
  • Organizing and coordinating meetings, presentations, and internal events;
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Assistant de gestion / secrétariat - Kessel-Lo (région Louvain)' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Office Manager

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Ondersteunen van het management met agenda- en e-mailbeheer.
  • Organiseren van interne en externe evenementen, zoals teamvergaderingen, workshops en...

Assistent Contract Manager

  • Robert Half
  • Bruxelles
  • Intérim
  • Klantencontact: Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten via de telefoon en biedt een...
  • Technische ondersteuning: Je helpt klanten en technici bij hun vragen en behoeften.

Office Assistant - Brussels - Fashion (M/F/X).

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Greet visitors, manage phone calls, and handle incoming and outgoing correspondence.
  • Schedule meetings, coordinate appointments, and manage office calendars.

Office Manager (M/F/X) - Pharma- Brussels

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Manage relationships with suppliers: ensuring all office supplies are ordered and delivered on time
  • Support the Office Management team: assist in leading a small administrative team to keep the...

Management & Communication Assistant

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Als Junior Management Assistant speel je een sleutelrol in het ondersteunen van het Philanthorpy...
  • Documentbeheer: Opstellen, nalezen en vertalen van documenten in het Nederlands en Frans.

Personal Assistant (m/f/x) in Brussels

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Agenda management
  • Handling of correspondence internally and externally

Coördinerend Team Assistant

  • Robert Half
  • Bruxelles
  • Intérim
  • Het Development team is altijd trots op de projecten die het kan en mag realiseren. Hier komt...
  • Je ontzorgt je collega's van kleine dagelijkse beslommeringen: van het beheer van de post tot de...

Office Assistant - Grimbergen - Pharma (M/F/X)

  • Page Personnel
  • Grimbergen
  • Beheer van dagelijkse kantooractiviteiten en vergaderingen.
  • Agendabeheer van vergaderzalen.

Office Manager - Brussels - Fashion (M/F/X)

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Beheren van de dagelijkse kantooractiviteiten en faciliteiten.
  • Ondersteunen van het managementteam met administratieve taken.

Office Assistant - NGO - Grimbergen

  • Page Personnel
  • Grimbergen
  • Management of the reception & meeting rooms
  • Travel management

Receptionist / office manager

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Het beantwoorden van telefoongesprekken en het ontvangen van bezoekers ;
  • Het beheren van agenda's en het organiseren van vergaderingen ;

Administratief Bediende

  • Robert Half
  • Bruxelles
  • Intérim
  • Je biedt administratieve support bij de registratie van bezoekers;
  • Je zorgt voor de juiste acces requests voor internationale gasten voor overheidsgebouwen (bv...

Administratief Medewerker

  • Robert Half
  • Bruxelles
  • Intérim
  • Orderverwerking en facturatie: Het nauwkeurig verwerken van orders en opmaken van facturen.
  • Logistieke administratie: Het opvolgen en coördineren van logistieke processen.

Management Traineeship Automotive Mechelen

  • Page Personnel
  • Malines
  • Het ondersteunen van verschillende afdelingen binnen de automotive;
  • Het meewerken aan projecten gericht op procesverbetering ;

Administrative Assistant (m/f/x) - Fashion - Brussels

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • onthaal (fysiek & telefonisch)
  • beheer & voorbereiding van vergaderzalen
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Aucun job sélectionné pour le moment
Sélectionnez un job sur la gauche pour le visualiser

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Assistant de gestion / secrétariat à Kessel-Lo?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 296 emplois à Kessel-Lo dans la catégorie "Assistant de gestion / secrétariat".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 2000 Anvers" et "1930 Zaventem".