Offres d'emploi Administration »  Assistant de gestion / secrétariat - 2320 Hoogstraten :   113 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

INSIDE SALES MEDEWERKER

  • Client of Manpower
  • Bornem
  • Intérim option contrat fixe
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Parking
    • Formations
  • Klantcontact: Je bent het eerste aanspreekpunt voor bestaande klanten en prospecten in heel België,...
  • Proactieve sales: Waarom koopt een klant een product niet meer? Je stelt oplossingen voor en...

Administratief Medewerker, afdeling markering

  • Asap Belgium
  • Willebroek
  • Jij hebt een bachelorsdiploma of gelijkwaardige ervaring.
  • Jij beheerst het Nederlands uitstekend en hebt een goede kennis van het Frans.

Office Manager Interim

  • Actief Interim Bornem
  • Puurs Sint-Amands
  • Durée indéterminée
  • Je voornaamste taak is de uitbreiding van de klantenportefeuille. Je weet bedrijven te overtuigen...
  • Je krijgt de leiding over het team recruiters. Door je visie en enthousiasme ben je hun voorbeeld...

COMMERCIEEL MEDEWERKER REGIO MECHELEN

  • Manpower
  • Malines
  • Intérim option contrat fixe
  • Als commercieel medewerker ben je het gezicht van bpost in jouw postkantoor. Je verwelkomt je...
  • Je zorgt er dus voor dat je kennis over onze producten en diensten steeds up-to-date blijft.

TEAMLEADER ADMINISTRATIE

  • Client of Manpower
  • Wavre-Saint-Catherine
  • Intérim option contrat fixe
  • Avantages extra-légaux
    • Ordinateur portable
    • Parking
    • Formations
  • Coördineren van administratieve taken zoals planning, orderverwerking en personeelszaken.
  • Optimaliseren van interne processen en workflows.

Administratief Bediende - Sanitair en Verwarming

  • Actief Construct Boom
  • Puurs Sint-Amands
  • Aansturen van het administratieve proces binnen het bedrijf.
  • Klanten professioneel te woord staan, zowel telefonisch als via e-mail.

Office manager

  • Asap Belgium
  • Wavre-Saint-Catherine
  • Durée indéterminée
Wat er ook gebeurt, onze klant zorgt ervoor dat de particulier altijd over voldoende pallets kan beschikken.Administratieve ondersteuning (planning,...

Team leader administratie

  • Asap Belgium
  • Wavre-Saint-Catherine
  • Durée indéterminée
Ben jij een geboren organisator met een passie voor efficiëntie? Voor onze vestiging in Sint-Katelijne-Waver zoeken wij een gedreven Teamleader...

Office assistant

  • Unique Mechelen
  • Wavre-Saint-Catherine
  • Durée indéterminée
De € 2.000 à € 3.800 par mois
  • Bezoekers hartelijk ontvangen en wegwijs maken
  • Telefoontjes professioneel beantwoorden (en doorverbinden)

Administratief medewerker

  • Client of Manpower
  • Wavre-Saint-Catherine
  • Durée indéterminée
  • Administratieve ondersteuning van de aankoop en verkoop :
    • prijsaanvragen
    • opmaak van bestellingen

Administratief Bediende

  • NETCONNECT
  • Zandhoven
  • Durée indéterminée
Netconnect BV, gevestigd in Zandhoven, is een vooraanstaande speler op de markt van koper- en glasvezelbekabeling, gespecialiseerd in ontwerp en...

Kantoorhouder

  • bpost
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
€ 2.751,87 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
  • Je vertaalt de commerciële objectieven naar dagelijkse of wekelijkse en coördineert de sales-acties...
  • Je verkoopt en promoot ook zelf onze postale en bancaire producten en diensten en die van onze...
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Assistant de gestion / secrétariat - Hoogstraten (région Turnhout)' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Office manager

  • Maxster
  • Nijlen
  • Durée indéterminée
Ben jij de georganiseerde en enthousiaste office manager die we zoeken? Maxster, een dynamische consultancyfirma gevestigd in Nijlen, biedt op maat...

Officemanager - MOND Medipolis & Groen Kwartier

  • MOND @ MEDIPOLIS
  • Wilrijk
  • Durée indéterminée
  • Je bent verantwoordelijk voor de dagdagelijkse werking van de praktijk en de voortdurende...
  • Je organiseert overleg binnen de praktijk en volgt de daaruit voortvloeiende actiepunten op in...

Personal Assistant

  • VANDELANOTTE ++
  • Berchem
  • Durée indéterminée
  • Agendabeheer en planning: Je beheert de complexe agenda's en plant afspraken, vergaderingen en...
  • E-mailbeheer: Je behandelt inkomende e-mails en zorgt voor de opvolging van belangrijke acties en...

Community & Office Manager

  • INNOV AD
  • Berchem
  • Durée indéterminée
Als Community en Office Manager ben je verantwoordelijk voor een georganiseerde en aangename kantooromgeving voor collega's en bezoekers. Je...

Office Support - Regio Antwerpen

  • Dienstenbedrijf Easy Life
  • Anvers & Port d'Anvers
  • Durée indéterminée
  • Snel en efficiënt administratieve structuur in een kantoor opzetten waardoor de focus op de...
  • Aan de hand van ‘mini-goals’, opgesteld in samenspraak met de branch manager, iedere actie/taak...

Executive Assistant Belgisch Nederlandse CEO - Ondernemer

  • VERDER INVESTMENTS
  • Anvers
  • Durée indéterminée
Voor een groep van bedrijven en investeringen geleid vanuit België en Nederland (operationele groep), heeft de ondernemer een complexe agenda met...

Teamverantwoordelijke administratie & planning orthopedisch centrum

  • AZ MONICA vzw
  • Anvers & Port d'Anvers
  • Durée indéterminée, Durée déterminée
  • Beantwoorden van HR-gerelateerde vragen van collega’s
  • Begeleiden van nieuwe collega’s

Deeltijds administratief/boekhoudkundig medewerker A-Law Antwerpen

  • A-LAW ADVOCATEN
  • Anvers
  • Durée déterminée
  • U zorgt voor de opmaak, controle en opvolging van verkoopfacturen en het toepasselijk btw-regime na...
  • U treft de nodige voorbereidingen voor betalingen en volgt deze ook verder op.

Management assistant

  • AIUPO
  • Duffel
  • Durée indéterminée
  • Verwelkomen van bezoekers op kantoor en de verwerking van de inkomende en uitgaande post
  • Administratieve ondersteuning voor de collega's op kantoor

Team Leader Administration (vervangingscontract)

  • emeis Belgium
  • Hulshout
  • Durée indéterminée
De € 3.700 à € 4.800 par mois
  • Het beheren van het toelatingsbeleid en het verwelkomen van nieuwe bewoners;
  • Het verzorgen van de administratie en facturatie met betrekking tot bewoners;

Management Assistant

  • BEDRIJVENCENTRUM REGIO MECHELEN
  • Malines
  • Durée indéterminée
Je helpt mee in het operationele binnen het bedrijvencentrum. Je hebt contact met klanten en helpt hen waar mogelijk. Je volgt de aankopen op. Je...
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Aucun job sélectionné pour le moment
Sélectionnez un job sur la gauche pour le visualiser

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Assistant de gestion / secrétariat à Hoogstraten?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 113 emplois à Hoogstraten dans la catégorie "Assistant de gestion / secrétariat".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 2000 Anvers" et "1930 Zaventem".