Offres d'emploi Administration »  Assistant de gestion / secrétariat - 2300 Turnhout :   24 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Management Assistant Immobiliën en Expansie (24 u / week)

  • Aldi Turnhout
  • Turnhout
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Mariage
    • Anniversaire
    • Saint Nicolas
    • Formations
    • Allocation familiale complémentaire
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
  • Je biedt ondersteuning aan verschillende managers bij lopende vastgoedprojecten
  • Je voert voorbereidende en opvolgende administratieve taken uit. Dit houdt o.a. in:

Office Manager - Business Services - Turnhout

  • Page Personnel
  • Turnhout
  • Beantwoorden van klantvragen en geven van telefonisch en online advies.
  • Verwerken van boekingen en reservaties, inclusief gegevensbeheer.

Assistent manager Mortsel

  • Carrefour Belgium NV
  • Anvers
  • Je stelt de klant altijd en overal centraal. Je luistert, informeert en helpt je klant verder.
  • Je zorgt voor correcte prijzen.

Facility Admin

  • ISS Facility Services
  • Anvers
  • Durée indéterminée
  • Verantwoordelijk voor het beheren van het loket en het ontvangen van bezoekers. 
  • Dagelijks beheer van de mailbox en de binnenkomende tickets in onze software.  

Kantoorhouder Mobiele Ploeg Turnhout

  • bpost
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
€ 2.751,87 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
  • Je vertaalt de commerciële objectieven naar dagelijkse of wekelijkse en coördineert de sales-acties...
  • Je verkoopt en promoot ook zelf onze postale en bancaire producten en diensten en die van onze...

Office Assistant

  • Bright Plus Geel
  • Beerse
  • Durée indéterminée
  • Ontvangen van bezoekers en beheren van de telefoon- en mailbox.
  • Coördineren van facilitaire taken, zoals onderhoudsplanning, bestellingen en het netjes houden van...

Office Assistant - Voor het grootste kantoor van de Kempen!

  • Austin Bright
  • Mol
  • Durée indéterminée
  • Cliëntenonthaal: Je verwelkomt cliënten met een glimlach, zowel aan de balie als telefonisch, en...
  • Facturatie en betalingen: Met oog voor detail volg je de facturatie en betalingen van klanten op en...

Management Assistant (M/V/X)

  • Page Personnel
  • Anvers
  • Administratieve ondersteuning bieden aan het management team ;
  • Helpen bij de planning en organisatie van vergaderingen ;

(Junior) office manager - Centrum Antwerpen

  • Page Personnel
  • Anvers
Je organiseert evenementen van begin tot eind.Je biedt ondersteuning aan de COO en het directiecomité.Je beheert agenda's en plant afspraken digitaal...

Office manager - Bedrijfswagen - Gent

  • Page Personnel
  • Anvers
  • Het beheren van de dagelijkse kantooractiviteiten ;
  • Het coördineren van administratieve taken ;

Assistant

  • Robert Half
  • Plusieurs régions
  • Intérim
  • Het ingeven en opvolgen van bestellingen voor verhuur of verkoop van materiaal.
  • Coördinatie van leveringen en bijbehorende transporten.

Document voorbereider / scanner

  • Client of Manpower
  • Turnhout
  • Intérim option contrat fixe
Je taken omvatten het voorbereiden van documenten voor de scanner en het verwerken van gegevens.
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Assistant de gestion / secrétariat - Turnhout (région Turnhout)' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Office Coordinator IT Sector

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Coordinate and manage office activities to ensure efficiency and compliance with company policies
  • Support department members with administrative tasks

Management assistant Technology Sector

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Provide administrative support to the management team.
  • Coordinate and manage diaries, meetings and appointments.

Office Manager - Brussels - (M/F/X)

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Manage daily office operations.
  • Ensure all administrative tasks are completed accurately and on time.

Personal Assistant - Brussels - (F/M/X)

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Supporting the management team in day-to-day operations.
  • Managing diaries and organising meetings and appointments.

Office verantwoordelijke: administratie- boekhouding- HR (bouw)

  • Vivaldis
  • Dessel
  • Intérim option contrat fixe
* Ondersteuning boekhouding: Opmaak uitgaande facturen , nakijken lever- en bestelbonnen, opvolging vorderingsstaat + goedkeuren , debiteurenbeheer,...

Schoonmaakmedewerker regio Baarle-Hertog

  • AGO Jobs & HR
  • Baerle-Duc
  • Intérim
Wil jij deel uitmaken van een dynamisch team binnen een bedrijf dat waarde hecht aan kwaliteit en klanttevredenheid? Wij zijn op zoek naar een...

ADMINISTRATIEF BEDIENDE BOEKHOUDING

  • Client of Manpower
  • Arendonk
  • Intérim option contrat fixe
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Parking
    • Formations
Als ADMINISTRATIEF MEDEWERKER BOEKHOUDING ben je verantwoordelijk voor: Als Administratief medewerker boekhouding ben je verantwoordelijk voor een...

ADMINISTRATIEF BEDIENDE ORDERADMINISTRATIE

  • Client of Manpower
  • Arendonk
  • Intérim option contrat fixe
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Parking
Als ADMINISTRATIEF BEDIENDE ORDERADMINISTRATIE ben je verantwoordelijk voor: Als ADMINISTRATIEF BEDIENDE ORDERADMINISTRATIE verwerk je binnenkomende...

COMMERCIEEL MEDEWERKER REGIO MOL

  • Manpower
  • Mol
  • Intérim option contrat fixe
  • Als commercieel medewerker ben je het gezicht van bpost in jouw postkantoor. Je verwelkomt je...
  • Je zorgt er dus voor dat je kennis over onze producten en diensten steeds up-to-date blijft.

COMMERCIEEL ADMINISTRATIEF BEDIENDE | VOLTIJDS

  • Client of Manpower
  • Mol
  • Intérim option contrat fixe
  • Avantages extra-légaux
    • Ordinateur portable
    • Parking
    • Formations
  • Administratieve verwerking van prijs-en leveranciersbeheer (aangaande bestellingen,...
  • Administratieve verwerking van promoties en folders

Kantoorhouder

  • bpost
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
€ 2.751,87 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
  • Je vertaalt de commerciële objectieven naar dagelijkse of wekelijkse en coördineert de sales-acties...
  • Je verkoopt en promoot ook zelf onze postale en bancaire producten en diensten en die van onze...

Administratief bediende - baliemedewerker

  • Accent
  • Rijkevorsel
  • Intérim option contrat fixe, Starter, Job d'étudiant
Onze klant is een expert in verwerking en recycling van oude metalen.Samen zorgen zij voor een betere leefomgeving.Voor onze klant zijn we op zoek...
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Aucun job sélectionné pour le moment
Sélectionnez un job sur la gauche pour le visualiser

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Assistant de gestion / secrétariat à Turnhout?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 24 emplois à Turnhout dans la catégorie "Assistant de gestion / secrétariat".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 2000 Anvers" et "1930 Zaventem".