Offres d'emploi Administration »  Assistant de gestion / secrétariat - 2110 Wijnegem :   93 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Office Manager

  • Bright Plus Antwerpen
  • Berchem
  • Intérim option contrat fixe
  • Je beheert de agenda.
  • Je woont meetings bij en maakt hiervan verslagen op.

Lega management assistant

  • Page Personnel
  • Berchem
  • Je schrijft dictaten en typt mails en berichten uit.
  • Je fungeert als aanspreekpunt in naam van de vennoot.

Management Assistant (M/V/X)

  • Page Personnel
  • Anvers
  • Administratieve ondersteuning bieden aan het management team ;
  • Helpen bij de planning en organisatie van vergaderingen ;

Administratief medewerker - Zwijndrecht - M/V/X

  • Page Personnel
  • Zwijndrecht
  • Ondersteuning bieden aan de director in diverse taken;
  • Beheer van de algemene administratie van de director;

Office Assistant

  • Bright Plus Antwerpen
  • Anvers
  • Durée indéterminée
  • Je verwelkomt bezoekers en zorgt voor een vriendelijke en professionele ontvangst.
  • Je neemt de telefoon op en schakelt door naar de betrokken collega.

(Junior) office manager - Centrum Antwerpen

  • Page Personnel
  • Anvers
Je organiseert evenementen van begin tot eind.Je biedt ondersteuning aan de COO en het directiecomité.Je beheert agenda's en plant afspraken digitaal...

Office manager - Bedrijfswagen - Gent

  • Page Personnel
  • Anvers
  • Het beheren van de dagelijkse kantooractiviteiten ;
  • Het coördineren van administratieve taken ;

Administratief medewerker

  • Page Personnel
  • Zwijndrecht
  • Ondersteuning bieden aan de director ;
  • Verantwoordelijk voor de algemene administratie van de director ;

Management Assistant

  • Bright Plus Antwerpen
  • Anvers
  • Intérim option contrat fixe
  • Je beheert de agenda van de CEO; 
  • Travel management is een belangrijk deel van je takenpakket;

Office Assistant - Parttime

  • Bright Plus Antwerpen
  • Anvers
  • Intérim option contrat fixe
  • Je verwelkomt de bezoekers en staat in voor de telefoons.
  • Je bereidt de events en jobbeurzen voor en verzend hierbij de nodige boeken.

Assistant

  • Robert Half
  • Plusieurs régions
  • Intérim
  • Het ingeven en opvolgen van bestellingen voor verhuur of verkoop van materiaal.
  • Coördinatie van leveringen en bijbehorende transporten.

Office Manager voltijds of 4/5e bedrijfswagen

  • Bright Plus Geel
  • Zandhoven
  • Durée indéterminée
  • Beheer van klantencontacten, offertes en opvolging van lopende projecten.
  • Meewerken aan marketingcampagnes, inclusief sociale media en communicatie-uitingen.

Office Coordinator IT Sector

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Coordinate and manage office activities to ensure efficiency and compliance with company policies
  • Support department members with administrative tasks

Management assistant Technology Sector

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Provide administrative support to the management team.
  • Coordinate and manage diaries, meetings and appointments.

voltijds (of 80%) medewerker(ster)s secretariaat

  • Vermeiren Advocaten
  • Anvers
  • Durée indéterminée
  • opstellen en versturen van zakelijke correspondentie
  • verwerking van dictaat
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Assistant de gestion / secrétariat - Wijnegem (région Anvers & Port d'Anvers)' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Office Manager - Brussels - (M/F/X)

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Manage daily office operations.
  • Ensure all administrative tasks are completed accurately and on time.

Personal Assistant - Brussels - (F/M/X)

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Supporting the management team in day-to-day operations.
  • Managing diaries and organising meetings and appointments.

Office Manager

  • Bright Plus Mechelen
  • Heist-op-den-Berg
  • Intérim option contrat fixe
  • Je plaatst bestellingen bij leveranciers en onderaannemers en volgt deze vervolgens op
  • Je stuurt orderbevestigingen, regelt transporten en verzorgt de facturatie

Executive assistant (M/V/X)

  • Page Personnel
  • Puurs Sint-Amands
  • Het fungeren als aanspreekpunt tussen het management en zowel interne collega's als externe klanten.
  • Het bieden van ondersteuning bij de organisatie van evenementen.

Management Traineeship Automotive Mechelen

  • Page Personnel
  • Malines
  • Het ondersteunen van verschillende afdelingen binnen de automotive;
  • Het meewerken aan projecten gericht op procesverbetering ;

Teamlead Administratie

  • Bright Plus Mechelen
  • Wavre-Saint-Catherine
  • Durée indéterminée
  • Je staat in voor de coördinatie van interne processen en workflows
  • Je stuurt het team aan en bent voor hen het eerste aanspreekpunt

Office Assistant

  • Unique Mortsel
  • Berchem
  • Intérim option contrat fixe
  • Je zorgt ervoor dat het kantoor efficiënt en vlekkeloos functioneert.
  • Het beheer van faciliteiten en kantoorbenodigdheden is bij jou in goede handen.

Medewerker Crediteurenbeheer

  • Client of Manpower
  • Berendrecht-Zandvliet-Lillo
  • Intérim option contrat fixe
  • Facturen om te toveren tot geboekte meesterwerken
  • De crediteurenadministratie in topvorm te houden 

Operations Administration Officer

  • Start People
  • Berendrecht-Zandvliet-Lillo
  • Intérim option contrat fixe
  • Je beheert dagelijkse operationele administratieve processen;
  • Je biedt ondersteuning op het vlak van planning, documentbeheer en facilitaire voorzieningen;

Office medewerker

  • Unique Antwerpen Office
  • Anvers
  • Intérim option contrat fixe
Ben jij een administratieve duizendpoot met een passie voor sales, customer service, facturatie of iets anders? Heb je ervaring en ben je klaar voor...

Administratief Coördinator

  • Unique Antwerpen Maritiem
  • Deurne
  • Intérim option contrat fixe
  • Je staat dagelijks in contact met de klant en draagt bij aan een vlekkeloze logistieke service.
  • Je start en beheert dossiers, inclusief het invoeren en registreren van documenten en data, en...

Customer service medewerker

  • Client of Manpower
  • Anvers
  • Intérim option contrat fixe
Als Customerservice Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor de klanten via telefoon en e-mail. Je staat in voor een klantgerichte en...

ADMINISTRATIEF BEDIENDE BOEKHOUDING

  • Client of Manpower
  • Kontich
  • Intérim option contrat fixe
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Parking
    • Formations
  • Boekhouding:
    • Het inboeken van aankoopfacturen en het opstellen van verkoopfacturen.
    • Je werkt nauwkeurig en efficiënt om alles correct te verwerken.

Assistent Werkleiding

  • Unique Antwerpen Maritiem
  • Anvers
  • Durée indéterminée
  • Als Assistent Werkleider ben je klaar voor de late shift (van 14u tot 22u).
  • Je neemt de verantwoordelijkheden van de operationeel manager over, waarbij je de planning...

Administratief manager

  • Q select
  • Anvers
Je zorgt voor een gestroomlijnde uitvoering van alle administratieve taken binnen het filiaal, waarbij efficiëntie en effectiviteit centraal staan.Je...
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Aucun job sélectionné pour le moment
Sélectionnez un job sur la gauche pour le visualiser

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Assistant de gestion / secrétariat à Wijnegem?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 93 emplois à Wijnegem dans la catégorie "Assistant de gestion / secrétariat".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 2000 Anvers" et "1930 Zaventem".