Offres d'emploi Administration »  Assistant de gestion / secrétariat - 2060 Anvers :   71 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Executive Assistant

  • Page Personnel
  • Aartselaar
  • Beheer en coördinatie van de agenda's van C-level executives.
  • Organiseren en beheren van reisarrangementen en afspraken.

Management Assistant

  • Robert Half
  • Anvers & Port d'Anvers
  • Intérim
  • Inplannen van o.a. vergaderingen, zakenlunches, events en de daarbij horende praktische zaken...
  • Inplannen van deadlines binnen de verschillende dossiers en opvolging daarvan verzekeren;

Commerciële medewerker

  • Robert Half
  • Anvers & Port d'Anvers
  • Intérim
  • Dgelijks telefonisch contact met de klanten onderhouden;
  • Verantwoordelijk zijn voor het invoeren van bestellingen;

Management assistant

  • Page Personnel
  • Zwijndrecht
  • Ondersteuning bieden aan het team met dagelijkse administratieve taken;
  • Beheren van agenda en coördineren van vergaderingen;

Management assistant Linkeroever

  • Page Personnel
  • Zwijndrecht
  • Ondersteunen van het managementteam met administratieve taken ;
  • Coördineren en beheren van agenda's voor het managementteam ;

Office Assistant

  • Bright Plus Antwerpen
  • Schoten
  • Intérim option contrat fixe
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten zowel fysiek, telefonisch als via mail.
  • Je ondersteunt collega's met administratieve taken en verwerkt gegevens. 

Management Assistant (M/V/X)

  • Page Personnel
  • Anvers
  • Administratieve ondersteuning bieden aan het management team ;
  • Helpen bij de planning en organisatie van vergaderingen ;

Administratief medewerker - Zwijndrecht - M/V/X

  • Page Personnel
  • Zwijndrecht
  • Ondersteuning bieden aan de director in diverse taken;
  • Beheer van de algemene administratie van de director;

(Junior) office manager - Centrum Antwerpen

  • Page Personnel
  • Anvers
Je organiseert evenementen van begin tot eind.Je biedt ondersteuning aan de COO en het directiecomité.Je beheert agenda's en plant afspraken digitaal...

Office Manager

  • Xtra
  • Wijnegem
  • Intérim option contrat fixe, Durée indéterminée
  • Klantopvolging: Zorgdragen voor een uitstekende klantenservice en het opvolgen van klantbehoeften.
  • Cijfers beheren: Verantwoordelijk voor het beheren van de financiële administratie en rapportages.

Office manager - Bedrijfswagen - Gent

  • Page Personnel
  • Anvers
  • Het beheren van de dagelijkse kantooractiviteiten ;
  • Het coördineren van administratieve taken ;

Administratief medewerker

  • Page Personnel
  • Zwijndrecht
  • Ondersteuning bieden aan de director ;
  • Verantwoordelijk voor de algemene administratie van de director ;

Assistant

  • Robert Half
  • Plusieurs régions
  • Intérim
  • Het ingeven en opvolgen van bestellingen voor verhuur of verkoop van materiaal.
  • Coördinatie van leveringen en bijbehorende transporten.

Customer service medewerker

  • Client of Manpower
  • Anvers
  • Intérim option contrat fixe
Als Customerservice Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor de klanten via telefoon en e-mail. Je staat in voor een klantgerichte en...

Medewerker Crediteurenbeheer

  • Client of Manpower
  • Berendrecht-Zandvliet-Lillo
  • Intérim option contrat fixe
  • Facturen om te toveren tot geboekte meesterwerken
  • De crediteurenadministratie in topvorm te houden 
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Assistant de gestion / secrétariat - Anvers (région Anvers & Port d'Anvers)' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Office medewerker

  • Unique Antwerpen Office
  • Anvers
  • Intérim option contrat fixe
Ben jij een administratieve duizendpoot met een passie voor sales, customer service, facturatie of iets anders? Heb je ervaring en ben je klaar voor...

Operations Administration Officer

  • Start People
  • Berendrecht-Zandvliet-Lillo
  • Intérim option contrat fixe
  • Je beheert dagelijkse operationele administratieve processen;
  • Je biedt ondersteuning op het vlak van planning, documentbeheer en facilitaire voorzieningen;

Assistent Werkleiding

  • Unique Antwerpen Maritiem
  • Anvers
  • Durée indéterminée
  • Als Assistent Werkleider ben je klaar voor de late shift (van 14u tot 22u).
  • Je neemt de verantwoordelijkheden van de operationeel manager over, waarbij je de planning...

Administratief manager

  • Q select
  • Anvers
Je zorgt voor een gestroomlijnde uitvoering van alle administratieve taken binnen het filiaal, waarbij efficiëntie en effectiviteit centraal staan.Je...

Office Manager voltijds of 4/5e bedrijfswagen

  • Bright Plus Geel
  • Zandhoven
  • Durée indéterminée
  • Beheer van klantencontacten, offertes en opvolging van lopende projecten.
  • Meewerken aan marketingcampagnes, inclusief sociale media en communicatie-uitingen.

Office Manager

  • Unique Antwerpen Office
  • Anvers
  • Durée indéterminée
De € 1.500 à € 2.000 par mois
  • Voorbereiden van de payroll in samenwerking met sociaal secretariaat, onder Paritair Comité 200.
  • Dagelijkse HR-administratie, inclusief onboarding en offboarding van collega’s.

Office Coordinator IT Sector

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Coordinate and manage office activities to ensure efficiency and compliance with company policies
  • Support department members with administrative tasks

Management assistant Technology Sector

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Provide administrative support to the management team.
  • Coordinate and manage diaries, meetings and appointments.

Office Assistant

  • Unique Mortsel
  • Berchem
  • Intérim option contrat fixe
  • Je zorgt ervoor dat het kantoor efficiënt en vlekkeloos functioneert.
  • Het beheer van faciliteiten en kantoorbenodigdheden is bij jou in goede handen.

Office Manager - Brussels - (M/F/X)

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Manage daily office operations.
  • Ensure all administrative tasks are completed accurately and on time.

Personal Assistant - Brussels - (F/M/X)

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Supporting the management team in day-to-day operations.
  • Managing diaries and organising meetings and appointments.

Office Assistant (voltijdse of 4/5de tewerkstelling!)

  • Unique Mortsel
  • Berchem
  • Durée indéterminée
De € 2.500 à € 3.500 par mois
  • Beheer van de mailbox, inclusief het beantwoorden en afdrukken van e-mails.
  • Uittypen en verzenden van dictaten.

Administratief Coördinator

  • Unique Antwerpen Maritiem
  • Deurne
  • Intérim option contrat fixe
  • Je staat dagelijks in contact met de klant en draagt bij aan een vlekkeloze logistieke service.
  • Je start en beheert dossiers, inclusief het invoeren en registreren van documenten en data, en...

ADMINISTRATIEF BEDIENDE BOEKHOUDING

  • Client of Manpower
  • Kontich
  • Intérim option contrat fixe
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Parking
    • Formations
  • Boekhouding:
    • Het inboeken van aankoopfacturen en het opstellen van verkoopfacturen.
    • Je werkt nauwkeurig en efficiënt om alles correct te verwerken.

Administratief bediende

  • Vivaldis
  • Kapellen (Anv.)
Voor en bedrijf gelegen in Kapellen zijn wij op zoek naar een Administratief bediende. * Beantwoorden van telefoons * Orders ingeven in het...
  • 1
  • 2
  • 3
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Aucun job sélectionné pour le moment
Sélectionnez un job sur la gauche pour le visualiser

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Assistant de gestion / secrétariat à Anvers?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 71 emplois à Anvers dans la catégorie "Assistant de gestion / secrétariat".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 2000 Anvers" et "1930 Zaventem".