Offres d'emploi Administration »  Assistant de gestion / secrétariat - 1745 Opwijk :   137 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Office Manager

  • Vivaldis
  • Wetteren
Voor een mooi bedrijf in Wetteren, zijn we vandaag op zoek naar een office manager.* Administratie van personeelszaken, in samenwerking met het...

COMMERCIEEL MEDEWERKER REGIO AALST

  • Manpower
  • Alost
  • Intérim option contrat fixe
  • Als commercieel medewerker ben je het gezicht van bpost in jouw postkantoor. Je verwelkomt je...
  • Je zorgt er dus voor dat je kennis over onze producten en diensten steeds up-to-date blijft.

Assistent (m/v/x)

  • Advantage Austria
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Travail à domicile
Persoonlijke ondersteuning van de Handelsraad - briefwisseling en afsprakenbeheer in het Duits, Nederlands, Engels en in het ideale geval Frans-...

Office Manager Interim

  • Actief Interim Bornem
  • Puurs Sint-Amands
  • Durée indéterminée
  • Je voornaamste taak is de uitbreiding van de klantenportefeuille. Je weet bedrijven te overtuigen...
  • Je krijgt de leiding over het team recruiters. Door je visie en enthousiasme ben je hun voorbeeld...

Administratief Bediende - Sanitair en Verwarming

  • Actief Construct Boom
  • Puurs Sint-Amands
  • Aansturen van het administratieve proces binnen het bedrijf.
  • Klanten professioneel te woord staan, zowel telefonisch als via e-mail.

Management Assistent

  • Unique Sint-Niklaas Office
  • Bornem
  • Intérim option contrat fixe
  • Onderhouden van proactieve contacten met klanten.
  • Zorgdragen voor foutloos werk en klantentevredenheid.

INSIDE SALES MEDEWERKER

  • Client of Manpower
  • Bornem
  • Intérim option contrat fixe
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Parking
    • Formations
  • Klantcontact: Je bent het eerste aanspreekpunt voor bestaande klanten en prospecten in heel België,...
  • Proactieve sales: Waarom koopt een klant een product niet meer? Je stelt oplossingen voor en...

Administratief Medewerker, afdeling markering

  • Asap Belgium
  • Willebroek
  • Jij hebt een bachelorsdiploma of gelijkwaardige ervaring.
  • Jij beheerst het Nederlands uitstekend en hebt een goede kennis van het Frans.

Tijdelijk bediende banksector - Ninove

  • Start People
  • Ninove
  • Intérim option contrat fixe
  • Documenten inscannen en verwerken
  • Gegevens invoeren en bijhouden in Excel

Office Manager

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.300 à € 3.000 par mois
  • Point person for maintenance, mailing, shipping, supplies, equipment
  • Oversee and support all administrative duties in the office and ensure that office is operating...

Technisch commercieel medewerker

  • Client of Manpower
  • Vilvorde
  • Intérim option contrat fixe
  • Je garandeert een soepele klantenservice waarbij je het eerste aanspreekpunt voor de klant bent en...
  • Je helpt klanten met hun bestelling. Je biedt hen technisch advies en zorgt voor de nodige...

CUSTOMER SERVICE AUTOMOTIVE - SNELLE OPSTART

  • Client of Manpower
  • Vilvorde
  • Intérim option contrat fixe
  • Beheer van het offerte- en bestelproces van voertuigen.
  • Communicatie met dealers, elektriciteitsleveranciers, laadpaalleveranciers en...

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
De € 3.000 à € 4.000 par mois
  • Dagelijkse administratieve ondersteuning van de afdeling, inclusief agendabeheer, klassement...
  • Telefonisch onthaal van onze leden verzorgen.

Secretary / Administrative Assistant (h/f)

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 3.000 à € 3.500 par mois
  • Organising meetings and events.  Tasks include planning and logistics, preparation of documents,...
  • Managing contacts and communication with members via the database and website;

COMMERCIEEL BEDIENDE HALLE

  • Manpower
  • Vilvorde
  • Intérim option contrat fixe
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Compensation de repas
Als commercieel bediende bij bpost ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten in jouw postkantoor. Je verwelkomt klanten met een glimlach en biedt...
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Assistant de gestion / secrétariat - Opwijk (région Asse)' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
  • De digitale agenda van de CEO beheren: afspraken, vergaderingen, evenementen en reizen;
  • Interne en externe vergaderingen organiseren;

Secretary / Administrative Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 3.000 à € 3.500 par mois
Main Responsibilities:• Planning, organization and follow-up of EPSU activities and events. This includes preparing with the responsible policy...

Management Assistant h/f/x

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
  • Bezoekers ontvangen en doorverwijzen, de logistiek voor, tijdens en na bezoeken beheren (schema's...
  • Inkomende/uitgaande standaard- en exprespost en pakketten beheren (ontvangst, codering,...

Administrative Assistant/Office Manager

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.200 par mois
  • Oversee and maintain the day-to-day operations of the office, ensuring a productive and organised...
  • Coordinate office activities, including managing schedules and meetings.

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Ixelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.500 par mois
  • Opvolgen van telefoons en briefwisseling;
  • Opstellen van PowerPointpresentaties;

Management Assistant

  • Unique Zaventem - Vilvoorde
  • Anderlecht
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 4.000 par mois
  • Coördineren van evenementen zoals teambuildings, de jaarlijkse Infraday en eindejaarsactiviteiten.
  • Verantwoordelijk voor de logistieke en administratieve organisatie van evenementen (locaties,...

Administratief medewerker

  • AGO Jobs & HR
  • Bruxelles
  • Intérim
Voor onze klant in Elsene zijn we op zoek naar een tijdelijke communicatie- en administratief medewerker. In deze functie neem je de volgende taken...

Management Assistant NL/FR

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.300 à € 3.000 par mois
  • Met vertrouwen de telefoon opnemen
  • Beheren en plannen van afspraken en vergaderingen

Customer Care

  • Client of Manpower
  • Woluwe-Saint-Lambert
  • Intérim option contrat fixe
  • Een persoonlijke en kwalitatieve klantenservice bieden
  •  Retail en digitale assitentie geven

Office Manager

  • Unique Brussels
  • Ixelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 4.000 par mois
Onze klant is momenteel op zoek naar een Office Manager.Als een Office Manager zal u de volgende verantwoordelijkheden hebben:Onthaal:Instaan voor...

Management / Commercial Assistant h/f

  • Unique Brussels
  • Ixelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
  • Incoming Mail and Incoming phone calls
  • Order Office supply

klantendienstmedewerker bancaire sector

  • Client of Manpower
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Telefonisch opvolgen van klanten met betalingsachterstanden (inkomende en uitgaande gesprekken).
  • Verzamelen van relevante informatie om de oorzaak van betalingsachterstanden te begrijpen.

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée indéterminée
De € 2.500 à € 3.200 par mois
  • Beheren van inkomende en uitgaande communicatie, inclusief telefoongesprekken, e-mails en post.
  • Bijhouden van dossiers, databases en zowel elektronische als fysieke archiveringssystemen.

Management Assistant h/f/x

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée indéterminée
De € 2.600 à € 2.800 par mois
  • Agendabeheer
  • Organisatie van vergaderingen

Receptionist / Office Manager (NL/FR)

  • Unique Brussels
  • Ixelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Bezoekers professioneel en hoffelijk ontvangen
  • Telefoongesprekken en e-mails in het Frans en Nederlands beantwoorden en doorverbinden indien nodig
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Aucun job sélectionné pour le moment
Sélectionnez un job sur la gauche pour le visualiser

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Assistant de gestion / secrétariat à Opwijk?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 137 emplois à Opwijk dans la catégorie "Assistant de gestion / secrétariat".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 2000 Anvers" et "1930 Zaventem".