Offres d'emploi Administration »  Assistant de gestion / secrétariat - 1325 Chaumont-Gistoux :   59 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Management Assistent

  • Start People
  • Heverlee
  • Durée déterminée
  • You will be in charge of managing the agenda of managers 
  • You must be able to coordinate and organize internal & external meetings, conferences, business...

COMMERCIEEL MEDEWERKER REGIO LEUVEN

  • Manpower
  • Louvain
  • Intérim option contrat fixe
  • Als commercieel medewerker ben je het gezicht van bpost in jouw postkantoor. Je verwelkomt je...
  • Je zorgt er dus voor dat je kennis over onze producten en diensten steeds up-to-date blijft.

Administratief Medewerker

  • Unique Leuven
  • Rotselaar
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.600 à € 3.300 par mois
  • Het informeren van klanten over wetgeving en de mogelijkheden om hun rijbewijs te behalen;
  • Offertes/facturen maken en betalingen opvolgen;

Customer Care

  • Client of Manpower
  • Woluwe-Saint-Lambert
  • Intérim option contrat fixe
  • Een persoonlijke en kwalitatieve klantenservice bieden
  •  Retail en digitale assitentie geven

Tijdelijk Customer Care Advisor

  • Manpower
  • Zaventem
  • Intérim option contrat fixe
  • Wanneer klanten hun voertuig willen binnenbrengen voor een onderhoud of mechanische herstelling...
  • Je luistert naar de noden en analyseert de wensen van de klanten. Die zet je om in een voorstel. Je...

OFFICE MANAGER AGO JOBS & HR ZAVENTEM

  • AGO Jobs & HR
  • Zaventem
  • Intérim
AGO zoekt:een Office manager die dankzij zijn helikopterview voor groei zorgt binnen zijn team én bij zijn klanten. Because we need people with...

Secretariaatsmedewerker

  • Vivaldis
  • Zaventem
Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de bouwsector, zijn we op zoek naar een nauwkeurige en klantgerichte Secretariaatsmedewerker.* Algemene...

Management Assistant NL/FR

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.300 à € 3.000 par mois
  • Met vertrouwen de telefoon opnemen
  • Beheren en plannen van afspraken en vergaderingen

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée indéterminée
De € 2.500 à € 3.200 par mois
  • Beheren van inkomende en uitgaande communicatie, inclusief telefoongesprekken, e-mails en post.
  • Bijhouden van dossiers, databases en zowel elektronische als fysieke archiveringssystemen.

Management Assistant h/f/x

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée indéterminée
De € 2.600 à € 2.800 par mois
  • Agendabeheer
  • Organisatie van vergaderingen

Management Assistant h/f/x

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée indéterminée
De € 2.500 à € 3.000 par mois
  • Agendabeheer
  • Organisatie van vergaderingen

CUSTOMER SERVICE SPECIALIST | AIR FREIGHT | VAST CONTRACT

  • Client of Manpower
  • Brucargo
  • Durée indéterminée
Als Customer Service Specialist Air Freight sta je dagelijks in contact met klanten en het operations team. Je zorgt ervoor dat inkomende orders snel...

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Ixelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.500 par mois
  • Opvolgen van telefoons en briefwisseling;
  • Opstellen van PowerPointpresentaties;

Schoonmaakmedewerker regio Tielt-Winge

  • AGO Jobs & HR
  • Tielt-Winge
  • Intérim
Wil jij deel uitmaken van een dynamisch team binnen een bedrijf dat waarde hecht aan kwaliteit en klanttevredenheid? Wij zijn op zoek naar een...

Office Manager

  • Unique Brussels
  • Ixelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 4.000 par mois
Onze klant is momenteel op zoek naar een Office Manager.Als een Office Manager zal u de volgende verantwoordelijkheden hebben:Onthaal:Instaan voor...
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Assistant de gestion / secrétariat - Chaumont-Gistoux (région Wavre)' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Management / Commercial Assistant h/f

  • Unique Brussels
  • Ixelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
  • Incoming Mail and Incoming phone calls
  • Order Office supply

Executive Assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.600 par an
  • Independently manage his agenda and efficiently co-ordinate the arrangement of meetings, travel,...
  • Sort emails, answers questions within the framework of certain instructions; transfer more complex...

Receptionist / Office Manager (NL/FR)

  • Unique Brussels
  • Ixelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Bezoekers professioneel en hoffelijk ontvangen
  • Telefoongesprekken en e-mails in het Frans en Nederlands beantwoorden en doorverbinden indien nodig

CUSTOMER SERVICE

  • Client of Manpower
  • Diegem
  • Intérim option contrat fixe
  • Beheren van een klantenportefeuille in een B2B-omgeving.
  • Vragen van klanten via e-mail en telefoon beantwoorden.

Management assistant

  • Q jobs
  • Diegem
  • Intérim
Onthaal van cliënteel op kantoor. Telefoons en mails beantwoorden van alle departementen. Behandelen van briefwisseling.Agendabeheer. Gebouw en...

Tijdelijk customer service medewerker jan-april 2025

  • Client of Manpower
  • Diegem
  • Intérim option contrat fixe
  • Je beheert bestellingen (invoeren en coderen in het systeem);
  • Je behandelt telefoontjes en e-mails om klanten te helpen (vragen, klachten, specifieke verzoeken);

Allround administratief medewerker

  • Robert Half
  • Brabant flamand
  • Intérim
  • Lange termijnplanning;
  • Invoeren van ritten en kilometers in de planningstool;

Medisch Coördinator

  • NESTO
  • Louvain
  • Durée indéterminée, Durée déterminée
  • Projectcoördinatie: de implementatie van belangrijke projecten leiden, zoals de nieuwe...
  • Training & Ontwikkeling: De lancering van de Nesto Campus en het Nesto Congres coördineren....

Management assistant - dienst fysische geneeskunde

  • UZ LEUVEN
  • Louvain
  • Durée déterminée
  • Je wordt ingeschakeld in de courante secretariële en administratieve ondersteuning van de dienst.
  • Het opmaken van weekplanningen schrikt je niet af.

Office Manager

  • POP Consult & Coaching
  • Louvain
  • Durée indéterminée
Ben jij een multitasking administratief talent met oog voor detail? Studio Dar – dé partner in futureproof werkomgevingen – zoekt jou! Studio Dar...

Management Assistant

  • European Society for Gynaecological
  • Louvain
  • Durée indéterminée
Management support in various administrative, communication, and planning tasks. The successful candidate will play a crucial role in supporting the...

Administratief Medewerker - Management Assistant

  • CRAYWINCKELHOF STREEKBELEVINGSCENTR
  • Lubbeek
  • Durée indéterminée
Ben jij een administratieve duizendpoot met een hart voor gastvrijheid en evenementen? Hou je ervan om nauw samen te werken in een klein en dynamisch...

Kantoorhouder

  • bpost
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
€ 2.751,87 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
  • Je vertaalt de commerciële objectieven naar dagelijkse of wekelijkse en coördineert de sales-acties...
  • Je verkoopt en promoot ook zelf onze postale en bancaire producten en diensten en die van onze...

Directie assistent.e (NL/FR)

  • FIDUCIAL
  • Ixelles
  • Durée indéterminée
De € 2.200 à € 2.600 par mois
WIE ZIJN WE ?Fiducial is een internationaal familiebedrijf in voortdurende evolutie. Met meer dan 50 jaar ervaring is FIDUCIAL DE complete aanbieder...
  • 1
  • 2
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Aucun job sélectionné pour le moment
Sélectionnez un job sur la gauche pour le visualiser

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Assistant de gestion / secrétariat à Chaumont-Gistoux?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 59 emplois à Chaumont-Gistoux dans la catégorie "Assistant de gestion / secrétariat".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 2000 Anvers" et "1930 Zaventem".