Offres d'emploi Administration - 3140 Keerbergen :   47 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Medewerk(st)er voor onthaal en administratie in een notariaat

  • Notariskantoor Notadux
  • Grobbendonk
  • Durée indéterminée, Starter
  • onthaal je de cliënten op een vriendelijke en correcte manier en beantwoord je binnenkomende...
  • je controleert dagelijks de wachtruimtes en vergaderzalen om ervoor te zorgen dat alles klaar is...

Allround Administratief Bediende (80% Franstalige klanten)

  • Xtra Interim & Select
  • Wijnegem
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Compensation de repas
    • Naissance
    • Mariage
    • Anniversaire
    • Saint Nicolas
    • Formations
    • Congé d'ancienneté
  • Bestellingen invoeren in ons ERP-systeem en afleveringsbonnen aanmaken na picking.
  • Leveringen controleren en verwerken in software.

Executive Assistant

  • Robert Half
  • Bruxelles
  • Intérim
  • Agendabeheer: Je bewaakt een optimale planning van afspraken en vergaderingen en houdt rekening met...
  • Vergaderingen: Je bereidt vergaderingen grondig voor, notuleert en vat de besproken punten samen.

Agent verzekeringsassistance NL/FR

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Als Klantenservice-expert ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten.
  • Je beantwoordt inkomende oproepen en verzamelt alle nodige informatie over pechgevallen.

Receptionist (M/V:X)

  • Page Personnel
  • Anvers
  • Het verwelkomen van bezoekers op een warme en professionele manier.
  • Het creëren en onderhouden van een georganiseerde en efficiënte kantooromgeving.

Administratief Bediende in de bouwsector

  • Bright Plus Antwerpen
  • Borgerhout
  • Durée indéterminée
  • Je volgt de administratie van een bouwproject op: je kijkt facturen na, je stelt technische fiches...
  • Je bent verantwoordelijk voor het beheren van de mailbox

Management Assistant

  • Page Personnel
  • Anvers
  • Je organiseert evenementen van A tot Z.
  • Je ondersteunt de COO en het directiecomité.

Freelance - Management Assistant

  • Bright Plus Antwerpen
  • Anvers
  • Durée indéterminée
  • Je staat in voor het agendabeheer.
  • Je bereidt meetings voor zoals het opmaken van presentaties, het reserveren van de vergaderzaal enz.

Office Assistant

  • Bright Plus Geel
  • Beerse
  • Durée indéterminée
  • Ontvangen van bezoekers en beheren van de telefoon- en mailbox.
  • Coördineren van facilitaire taken, zoals onderhoudsplanning, bestellingen en het netjes houden van...

Technisch Administratief Bediende

  • Robert Half
  • Plusieurs régions
  • Intérim
De € 2.600 à € 3.800 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Eco Cheque
    • Travail à domicile
  • Je behandelt inkomende prijsaanvragen van klanten en biedt hen advies.
  • Je maakt nauwkeurige prijscalculaties en werkt offertes uit.

Order Administrator

  • Robert Half
  • Plusieurs régions
  • Intérim
De € 2.800 à € 3.500 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Travail à domicile
  • Correcte en kwalitatieve afhandeling van alle administratieve orderactiviteiten uit verschillende...
  • Controle van ordergegevens op juistheid en volledigheid;

Fleet officer

  • Start People
  • Willebroek
  • Durée indéterminée
  • Je bent verantwoordelijk voor het administratieve beheer van het volledige wagenpark van Distrilog...
  • Je bent verantwoordelijk voor de backup van onderhoud, reparaties en keuringen van voertuigen.

Onthaalbediende/Receptionist(e)- Centrum Leuven- 25 u/week

  • Actief Interim Leuven
  • Louvain
  • Durée indéterminée
Jij wil graag dat vriendelijk gezicht zijn aan het onthaal? En je kan alle bezoekers vlot te woord staan, zowel in het Nederlands, Frans en...

Bid Manager

  • Start People
  • Diegem
  • Durée indéterminée
  • Verantwoordelijk voor het samenstellen en indienen van offertes en openbare aanbestedingen.
  • Coördineren van bijdragen van interne teams, waaronder Legal, Finance, Operations en ICT.

Bid Manager

  • Start People
  • Diegem
  • Durée indéterminée
  • Verantwoordelijk voor het samenstellen en indienen van offertes en openbare aanbestedingen.
  • Coördineren van bijdragen van interne teams, waaronder Legal, Finance, Operations en ICT.
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Administration - Keerbergen (région Aarschot)' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Receptionist(e)

  • Vivaldis
  • Sint-Stevens-Woluwe
Voor een bedrijf te Sint-Stevens-Woluwe, actief binnen de automotive, zijn we op zoek naar een klantvriendelijke en nauwkeurige Receptionist(e).

projectmedewerker/werkvoorbereider met een firmawagen

  • Unique Herentals
  • Olen
  • Intérim option contrat fixe
  • beheer technisch magazijn onderdelen (controleren van stock, mee helpen bij ontvangst van goederen...
  • aankoop van technische onderdelen (ventielen, pompen, ....) je zorgt ervoor dat er steeds een...

Administratief bediende sport sector

  • Actief Interim Geel
  • Olen
  • Orderverwerking van A tot Z
  • Logistieke opvolging van de bestellingen

Administratief Bediende

  • Start People
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
Voor één van onze klanten zijn we dringend op zoek naar een administratieve duizendpoot. Die niet alleen in het kantoor van Ninove laat zien hoe je...

Receptionist

  • Unique Brussels
  • Watermael-Boitsfort
  • Durée déterminée
À partir de € 14 par heure
  • Bezoekers op gepaste wijze ontvangen (begroeten, welkom...)
  • De aankomst van bezoekers aankondigen

Office Assistant

  • Unique Mortsel
  • Berchem
  • Intérim option contrat fixe
  • Je zorgt ervoor dat het kantoor efficiënt en vlekkeloos functioneert.
  • Het beheer van faciliteiten en kantoorbenodigdheden is bij jou in goede handen.

Technieker

  • Actief Interim Asse
  • Relegem
  • Intérim option contrat fixe
  • Het herstellen en onderhouden van de verhuurvloot
  • Herstellingen en vervangingen registreer je in de onderhoudsmodule van het verhuurpakket op de PC

Hulpverlener Telefooncentrale - Zellik

  • Start People
  • Relegem
  • Intérim option contrat fixe
  • Je zal, voornamelijk telefonisch, ondersteuning bieden op maat aan internationale reizigers 
  • Verder beantwoord je vragen via telefoon, mail en via het online platform 

Administratieve topper bouwsector - Tijdelijke optie met bedrijfswagen

  • Unique Asse
  • Anvers
  • Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.200 par mois
  • Je houdt verschillende administratieve zaken bij, zoals het werfdagboek en weekrapporten; 
  • Je staat in contact met de werfleider en projectleider bij problemen of onvoorziene omstandigheden; 

Administratief bediende

  • Actief Interim Kapellen
  • Kapellen (Anv.)
  • Intérim option contrat fixe
  • Je staat in voor het ingeven van offertes en verhuurbonnen 
  • Je volgt ons administratief proces op bij verkopen en verhuren 

Monteur / technieker

  • Actief Interim Kapellen
  • Kapellen (Anv.)
  • Intérim option contrat fixe
  • Je staat in voor het ontvangen en meegeven van onze verhuurde machines, uiteraard doe jij altijd...
  • Jij zorgt ervoor dat al onze toestellen en accessoires steeds optimaal werken, hiervoor doe jij de...

Telefonisch Service Adviseur

  • Actief Interim Kapellen
  • Kapellen (Anv.)
  • Je beantwoordt telefoongesprekken professioneel en klantvriendelijk.
  • Je zorgt dat boodschappen snel en nauwkeurig worden doorgegeven.

COMMERCIEEL MEDEWERKER AUTOVERHUUR

  • AGO Jobs & HR
  • Borgerhout
  • Intérim
Voor een autoverhuurbedrijf in Antwerpen zijn we op zoek naar een commercieel medewerker.Gevarieerd takenpakket:Je verzorgt een vlot onthaal van de...

Office medewerker

  • Unique Antwerpen Office
  • Anvers
  • Intérim option contrat fixe
Ben jij een administratieve duizendpoot met een passie voor sales, customer service, facturatie of iets anders? Heb je ervaring en ben je klaar voor...

Technisch administratief bediende - BOUW -

  • Actief Construct Herentals
  • Geel
  • Intérim option contrat fixe
  • Invoer en beheer project data (ERP = Navision)
  • Opmaken en grafisch vorm geven van brieven, presentaties en rapporten
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Aucun job sélectionné pour le moment
Sélectionnez un job sur la gauche pour le visualiser

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration à Keerbergen?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 47 emplois à Keerbergen dans la catégorie "Administration", Employé administratif, Réception et accueil et Assistant de gestion / secrétariat inclus.

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "2000 Anvers, 9800 Deinze" et "1000 Bruxelles".