Offres d'emploi Administration - 1780 Wemmel :   23 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Agent verzekeringsassistance NL/FR

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Als Klantenservice-expert ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten.
  • Je beantwoordt inkomende oproepen en verzamelt alle nodige informatie over pechgevallen.

Executive Assistant

  • Robert Half
  • Bruxelles
  • Intérim
  • Agendabeheer: Je bewaakt een optimale planning van afspraken en vergaderingen en houdt rekening met...
  • Vergaderingen: Je bereidt vergaderingen grondig voor, notuleert en vat de besproken punten samen.

Technisch Administratief Bediende

  • Robert Half
  • Plusieurs régions
  • Intérim
De € 2.600 à € 3.800 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Eco Cheque
    • Travail à domicile
  • Je behandelt inkomende prijsaanvragen van klanten en biedt hen advies.
  • Je maakt nauwkeurige prijscalculaties en werkt offertes uit.

Order Administrator

  • Robert Half
  • Plusieurs régions
  • Intérim
De € 2.800 à € 3.500 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Travail à domicile
  • Correcte en kwalitatieve afhandeling van alle administratieve orderactiviteiten uit verschillende...
  • Controle van ordergegevens op juistheid en volledigheid;

Receptie medewerker

  • WaW
  • Zele
Ben jij op zoek naar een veelzijdige rol waarin je echt het verschil maakt? Als Receptie medewerker bij onze klant in Zele ben jij het eerste...

Technieker

  • Actief Interim Asse
  • Relegem
  • Intérim option contrat fixe
  • Het herstellen en onderhouden van de verhuurvloot
  • Herstellingen en vervangingen registreer je in de onderhoudsmodule van het verhuurpakket op de PC

Administratief Bediende

  • Start People
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
Voor één van onze klanten zijn we dringend op zoek naar een administratieve duizendpoot. Die niet alleen in het kantoor van Ninove laat zien hoe je...

Bid Manager

  • Start People
  • Diegem
  • Durée indéterminée
  • Verantwoordelijk voor het samenstellen en indienen van offertes en openbare aanbestedingen.
  • Coördineren van bijdragen van interne teams, waaronder Legal, Finance, Operations en ICT.

Bid Manager

  • Start People
  • Diegem
  • Durée indéterminée
  • Verantwoordelijk voor het samenstellen en indienen van offertes en openbare aanbestedingen.
  • Coördineren van bijdragen van interne teams, waaronder Legal, Finance, Operations en ICT.

Receptionist(e)

  • Vivaldis
  • Sint-Stevens-Woluwe
Voor een bedrijf te Sint-Stevens-Woluwe, actief binnen de automotive, zijn we op zoek naar een klantvriendelijke en nauwkeurige Receptionist(e).

Fleet officer

  • Start People
  • Willebroek
  • Durée indéterminée
  • Je bent verantwoordelijk voor het administratieve beheer van het volledige wagenpark van Distrilog...
  • Je bent verantwoordelijk voor de backup van onderhoud, reparaties en keuringen van voertuigen.

Bediende afleverdienst

  • Start People
  • Alost
  • Intérim option contrat fixe
  • Je bent verantwoordelijk voor alle administratieve taken die bij de verkoop van nieuwe wagens komen...
  • Je controleert de wagens op schade bij het binnenkomen in de garage en je werkt nauw samen met...
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Administration - Wemmel (région Asse)' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Tijdelijk bediende banksector - Ninove

  • Start People
  • Ninove
  • Intérim option contrat fixe
  • Documenten inscannen en verwerken
  • Gegevens invoeren en bijhouden in Excel

Medewerker onthaal en administratie te Geraardsbergen

  • Actief Interim Geraardsbergen
  • Grammont
  • Intérim option contrat fixe
  • Onthaal en klantenservice: je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, je verwelkomt hen...
  • Telefonisch contact: je beheert de telefonie en zorgt ervoor dat klanten snel en efficiënt worden...

Onthaalbediende/Receptionist(e)- Centrum Leuven- 25 u/week

  • Actief Interim Leuven
  • Louvain
  • Durée indéterminée
Jij wil graag dat vriendelijk gezicht zijn aan het onthaal? En je kan alle bezoekers vlot te woord staan, zowel in het Nederlands, Frans en...

Jobstudent hydrantencontrole

  • Agilitas ASSE
  • Asse
  • Job d'étudiant
  • Je gaat met de wagen de baan op en volgt een bepaald traject. 
  • Controle van bovengrondse hydranten in regio Asse

Zakelijk Coördinator Psychiatrie

  • THUIS
  • Ganshoren
  • Durée indéterminée
Thuis vzw is een psychiatrisch verzorgingstehuis (PVT) te Ganshoren voor volwassenen met een psychische problematiek die lang bij ons verblijven. We...

Dossierbeheerder imams in het Vlaams Gewest - Moslimraad van België

  • Moslimraad van België
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Verzamelen van persoonlijke en professionele gegevens over imams en secretarissen.
  • Coördinatie met de FOD Justitie over administratieve procedures met betrekking tot de erkenning en...

logistiek-administratief bediende

  • WARM
  • Malines
  • Durée déterminée
  • Logistiek beheer in Plenion software Aankoopadlinistratie vanaf bestelling tot en met ontvangst van...
  • Verkoopadministratie vanaf offerte tot en met aanmaning tot betaling

Administratief medewerker / Dienst burgerzaken

  • GEMEENTEBESTUUR SINT-GENESIUS-RODE
  • Rhode-Saint-Genèse
  • Durée indéterminée
  • Je doorloopt nauwgezet de administratieve stappen bij de aanvraag van een identiteitskaart,...
  • Je volgt de regelgeving nauwgezet op en signaleert de aandachtspunten in dossiers.

Administratief bediende

  • DEMUYNCK & VANSTEELANDT
  • Aartselaar
  • Durée indéterminée
  • Organiseren en coördineren – jij zorgt ervoor dat administratie van het kantoor feilloos verloopt,...
  • SPOC – jij bent het centrale aanspreekpunt voor al onze chauffeurs en helpt hen zo goed mogelijk of...

Medewerker sales administratie - Herent

  • A&M Group
  • Herent
  • Durée indéterminée
  • Het verzorgen van de facturatie van nieuwe en tweedehandsvoertuigen.
  • Het verzorgen van interne facturatie.

ADMINISTRATIEF BEDIENDE - PLANNER

  • Cleanpoint
  • Kontich
  • Durée indéterminée
  • het beheer van de mailbox en het verwerken van de telefonie
  • opmaken van de planning van het schoonmaakpersoneel
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Aucun job sélectionné pour le moment
Sélectionnez un job sur la gauche pour le visualiser

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration à Wemmel?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 23 emplois à Wemmel dans la catégorie "Administration", Employé administratif, Réception et accueil et Assistant de gestion / secrétariat inclus.

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "2000 Anvers, 1000 Bruxelles" et "2950 Kapellen (Anv.)".