Offres d'emploi Administration - 1702 Groot-Bijgaarden :   57 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Agent verzekeringsassistance NL/FR

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Als Klantenservice-expert ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten.
  • Je beantwoordt inkomende oproepen en verzamelt alle nodige informatie over pechgevallen.

Executive Assistant

  • Robert Half
  • Bruxelles
  • Intérim
  • Agendabeheer: Je bewaakt een optimale planning van afspraken en vergaderingen en houdt rekening met...
  • Vergaderingen: Je bereidt vergaderingen grondig voor, notuleert en vat de besproken punten samen.

Technisch Administratief Bediende

  • Robert Half
  • Plusieurs régions
  • Intérim
De € 2.600 à € 3.800 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Eco Cheque
    • Travail à domicile
  • Je behandelt inkomende prijsaanvragen van klanten en biedt hen advies.
  • Je maakt nauwkeurige prijscalculaties en werkt offertes uit.

Allround Administratief Bediende (80% Franstalige klanten)

  • Xtra Interim & Select
  • Wijnegem
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Compensation de repas
    • Naissance
    • Mariage
    • Anniversaire
    • Saint Nicolas
    • Formations
    • Congé d'ancienneté
  • Bestellingen invoeren in ons ERP-systeem en afleveringsbonnen aanmaken na picking.
  • Leveringen controleren en verwerken in software.

Order Administrator

  • Robert Half
  • Plusieurs régions
  • Intérim
De € 2.800 à € 3.500 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Travail à domicile
  • Correcte en kwalitatieve afhandeling van alle administratieve orderactiviteiten uit verschillende...
  • Controle van ordergegevens op juistheid en volledigheid;

Receptie medewerker

  • WaW
  • Zele
Ben jij op zoek naar een veelzijdige rol waarin je echt het verschil maakt? Als Receptie medewerker bij onze klant in Zele ben jij het eerste...

Medewerk(st)er voor onthaal en administratie in een notariaat

  • Notariskantoor Notadux
  • Grobbendonk
  • Durée indéterminée, Starter
  • onthaal je de cliënten op een vriendelijke en correcte manier en beantwoord je binnenkomende...
  • je controleert dagelijks de wachtruimtes en vergaderzalen om ervoor te zorgen dat alles klaar is...

Administratief Bediende in de bouwsector

  • Bright Plus Antwerpen
  • Borgerhout
  • Durée indéterminée
  • Je volgt de administratie van een bouwproject op: je kijkt facturen na, je stelt technische fiches...
  • Je bent verantwoordelijk voor het beheren van de mailbox

Freelance - Management Assistant

  • Bright Plus Antwerpen
  • Anvers
  • Durée indéterminée
  • Je staat in voor het agendabeheer.
  • Je bereidt meetings voor zoals het opmaken van presentaties, het reserveren van de vergaderzaal enz.

Receptionist (M/V:X)

  • Page Personnel
  • Anvers
  • Het verwelkomen van bezoekers op een warme en professionele manier.
  • Het creëren en onderhouden van een georganiseerde en efficiënte kantooromgeving.

Management Assistant

  • Page Personnel
  • Anvers
  • Je organiseert evenementen van A tot Z.
  • Je ondersteunt de COO en het directiecomité.

Administratief assistent

  • Page Personnel
  • Gand
  • Administratieve ondersteuning voor steigerbouwprojecten, waaronder het invoeren van prestatieuren,...
  • Aanspreekpunt voor klanten voor administratieve en facturatiegerelateerde zaken.

Technieker

  • Actief Interim Asse
  • Relegem
  • Intérim option contrat fixe
  • Het herstellen en onderhouden van de verhuurvloot
  • Herstellingen en vervangingen registreer je in de onderhoudsmodule van het verhuurpakket op de PC

Hulpverlener Telefooncentrale - Zellik

  • Start People
  • Relegem
  • Intérim option contrat fixe
  • Je zal, voornamelijk telefonisch, ondersteuning bieden op maat aan internationale reizigers 
  • Verder beantwoord je vragen via telefoon, mail en via het online platform 

Administratief Bediende

  • Start People
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
Voor één van onze klanten zijn we dringend op zoek naar een administratieve duizendpoot. Die niet alleen in het kantoor van Ninove laat zien hoe je...
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Administration - Groot-Bijgaarden (région Asse)' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Receptionist

  • Unique Brussels
  • Watermael-Boitsfort
  • Durée déterminée
À partir de € 14 par heure
  • Bezoekers op gepaste wijze ontvangen (begroeten, welkom...)
  • De aankomst van bezoekers aankondigen

Junior Administratief Bediende

  • Start People
  • Hérinnes
  • Intérim option contrat fixe
Jusqu'à € 2.700 par heure
  • Ondersteunen van de directie met administratieve taken
  • Voorbereiden van de loonsafsluiting

Bid Manager

  • Start People
  • Diegem
  • Durée indéterminée
  • Verantwoordelijk voor het samenstellen en indienen van offertes en openbare aanbestedingen.
  • Coördineren van bijdragen van interne teams, waaronder Legal, Finance, Operations en ICT.

Bid Manager

  • Start People
  • Diegem
  • Durée indéterminée
  • Verantwoordelijk voor het samenstellen en indienen van offertes en openbare aanbestedingen.
  • Coördineren van bijdragen van interne teams, waaronder Legal, Finance, Operations en ICT.

Receptionist(e)

  • Vivaldis
  • Sint-Stevens-Woluwe
Voor een bedrijf te Sint-Stevens-Woluwe, actief binnen de automotive, zijn we op zoek naar een klantvriendelijke en nauwkeurige Receptionist(e).

Tijdelijk bediende banksector - Ninove

  • Start People
  • Ninove
  • Intérim option contrat fixe
  • Documenten inscannen en verwerken
  • Gegevens invoeren en bijhouden in Excel

Bediende afleverdienst

  • Start People
  • Alost
  • Intérim option contrat fixe
  • Je bent verantwoordelijk voor alle administratieve taken die bij de verkoop van nieuwe wagens komen...
  • Je controleert de wagens op schade bij het binnenkomen in de garage en je werkt nauw samen met...

Medewerker onthaal en administratie te Geraardsbergen

  • Actief Interim Geraardsbergen
  • Grammont
  • Intérim option contrat fixe
  • Onthaal en klantenservice: je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, je verwelkomt hen...
  • Telefonisch contact: je beheert de telefonie en zorgt ervoor dat klanten snel en efficiënt worden...

Fleet officer

  • Start People
  • Willebroek
  • Durée indéterminée
  • Je bent verantwoordelijk voor het administratieve beheer van het volledige wagenpark van Distrilog...
  • Je bent verantwoordelijk voor de backup van onderhoud, reparaties en keuringen van voertuigen.

Onthaalbediende/Receptionist(e)- Centrum Leuven- 25 u/week

  • Actief Interim Leuven
  • Louvain
  • Durée indéterminée
Jij wil graag dat vriendelijk gezicht zijn aan het onthaal? En je kan alle bezoekers vlot te woord staan, zowel in het Nederlands, Frans en...

Project consultant

  • Unique Beveren
  • Beveren-Waas
  • Durée indéterminée
Net van de schoolbanken en klaar om bij diverse bedrijven te proeven van verschillende functies? Of al enige ervaring opgedaan, maar nog niet...

Magazijnier/Machinereiniger - Evergem - Machineverhuur

  • Actief Interim Eeklo
  • Beveren-Waas
  • Intérim option contrat fixe
  • Je bent  verantwoordelijk voor het reinigen van machines van klein tot groot
  • Je staat in voor het reinigen van de machines met een semiautomatische carwash installatie. 

Office Assistant

  • Unique Mortsel
  • Berchem
  • Intérim option contrat fixe
  • Je zorgt ervoor dat het kantoor efficiënt en vlekkeloos functioneert.
  • Het beheer van faciliteiten en kantoorbenodigdheden is bij jou in goede handen.

Administratieve topper bouwsector - Tijdelijke optie met bedrijfswagen

  • Unique Asse
  • Anvers
  • Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.200 par mois
  • Je houdt verschillende administratieve zaken bij, zoals het werfdagboek en weekrapporten; 
  • Je staat in contact met de werfleider en projectleider bij problemen of onvoorziene omstandigheden; 

COMMERCIEEL MEDEWERKER AUTOVERHUUR

  • AGO Jobs & HR
  • Borgerhout
  • Intérim
Voor een autoverhuurbedrijf in Antwerpen zijn we op zoek naar een commercieel medewerker.Gevarieerd takenpakket:Je verzorgt een vlot onthaal van de...
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Aucun job sélectionné pour le moment
Sélectionnez un job sur la gauche pour le visualiser

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration à Groot-Bijgaarden?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 57 emplois à Groot-Bijgaarden dans la catégorie "Administration", Employé administratif, Assistant de gestion / secrétariat et Réception et accueil inclus.

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "2000 Anvers, 1000 Bruxelles" et "2950 Kapellen (Anv.)".