Voor een klant actief in een productieomgeving zijn we op zoek naar een administratief talent!
Wat valt er onder jouw verantwoordelijkheden?
- Je biedt praktische ondersteuning rond klanten- en leveranciersadministratie
- Je maakt uitgaande facturen op en zorgt voor een correcte en tijdige facturatie in het ERP-systeem.
- Je voert betalingen uit en volgt deze op om een vlotte financiële stroom te waarborgen.
- je bereidt de maandelijkse Intrastat-aangiftes voor
- Je stuurt aanmaningen bij onbetaalde rekeningen, om betalingsachterstanden te voorkomen.
- Je beheert diverse personeelszaken, waarbij je zorgt voor ondersteuning en nauwkeurigheid in HR-taken.
Wie past er binnen deze functie?
- Je hebt reeds enige ervaring in het vakgebied en hebt bij voorkeur een opleiding in een boekhoudkundige richting afgerond.
- Je werkt vlot met MS Word, Excel, Outlook. Affiniteit met boekhoudkundige software is een pluspunt
- Je werkt graag met cijfers en streeft naar perfectie in je werk.
- Je bent assertief en weet wanneer gepaste afstand te houden.