Offres d'emploi Vente »  Vente en magasin »  Gestion de magasin - Brabant flamand :   3 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Adjoint Responsable de magasin

  • Action Belgium BV
  • Verviers
La distance est d'environ (à vol d'oiseau) par rapport à votre domicile., Vous disposez déjà d'une expérience dans le commerce de détail, mais...

Adjoint Responsable de magasin

  • Action Belgium BV
  • Asse
La distance est d'environ (à vol d'oiseau) par rapport à votre domicile., Vous disposez déjà d'une expérience dans le commerce de détail, mais...

Manager Market Bruxelles

  • Carrefour Belgium NV/SA
  • Zaventem
  • Durée indéterminée
En tant que Manager Métier chez Carrefour Belgium, vous êtes responsable de la gestion d'un rayon du magasin. Dans cette fonction, vous rapportez...
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Unique Zaventem - Vilvoorde

Administratief bediende Leasing

Intérim option contrat fixe, Temps plein
Encore 1 jour pour postuler

Een toonaangevend leasingbedrijf dat uitgebreide mobiliteits- en leasingoplossingen biedt, voornamelijk gericht op bedrijven, maar ook beschikbaar voor particulieren. Het beheert een wagenpark van meer dan 100.000 voertuigen in België en richt zich op duurzaamheid, waaronder de overstap naar elektrische voertuigen en multimodale mobiliteit.



Hun diensten omvatten operationele leasing, fietslease, wagenparkbeheer en innovatieve mobiliteitsoplossingen zoals autodelen en EV-laadoplossingen. Met een sterke focus op duurzaamheid wil het bedrijf tegen 2025 zo'n 500.000 elektrische voertuigen in gebruik hebben en CO2-uitstoot met 30% verminderen, terwijl zij klanten helpen bij de overgang naar groenere mobiliteit?.

Administratief bediende Leasing

Description de la fonction

Als administratief bediende bij deze leasingmaatschappij werk je mee aan het wegwerken van de achterstand aan administratie. Concreet sta ja in voor het volgende:




  • Hoofdzakelijk mailverwerking met betrekking tot boetes

  • Telefoons beantwoorden ivm vragen over boetes

  • Inkomende facturatie toewijzen aan verschillende diensten

  • Bijhorende administratie en dossierbeheer voor jouw rekening nemen

Profil

We gaan op zoek naar een kandidaat die zo snel mogelijk kan starten en dit minimum voor 3 maanden. Hierna kan het perfect verlengd worden bij positieve evaluatie



Verder gaan we op zoek naar onderstaand profiel:




  • Administratieve duizendpoot met relevante ervaring.

  • Vlot kunnen omgaan met MS Office.

  • Vlot tweetalig (NL-FR), schrijven en praten, Engels is een plus. 

Offre

  • De € 2.400 à € 3.000 par mois

  • Een tijdelijke opdracht maar met de mogelijkheid aan boord te kunnen blijven, indien positief.

  • Een uitdagende en gevarieerde functie binnen een dynamisch bedrijf met een menselijke en teamgerichte sfeer.

  • Je krijgt een aantrekkelijk loon (tussen €2400 - €3000 bruto) aangevuld met extralegale voordelen maaltijdcheques, fietsvergoeding, volledige terugbetaling openbaar vervoer.

  • Flexibele werkuren.

  • Naast je 20 wettelijke vakantiedagen, heb je bij ons ook recht op 12 ADV dagen.

Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Enseignement secondaire Expérience limitée (< 2 ans) Néerlandais, Français

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Gestion de magasin à Brabant flamand?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 3 emplois à Brabant flamand dans la catégorie "Gestion de magasin".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "4000 Liège, 1000 Bruxelles" et "7700 Mouscron".