Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.
1 de 2
Heb jij ruime ervaring als dossierbeheerder en een sterke affiniteit met de boekhoudsector?
Voor een toonaangevend boekhoudkantoor met vestigingen in Antwerpen en Limburg zoeken we een Dossierbeheerder om het team in Aarschot te versterken. Hier krijg je de kans om je expertise verder uit te breiden in een dynamische werkomgeving waar zowel professionele groei als een evenwichtige werk-privébalans vooropstaan.
Binnen dit kantoor heerst een warme en persoonlijke sfeer, waarin een mensgerichte aanpak centraal staat. Als vaste medewerker neem je de verantwoordelijkheid over je eigen dossiers, die volledig digitaal worden beheerd. Daarnaast is dit kantoor erkend door het ITAA en een koploper in digitalisering binnen de sector.
Je komt terecht in een ervaren en deskundig team dat je tijdens de eerste maanden met de nodige begeleiding ondersteunt, zodat je vlot je weg vindt binnen de organisatie.
Klinkt dit als de uitdaging die je zoekt? Aarzel niet en solliciteer vandaag nog!
Hoe zal jouw takenpakket eruit zien?
Je staat in voor de boekhouding van A-Z van zo'n 30 klantendossiers (hoofdzakelijk vennootschappen).
Je maakt correct de btw-aangiftes op en dient deze tijdig in.
Je bereidt de vennootschaps- en personenbelasting-aangiftes voor.
Je maakt tussentijdse balansen en jaarrekeningen op.
Je fungeert als het centrale aanspreekpunt voor jouw klanten en staat hen bij indien zij eventuele vragen hebben omtrent hun dossier.
Samen met de vennoten werk jij aan de optimalisatie van jouw dossiers inzake fiscaliteit.
Je denkt proactief mee met jouw klanten en voert regelmatig besprekingen uit met hen.
Je hebt minstens een Bachelor Accountancy-Fiscaliteit of gelijkwaardig door ervaring.
Minimaal 3 tot 4 jaar ervaring in diverse aspecten van de boekhoudsector.
Uitstekende communicatieve vaardigheden en het vermogen om effectief samen te werken binnen een team.
Proactieve houding en het vermogen om zelfstandig te werken aan complexe boekhoudkundige vraagstukken.
Marktconform salaris: €3.500 - €5.000 / maand. Facturatie op zelfstandige basis is ook mogelijk.
Gevarieerde job met verantwoordelijkheden; volledige ownership over jouw dossiers en besprekingen met de klant.
Hospitalisatieverzekering en maaltijdcheques inbegrepen in je pakket.
Extra voordelen zoals een bedrijfswagen of elektrische fiets zijn afhankelijk van persoonlijke voorkeur en mag je zelf mee bepalen.
Jaarlijks persoonlijk opleidingsbudget en groeiplan in samenwerking met een coach.
Werken in een aangename, filevrije omgeving met aandacht voor een gezonde werk-privébalans.
Familiale sfeer met spontaan overleg en teamwork voorop.
Leergierigheid wordt beloond; op termijn kan je je specialiseren of doorgroeien naar een overkoepelende functie voor de verschillende kantoren.
De mogelijkheid om binnen een ITAA-gecertificeerd kantoor jouw ITAA-stage te doen.
1 de 2