Offres d'emploi 2600 Berchem :   211 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Senior Manager Accountancy

Verpleegkundige thuisverpleging

Grondwerker huisaansluitingen - BOUW

Bouwplaatsmachinist - BOUW - Antwerpen

Machinist rupsbull - BOUW

Werfleider gebouwentechnieken - BOUW

Installateur hernieuwbare energie

(Auto-)mechanieker

Mecanicien

Lifttechnieker

Mecanicien graafmachines

Bankadviseur

De € 2.549,04 à € 2.731,12 par mois

Verzekeringsagent

De € 2.700 à € 2.900 par mois

Klantadviseur verzekeringen

À partir de € 2.700 par mois

Marketing Consultant - Agency - Berchem

gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi dans la région 'Berchem (région Anvers & Port d'Anvers)' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Lead Generation Specialist

Boekhouder

De € 3.000 à € 4.000 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Compensation de repas
    • Coûts forfaitaires
    • Formations

Meewerkend chauffeur steigerbouw - BOUW

Fiscalist

Sanitair Installateur

Sales Ninja met Knaldrang! (NL met een vleugje humor)

Sanitair Installateur

Medewerker sales binnendienst B2B NL/FR of NL/ENG

Commercieel Medewerker Outbound

Boekhouder AZ

Accountant

Antwerpen/Berchem - Head of Accountant - Start-up.

Digital Banker

De € 2.460 à € 2.636 par mois

Technische Accountmanager

De € 3.500 à € 5.500 par mois

Boekhoudkundig Medewerker

Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
COPRO
  • COPRO
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
Profacts
  • Profacts
  • www.profacts.be | The Loop - Gent
  • Durée indéterminée
SERVIBOX NV
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Grant Thornton

Senior Manager Accountancy

Leiderschap, expertise en impact.
Durée indéterminée, Temps plein
En ligne depuis 24 jours sur Jobat.be
Wil jij jouw expertise in accountancy combineren met een leidinggevende rol binnen een dynamische en groeiende organisatie? Voor onze klant, Grant Thornton, zoeken we een ervaren en veelzijdige professional die wil werken aan uitdagende projecten voor een diverse klantenportefeuille, terwijl je een jong en gedreven team begeleidt.
Grant Thornton is een full-service business advisor met 270 medewerkers verspreid over 7 locaties. Zij bieden expertise op het gebied van accountancy, audit, tax & legal en advisory. De organisatie staat bekend om haar pragmatische aanpak, waarbij persoonlijk contact en samenwerking centraal staan. Dankzij de vlakke structuur en agile werkwijze creëren zij een stimulerende omgeving waarin talent zich optimaal kan ontwikkelen.
Om de verdere groei van Accountancy & Reporting te ondersteunen, is Grant Thornton voor het kantoor in Antwerpen – een jong en dynamisch team van 25 medewerkers - op zoek naar een ervaren en veelzijdige professional voor de rol van: Senior Manager Accountancy.

Senior Manager Accountancy

Description de la fonction

Je speelt een sleutelrol in het waarborgen van de klantgerichte aanpak van Grant Thornton en krijgt de ruimte om je eigen leiderschapsstijl te ontwikkelen. Met jouw expertise versterk je duurzame klantrelaties en zorg je voor hoogwaardige dienstverlening. Een rol met verantwoordelijkheid én groeikansen.
Je bent verantwoordelijk voor het:
  • Aansturen, coachen en motiveren van een dynamisch team binnen Accountancy & Reporting om professionele groei en prestaties te stimuleren.
  • Adviseren van klanten van A tot Z als vertrouwd aanspreekpunt – van lokale kmo’s tot grote en meer complexe ondernemingen – over accountancy, BTW, financiële rapportering en fiscale vraagstukken.
  • Uitvoeren van uitdagende opdrachten waarbij je samen met senior medewerkers je expertise inzet om innovatieve oplossingen te ontwikkelen die aansluiten bij de behoeften van de klant.
  • Opbouwen en onderhouden van sterke klantrelaties door regelmatige bezoeken en proactieve opvolging, met een focus op een persoonlijke en oplossingsgerichte aanpak.
  • Bewaken en optimaliseren van de kwaliteit van de dienstverlening, zodat dossiers correct en tijdig worden opgeleverd.
Daarnaast draag je actief de CLEARR-waarden van Grant Thornton uit: Collaboration, Leadership, Excellence, Agility, Respect en Responsibility.

Profil

Je beschikt over sterke communicatieve en interpersoonlijke vaardigheden, waardoor je duurzame relaties opbouwt met klanten en collega’s. Je neemt initiatief, bent gestructureerd en draagt verantwoordelijkheid in alles wat je doet. Dankzij je intrinsieke interesse in mensen begeleid je jouw team en ondersteun je hen in hun professionele ontwikkeling. Met jouw passie voor accountancy ga je doelgericht op zoek naar op maat gemaakte oplossingen voor je klanten. Daarnaast beschik je ook over:
  • Een bachelor- of masterdiploma in Accountancy & Fiscaliteit, Economische Wetenschappen of Handelswetenschappen.
  • Minimaal 8 jaar relevante ervaring binnen een advies- of accountancykantoor.
  • Ervaring en/of interesse met internationale dossiers is een pluspunt.
  • Houder van/interesse in het behalen van een ITAA – certificaat (Institute for Tax Advisors and Accountants).

Offre

Bij Grant Thornton werk je in een “Great Place to Work” erkende organisatie, binnen een inclusieve en multidisciplinaire werkomgeving. Je maakt deel uit van een internationaal netwerk van 76.000 experts in 156 landen, waar diversiteit en samenwerking centraal staan. Met toegang tot tal van carrièremogelijkheden en een flexibele, hybride werkcultuur, stimuleren ze niet alleen professionele groei, maar ook een gezonde werk-privébalans.
Daarnaast bieden ze jou:
  • Een competitief loonpakket, aangevuld met extra vakantiedagen, een telefoonabonnement, verzekeringen, een bedrijfswagen en een cafetariaplan. Hiermee kan je een deel van je arbeidsvoorwaarden zelf samenstellen, zoals een fietsplan, elektronische devices of andere voordelen op maat. Werken vanuit een management vennootschap is ook een optie.
  • 40 opleidingsuren per jaar, gericht op zowel vakinhoudelijke kennis als soft skills, zodat je jezelf continu kan ontwikkelen en aanvullende certificaten of diploma’s kan behalen.

Information pratique

Surf naar jobs.hudsonsolutions.com en solliciteer online.
Vragen? Contacteer Laura Folens op Afficher le numéro
Je reactie wordt snel en confidentieel behandeld.

Calculer votre temps de trajet
À : Grant Thornton | Berchem 2600

Cette adresse est introuvable.

Aucun itinéraire n'a pu être trouvé entre les deux adresses.

08:30
L’adresse exacte de ce poste n’est pas disponible. Il est donc possible que le temps de trajet calculé soit différent dans la réalité.
Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier à orientation professionnelle (Enseignement Supérieur de Type Court) Au moins 5 ans d'expérience Néerlandais

Vous êtes à la recherche d'un emploi à Berchem?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 211 emplois à Berchem.