Cohezio vzw is één van de grootste Externe Diensten voor Preventie en Bescherming op het Werk in België. Samen met een multidisciplinair team van 550 enthousiaste collega’s waken we over de gezondheid, de veiligheid en het welzijn op het werk van alle werknemers bij onze klanten.
De filosofie die we bij onze klanten vooropstellen, zetten we vanzelfsprekend ook intern in de praktijk om. Werken bij Cohezio betekent dat je als mens centraal staat. We werken als één team, collectief boven individueel. We bieden een werkomgeving met aandacht voor jouw welzijn, met het juiste evenwicht tussen menselijkheid en prestaties, tussen jouw privé- en beroepsleven.
Marketing & Communication Assistant
Description de la fonction
Actieve ondersteuning bieden bij de operationele uitvoering van het MARCOM-plan in samenwerking met de verschillende leden van de marketingafdeling. Helpen bij de organisatie van externe evenementen en logistieke opvolging. Coördineren van de verschillende interne marketingaanvragen van de zusterbedrijven van COHEZIO en opstellen van planningen en actiepunten voor de afdeling.
Operationele en administratieve ondersteuning bieden bij de ontwikkeling en uitvoering van marketing- en communicatieplannen:- Ondersteuning bieden bij de voortzetting van de marketing van alle bestaande en nieuwe producten/diensten. Meewerken aan het interne en externe marketingplan voor die producten en diensten
- Helpen bij het opstellen van een marketingkalender
- Evenementen helpen organiseren en plannen in samenwerking met de Marketing Officer
- Met ideeën komen voor en ondersteuning bieden bij de ontwikkeling van nieuwe campagnes
- Fungeren als aanspreekppunt voor leveranciers van promotiemateriaal en reclameproducten (aanvragen van offertes, operationele opvolging en facturatie…)
- PowerPointpresentaties opmaken in samenwerking met de grafisch ontwerper
- Zorgen voor consistente marketing: inhoud proeflezen en zo nodig verbeteren
- Dossiers verwerken en opvolgen (dossiers, rapporten en notities opstellen, samenvatten en updaten)
Het uitwerken en opzetten van digitale campagnes ondersteunen:- Ondersteuning bieden bij het opzetten van mailcampagnes
- De marketingdatabase updaten voor mailings, uitnodigingen, evenementen…
- Samenwerken met de Content Marketing & Communication Officer aan de strategie voor de verspreiding van informatie via sociale media zoals LinkedIn, Instagram…
- Marketingtools onderhouden en updaten
Het beheer van bestaand marketingmateriaal ondersteunen:- Verzoeken van klanten identificeren
- De voorraad promotiemateriaal beheren (bestellingen, prijsopgaven…)
- Ervoor zorgen dat dit nieuwe materiaal zowel intern als extern wordt verspreid
Coördinatie van de verzoeken van de zusterbedrijven:- Interne marketingverzoeken van zusterbedrijven ontvangen
- Taken verdelen binnen de afdeling en ervoor zorgen dat planning en timing worden gerespecteerd
Profil
- Je moedertaal is Nederlands of Frans en een actieve kennis van de tweede landstaal
- Je beschikt over een diploma marketing, communicatie of een gelijkaardige studierichting en hebt een eerdere werkervaring in de evenementen- of communicatie/marketingsector is een troef
- Je beheerst Office tools
- Kennis en gebruik van grafische software (Indesign, enz.) is een voordeel
- Je hebt een goede kennis van social media (Facebook, Instagram…)
- Sterke communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling
- Problemen kunnen identificeren en proactief oplossingen kunnen aanreiken
- In staat zijn om in teamverband te werken en proactief te zijn
- Stressbestendig en flexibel zijn
- De afdeling marketing & communicatie actief en effectief ondersteunen
Offre
-
Possibilité de travailler à domicile : 2 jours
-
Assurance groupe
-
Chèques-repas
-
Smartphone
-
Ordinateur portable
-
Assurance hospitalisation individuelle
-
Assurance-invalidité
-
Vélo en leasing
-
Intervention dans les frais de deplacement
-
Indemnité kilométrique vélo
-
Naissance
-
Eco Cheque
-
Formations
-
Check up
-
13ème mois
-
Pécule de vacances
-
Travail à domicile
-
Congé d'ancienneté
- Een voltijds contract van onbepaalde duur met gemiddeld 36u/week. We hechten belang aan een goede work-life balance en realiseren dit door naast de 20 wettelijke verlofdagen, 24 ADV-dagen te voorzien.
- Je hebt de mogelijkheid om 2 dagen per week te telewerken.
- Je komt terecht in een gevarieerde functie met een hoge graad van autonomie en flexibiliteit.
- Vanzelfsprekend krijg je een aantrekkelijk salaris aangevuld met diverse extralegale voordelen zoals maaltijd- cadeau- en ecocheques, een eindejaarspremie, een groeps- en hospitalisatieverzekering.
- Je krijgt toegang tot een ruim aanbod van interne welzijnsinitiatieven rond 3 pijlers: fysiek, sociaal en mentaal welzijn.
Information pratique
Knikte je enthousiast toen je de functieomschrijving las?
Bezorg ons dan jouw kandidatuur door het online sollicitatieformulier in te vullen. op onze website Afficher le site webwww.cohezio.be
Voor meer informatie kan je terecht bij Cyrill Lizen, HR officer, via Afficher l'adresse e-mailcyrill.lizen@cohezio.be.