De awareness van uw employer branding campagne vergroten? Dan is onze nieuwe formule met VTM GO iets voor u!
Het bereik van uw employer branding campagne vergroten kan nu ook met VTM GO. Waarom VTM GO inzetten? Hieronder komt u er alles over te weten.
Toegang tot het eerste scherm
De VTM GO videocampagne leveren wij, naast VTM GO, ook uit op de nieuws- en radiomerken van DPG (HLN.be, DeMorgen.be, Humo.be en Qmusic.be). Daarbovenop tonen wij uw video-advertentie ook op het grote scherm. De VTM GO native app is vast geïntegreerd in de meeste smart tv’s. Daardoor kunnen wij uw video-advertentie gericht tonen aan een nieuw tv-publiek. Zo bereikt u 500.000 Vlaamse tv-kijkers per week. Ook uitgestelde kijkers krijgen uw video-advertentie voorgeschoteld.
VTM GO raden wij aan als uitbreiding van uw awareness campagne met een Talent Value Partnership, Expert Special en ons Go for happy Magazine.
Non-skippable
Uw VTM GO-advertentie kan niet doorgespoeld worden, waardoor u de volle aandacht van de kijker trekt.
Bereik jongeren
Ook bij jongeren is VTM GO een zeer populair kanaal, onder andere door de VTM GO Shorties.
Trending
De klassieke manier van televisiekijken gaat razendsnel achteruit. Wist u dat minder dan de helft van de Vlamingen nog live televisie kijkt? Ook naar de toekomst toe zal uitgesteld kijken steeds meer aan belang winnen. Daarom is inzetten op een VTM GO-advertentie een goede zet om kijkend Vlaanderen te bereiken.
Retargeting
Iedereen die uw video-advertentie ziet, capteren wij in een datasegment. Om zo achteraf een gerichte video- of displaycampagne te tonen op de DPG-nieuwssites (HLN.be en DeMorgen.be).
Geen interesse in video? Kies dan voor ons alternatief: de VTM GO Pauzeknop! Wat dat is? Contacteer nu Kim Vergaelen (kim.vergaelen@jobat.be) en ontdek er alles over!
Benieuwd hoe we deze VTM GO formule kunnen integreren in uw employer branding campagne?
Neem contact op met Kim Vergaelen (kim.vergaelen@jobat.be) en ontdek hoe VTM GO jullie employer branding campagne kan versterken!