Uw bedrijf tussen duizenden wachtende bingewatchers en breed gesmaakte programma’s? Dat kan via Jobat en VTM GO!
In een wereld waarin content na enkele seconden al out is, kiest u best de juiste platformen om uw doelpubliek te bereiken. Uw toekomstige werknemers zitten misschien wel verstopt tussen twee programma’s en het bijhorende non-skippable rondje reclame via VTM GO ... Drie onweerlegbare redenen waarom u zo’n online awarenesscampagne moet overwegen!
Tv-kijken vs. tv-kijken-kijken
De tijd dat we met z’n allen in de zetel zaten te wachten op ons favoriete programma op woensdagavond is voltooid verleden tijd. Tv-kijkend Vlaanderen kiest sinds enkele jaren vooral voor on demand. Wanneer het past. Waar het past. De aandachtspanne van de gemiddelde tv-kijker bestaat uit luttele seconden anno 2023. Hoe u daarin uw weg als werkgever vindt? VTM GO! Eén van de populairste online streamingdiensten van Vlaanderen met maar liefst 500.000 Vlaamse kijkers per week. Nog niet overtuigd? We leggen je drie redenen voor.
Zonder doorspoelen: non-skippable reclame
De Vlaming is kampioen in het skippen van reclame. Overal waar kan, laten we alle content tussen onze programma’s door passeren. Bij VTM GO zet u in op advertentievideo’s tot 15 seconden die niet te skippen zijn. Zo krijgt u de volledige focus van de kijker vooraleer ze terug in hun bingemodus vallen. Focus is in deze razendsnelle tijden dan ook goud waard.
Heeft u zelf geen gepaste video? Geen probleem. Het Employer Marketing team van Jobat denkt mee na over leuke content. Of had u liever een plekje als stilstaande advertentie wanneer de kijker op de pauzeknop duwt? Tip: speel in op het woord ‘pauze’ met uw advertentie om de nieuwsgierigheid van de kijker te wekken. Soms zit impact in een klein hoekje ...
Jong online doelpubliek
Vooral jongeren grijpen niet langer naar traditionele media en zetten online kijken met stip op nummer één. Het is dan ook daar waar u ze moet gaan zoeken. De reden waarom die jonkies streaming verkiezen? Flexibiliteit en controle. Kijken vanwaar ze willen, hoe lang ze willen én wanneer. Als u de jonge garde richting uw bedrijf wil trekken, is adverteren via VTM GO een win-win. Via Jobat zorgen we er ook voor dat uw advertentie de juiste regio bereikt. Extra veel kans om de juiste profielen tegen het digitale lijf te lopen dus!
Online is meer dan de toekomst
U springt best nu mee op die digitale kar terwijl hij nog niet razendsnel voorbij zoeft. Inspelen op individuele behoeften, gebruikersgemak, flexibiliteit, ... online streamen wint het haasje-over met gemak van traditioneel tv-kijken sinds een aantal jaar. Door online te adverteren tussen programma’s op VTM GO laat u aan het doelpubliek zien dat u een zitje heeft op de digitale hogensnelheidstrein. En dat kan misschien wel een dealmaker of -breaker zijn voor toekomstige sollicitanten. Uw online aanwezigheid vergroot de poel van geïnteresseerde kandidaten én uw awareness.
Naast VTM GO krijgt u via dit platform van DPG ook de kans om te adverteren op nevenmerken zoals hln.be, demorgen.be, humo.be en Qmusic. De app van VTM GO is daarbij ook nog eens vast geïnstalleerd op de meeste smart-tv’s waardoor u op het grote scherm zichtbaar bent. Een awarenesscampagne via VTM GO past perfect als uitbreiding bij een Talent Value Partnership, een Expert Special en het Go for happy Magazine van Jobat. Zo combineert u het beste van alle (digitale) werelden!
Uw campagne in de online tv-gids van VTM GO programmeren?
Maarten Verstappen weet raad.
Contacteer hem rechtstreeks via maarten.verstappen@jobat.be.