Succesvolle Jobday dankzij Jobat’s Ninja Traffic Campagne

Hoe Jobat Partena Professional hielp met het aantrekken van talent naar hun Jobday.

Voor bedrijven die streven naar de juiste talenten, is het organiseren van een Jobday vaak een uitstekende manier om potentiële werknemers te ontmoeten. Om een Jobday effectief te maken, is het cruciaal om de juiste mensen te bereiken. Dat was ook het doel van Partena Professional, een HR-dienstverlener die besloot hun Jobday extra zichtbaarheid te geven met de hulp van Jobat.

De kracht van de Ninja Traffic campagne

In plaats van een langdurige campagne, koos Partena Professional voor een snel en gericht traject: de Ninja Traffic Campagne. Deze aanpak is ontwikkeld om binnen korte tijd een hoog aantal geïnteresseerden te bereiken. De kracht van deze methode zit in de snelheid en precisie waarmee de juiste kandidaten worden aangesproken. Voor Partena Professional leverde dit de ideale stroom aan bezoekers op hun Jobday op.

Wat houdt een Ninja Traffic campagne in?

campagne

Deze strategie maakt gebruik van specifieke digitale kanalen om een directe verbinding te maken met de gewenste doelgroep. De campagne van Partena omvatte:

  • Korte, krachtige advertenties gericht op een relevante kandidatenpool via nieuwssites, social media en Google
  • Focus op directe inschrijvingen voor de Jobday
  • Flexibele aanpassingen en optimalisaties in real-time, begeleid door een Performance Marketeer

Waarom was de campagne een succes?

Vanaf het eerste contact zorgde de goede communicatie tussen Partena Professional en Jobat ervoor dat we wisten wie zij wilden bereiken en wat hun prioriteiten waren. Dit stelde ons in staat om de campagne snel af te stemmen op de verwachtingen. Door gerichte advertenties te plaatsen op platforms die de beoogde kandidaten gebruiken, genereerden we veel verkeer naar de Jobday-registratiepagina.

De resultaten in cijfers

Het doel was helder: zoveel mogelijk relevante bezoekers naar de Jobday trekken. Met 179 inschrijvingen en 78 bezoekers op de dag zelf werd dit doel ruimschoots bereikt. Bovendien leverde de Jobday 4 succesvolle aanwervingen op, wat duidelijk maakt dat de campagne niet alleen veel mensen bereikte, maar ook de juiste mensen.

Dankzij de Ninja Traffic Campagne kon Partena Professional hun Jobday optimaal benutten en de juiste talenten vinden. Een resultaat waar we samen met trots op terugkijken!

Organiseert u binnenkort ook een jobdag?

Laat het ons weten en wij vertellen waaruit uw optimale mediamix bestaat!
Bel 02 467 48 00 of contacteer uw vaste Jobat-adviseur.

Gerelateerde artikels
TALENT DRIVERS
Aantrekken én behouden van uw (toekomstige) werknemers
Lees meer
CASE
De zoektocht van vind!
Lees meer
CASE
De zoektocht van DriveX naar een Aspirant schade-expert
Lees meer