Jobat blijft gaan voor sterke rekruteringsproducten!

Ontdek de nieuwe initiatieven van Jobat voor 2025 die uw employer branding en rekrutering naar een hoger niveau tillen.

In een dynamische arbeidsmarkt zoals vandaag is het cruciaal om voorop te blijven lopen. Jobat introduceert in 2025 een reeks nieuwe initiatieven die gericht zijn op het versterken van uw employer brand en het aantrekken van talent. Van employer marketing tot jobevents en rekrutering, we zijn er klaar voor om uw bedrijf (opnieuw) te ondersteunen in de zoektocht naar talent!

Vernieuwing in Employer Marketing

In 2025 zet Jobat opnieuw in op vernieuwing binnen ons employer marketing aanbod met een mix van vertrouwde en nieuwe initiatieven, gericht op het versterken van uw employer brand en het inspireren van potentiële kandidaten.

Nieuw: Let’s Go Local

Met Let’s Go Local” kunnen bedrijven zich regionaal profileren en lokaal talent aantrekken. Lopen jullie met een team van collega’s de 10miles, of …., deel deze mooie momenten waarbij jullie medewerkers met elkaar connecteren via gerichte online campagnes op DPG Media- en Mediahuis-nieuwssites, VTM GO en onze audiokanalen zoals Qmusic, Willy en Joe, bereikt u kandidaten tijdens lokale evenementen zoals de Gentse Feesten en Aalst Carnaval.

Adverteer uw merk op de Kroongetuigen en Nerdland

Nieuw in 2025: naast het adverteren van uw radiospot op online audiokanalen zoals Qmusic, Joe en Willy, biedt Jobat nu ook de mogelijkheid om te adverteren als preroll in populaire podcasts zoals De Kroongetuigen en Nerdland: de podcast. Bovendien kunt u ervoor kiezen om enkel op podcasts te adverteren, zodat uw employer brand gericht wordt gepositioneerd op de kanalen die het beste aansluiten bij uw doelgroep.

Uitbreiding in jobevents

In 2025 breidt Jobat zijn aanbod van jobbeurzen uit tot maar liefst 17 regionale beurzen verspreid over het hele land, met nieuwe locaties zoals Vilvoorde, Luik en La Louvière. Ook in Kortrijk zijn we opnieuw van de partij. Bovendien zullen er 3 jobbeurzen (Namen, Luik en La Louvière) plaatsvinden in de Franstalige regio, wat onze aanwezigheid in Wallonië versterkt.

Match & Meet zone en Speakers Corner

Naast de unieke beleving (carrièrecoaches, workshops, styliste, cv-fotograaf en masseur) die kandidaten steeds op onze jobevents voorgeschoteld krijgen, introduceren we 2 nieuwe zones. Allereerst introduceren we de Match & Meet zone, waar u als bedrijf op een rustige manier met enkele kandidaten kan kennismaken. Ten tweede hebben we vanaf 2025 een Speakers Corner, waar u als bedrijf zich kan presenteren en kandidaten zo een eerste indruk krijgen van wie jullie zijn en naar wie jullie op zoek zijn.

Breder publiek bereiken

Om zowel actieve als latent werkzoekenden te bereiken, hebben we de beursuren aangepast naar 14u00 tot 20u00. Dit creëert een dag- en avondbeurs, waardoor we een breder publiek kunnen aantrekken en meer mensen de kans geven om deel te nemen.

Met deze nieuwigheden op onze jobevents zijn we ervan overtuigd dat we in 2025 een waardevolle bijdrage leveren aan de carrièreontwikkeling van werkzoekenden.

Sterke rekrutering in 2025

Premium online jobformules

In de digitale wereld blijven onze premium online jobformules  Light, Full en Power de krachtigste keuze om kwalitatieve kandidaten aan te trekken. Dankzij gerichte verspreiding via het Jobat Talent Network (link) en vernieuwde AI-matchingtechnologie worden uw jobs bij de juiste kandidaten gebracht. Ook onze CV database blijft groeien met maar liefst 3.500 nieuwe opzoekbare profielen per maand. 

Jobat Insights Dashboard

Ontdek ons gloednieuw dashboard voor werkgevers! Krijg inzichten in de belangrijkste drijfveren van kandidaten bij hun keuze voor een job of werkgever. Check welke media ze consumeren en blijf up-to-date met de belangrijkste trends op de arbeidsmarkt. Alles eenvoudig beschikbaar via onze gratis te raadplegen tool (link).

Printmedia

Printmedia in sterke nieuwsmerken blijft onmisbaar ter ondersteuning van uw rekrutering en dit om tal van redenen (link naar factsheet). Nationale of regionale advertenties in de krant maximaliseren de zichtbaarheid van uw vacatures, waardoor ze opvallen en de juiste kandidaten worden aangetrokken. In 2025 introduceren we vereenvoudigde formaten en tarieven, een nieuwe Jobat krant look & feel en aantrekkelijke voorwaarden om Content Partner te worden.

Met deze sterke nieuwe producten, aanvullend op ons basisaanbod, binnen onze 3 pijlers: employer marketing, jobevents en rekrutering, zijn we volledig klaar om u ook in 2025 te ondersteunen in uw zoektocht naar nieuw talent.


Heeft u interesse in één van onze producten of wilt u graag meer weten?

Neem contact op met uw vaste Jobat-adviseur of stuur ons een mail naar info@jobat.be of bel ons op 02 467 48 00.

Gerelateerde artikels
BLOG
Jobat lanceert Insights Dashboard voor werkgevers en recruiters
Lees meer
CASE
Succesvolle Jobday dankzij Jobat’s Ninja Traffic Campagne
Lees meer
CASE
Hoe UPC Duffel de perfecte kandidaten vond met Jobat
Lees meer