Go for happy 2.0: Xperience Lab verbindt en versterkt bedrijven

In een wereld waarin werkgeluk de kern vormt tot tevreden medewerkers en succesvolle bedrijven, maakt Jobat zich klaar om het Go for happy Magazine naar een hoger niveau te tillen. Met een frisse kijk op werkgeluk en communitybuilding, lanceert Jobat vanaf 2024 een nieuw concept: het Xperience Lab.

Het Go for happy Magazine is sinds jaar en dag een bron van inspiratie voor bedrijven die werken aan employer branding en werkgeluk. Vier keer per jaar, als bijlage bij De Standaard en het Nieuwsblad, helpt het magazine bedrijven om hun werkgeversmerk te versterken. Het is de brug tussen werkgevers en toekomstige werknemers, en de schakel tussen bedrijven die werken aan een aantrekkelijke werkplek. In 2024 benadrukken we dat laatste nog meer met het Xperience Lab.

Communitybuilding op z'n best

Het Xperience Lab biedt bedrijven de kans om hun verhaal te delen en in dialoog te gaan. Het gaat verder dan de traditionele redactievergaderingen en creëert een dynamisch platform vol interactie en communitybuilding.

Elk Xperience Lab draait om twee gemeenschappelijke topics waar bedrijven inzichten delen en discussiëren. Het debat wordt gemodereerd door onze hoofdredacteur, William Visterin. Als bedrijf deelt u, samen met een ambassadeur, uw expertise over een van de twee topics. Onze journalist giet dit in een geanimeerd verslag dat verschijnt in print en online. Dit zorgt voor boeiende discussies, waar u van elkaar kunt leren en inspiratie kunt opdoen.

Daarnaast brengt u ook uw persoonlijk verhaal in het magazine over één van de twee topics, waardoor u zich profileert als een echte expert.

Crossmediaal 2.0

Naast het printmagazine leggen we in 2024 nog meer de nadruk op crossmediaal. Tijdens het Xperience Lab maken we video’s, sfeerfilmpjes en quotes die verspreid worden op onze eigen Jobatmedia. Zo wordt het zowel een online - als offline beleving.

Topics 2024

Benieuwd naar onze topics van 2024?

  • Juni: Moments that matter & Wellbeing
  • Oktober: Ambassadorship & Diversiteit
  • December: Gen Z & Candidate Experience


Wilt u meer weten over het Go for happy Magazine en het Xperience Lab?

Neem dan contact op met Kim Vergaelen via kim.vergaelen@jobat.be voor meer informatie.

Gerelateerde artikels
EMPLOYER MARKETING
Trek de aandacht van uw doelgroep met ons creatief videconcept REWIND
Lees meer
EMPLOYER MARKETING
Maak indruk met de Video Profile Partnership: breng uw vacature tot leven
Lees meer
EMPLOYER MARKETING
Helan zet zich met unieke videocampagne pal in de werkgeversspotlight
Lees meer