Hoe Jobat KU Leuven hielp om hun openstaande vacatures in de kijker te zetten.
Het afgelopen jaar lanceerde Jobat, in opdracht van KU Leuven, enkele clustercampagnes om een breed aantal openstaande vacatures in de kijker te zetten. Hierbij werd steeds een Ninja campagne gecombineerd met een printcampagne om deze zoektocht succesvol te laten verlopen. Hieronder kan u de resultaten van de laatste Ninja Traffic campagne terugvinden.
Een performante digitale mediamix
Jobat werkte een performante digitale mediamix uit om op die manier naast actief ook latent werkzoekenden te bereiken. Zo werd er gekozen voor een mix van Facebook-, Instagram- en Google Display advertenties en targeted bannering op jobat.be.
Bovendien werd er ook een social ad en xtra social ad campagne gelanceerd op enkele Nederlandstalige nieuwssites zoals HLN.be, Nieuwsblad.be en demorgen.be. Al deze advertenties en banners leidden onmiddellijk naar de jobpagina van KU Leuven.
De juiste profielen
Het is natuurlijk belangrijk om de advertenties en banners gericht te tonen aan de juiste profielen. Hiervoor werd achter al deze kanalen de Jobat Smart Data ingezet. Zo richtten we specifiek op regio Vlaams-Brabant en Brussel om de juiste instroom aan clicks te generen naar de jobpagina.
Het resultaat?
De (laatste) NINJA Job Performance-campagne van KU Leuven zorgde voor een totaal van 5.475 clicks naar de algemene jobpagina van KU Leuven.
Naar welke profielen bent u op zoek?
Laat het ons weten en wij vertellen wat uw optimale mediamix is!
Contacteer uw vaste Jobat-adviseur of bel 02 467 48 00