Offres d'emploi Développement & gestion, Service public - Flandre orientale :   6 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Spécialiste Fiscalité Internationale

  • FOD Financiën
  • Bruxelles et Wallonie
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Formations
    • Pécule de vacances
    • Travail à domicile
  • Contribuer à la mise en œuvre de réformes fiscales majeures qui auront un impact important sur les...
  • Travailler avec des experts dans le domaine de la fiscalité et de la réglementation internationales.

Site Supervisor - Electrical/Electromechanical

  • Equans
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Congé d'ancienneté
  • de nombreuses responsabilités
  • des projets intéressants

Calculateur (H/F/X)

  • Q jobs
  • Tamise
  • Intérim
Vos responsabilités :Vous êtes le calculateur pour les contrats de maintenance à Bruxelles ou Courrère ; Vous utilisez votre expertise pour analyser...

Coffreurs expérimentés

  • Actief Construct Hainaut
  • Gand
  • Vous lisez les plans et gérez l'implantation des ouvrages ;
  • Vous préparez le matériel nécessaire en vue du travail à effectuer ;

Deviseur M/

  • Wycor nv
  • Namur (prov)
Nous recherchons un deviseur pour renforcer notre équipe. En tant que deviseur au sein d'un entrepreneur général de classe 8, vous êtes responsable...

Conducteur De Chantier M/

  • Wycor nv
  • Namur (prov)
En tant que conducteur de chantier chez Wycor, vous contribuerez au bon déroulement de divers projets de construction. Les projets de Wycor sont très...
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Tekenaar publieke projectontwikkeling

Durée indéterminée, Temps plein
En ligne depuis 1 jour sur Jobat.be
Veneco is een intergemeentelijk samenwerkingsverband van 19 gemeenten rond Gent, vooral actief op het vlak van ontwikkeling van bedrijventerreinen, stedenbouw, projecten van kernversterking en streekontwikkeling. Veneco faciliteert intergemeentelijke samenwerking en werkt op regioniveau.

Tekenaar publieke projectontwikkeling

Description de la fonction

Veneco hecht veel belang aan duurzaamheid en ruimtelijke kwaliteit. Als tekenaar sta je mee in voor de intekening en inrichting van bedrijventerreinen en publiek domein zoals parkomgevingen, mobiliteitsingrepen en groeninrichtingsdossiers. Als medewerker van het team publieke projectontwikkeling sta je in voor:
  • Het omzetten van ontwerpen in stedenbouwkundige plannen, herwaarderingsprojecten, woningbouwprojecten, bedrijventerreinen,...
  • Het systematiseren van alle gegevens over de projecten en de bedrijventerreinen van Veneco
  • Het opvolgen van stedenbouwkundige aanvragen en opvolgen van de uitvoering ervan
  • Het adviseren, ontwerpen en uitwerken van projecten inzake mobiliteit, publiek domein en landschapzoals parkomgevingen, dorpskernvernieuwingen, groenprojecten, enz.
  • Meer specifiek voor bedrijventerreinen:
  • Het informeren en begeleiden van kandidaat-kopers en het uitwerken van concrete inplantingsvoorstellen
  • Het opmaken van een algemeen bewegwijzeringsplan en het opvolgen van de plaatsing van bewegwijzering
  • De controle op de naleving van de voorschriften bij bouwwerken door individuele bedrijven, van de bebouwingsverplichting en de uitvoering van de economische activiteit
  • De opvolging van de verplichte CO2-neutraliteit
  • Meewerken aan opdrachten in samenwerking met en ter ondersteuning van de andere afdelingen zoals Ruimte en mobiliteit, Energie en klimaat,….

Plaats van tewerkstelling is Destelbergen met verplaatsingen in ons werkingsgebied.

Profil

Algemene vereisten
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs B en bent bereid tot dienstverplaatsingen in het werkingsgebied
  • Je slaagt in de selectieproeven
  • Avond- en weekendvergaderingen zijn af en toe mogelijk

Profiel – kennis
  • Je bent in het bezit van minimum een bachelor diploma bijvoorbeeld tekenaar, landschapsarchitect, toegepaste architectuur,…
  • Je hebt bij voorkeur twee jaar relevante werkervaring in de projectontwikkeling, de vastgoedsector, het terreinbeheer of het bedrijfsleven
  • Je hebt kennis van MS Office-programma’s
  • Je kan vlot werken in AutoCad
  • Kennis van Autocad 3D en/of sketchup is een pluspunt
  • Kennis van QGIS is een pluspunt
  • Kennis van wetgeving overheidsopdrachten is een pluspunt
  • Kennis van planten en ecologisch beheer is een pluspunt

Profiel – vaardigheden en attitudes
Ben je iemand die graag:
  • Op het terrein gaat
  • Expertise en ervaring deelt, kennis overdraagt
  • Zich klantgericht opstelt en adviseert
  • Integreert en synthetiseert
  • Goed plant en organiseert
  • Objectieven stelt
  • Oplossingsgericht werkt werkt
  • Betrokken is en werkt met zin voor kwaliteit
  • Initiatief neemt

Dan is deze job iets voor jou!

We zijn op zoek naar iemand die integer, betrouwbaar, objectief en stressbestendig handelt met de nodige pro-activiteit en flexibiliteit.

Offre

  • Assurance groupe
  • Chèques-repas
  • Assurance hospitalisation individuelle
  • Intervention dans les frais de deplacement
  • Chèques culture et sports
  • Een gevarieerde en boeiende uitdaging binnen een intergemeentelijke vereniging in expansie
  • Een aangename werksfeer in een jong en dynamisch team
  • Een bediendencontract voor onbepaalde duur
  • Verloning volgens weddeschaal B1
  • Een competitief verloningspakket met diverse extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, sporten cultuurcheques en ecocheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, GSM, een hedendaags mobiliteitsaanbod met fietsvergoeding voor woon-werkverkeer, tussenkomst in de kosten van het openbaar vervoer voor woon-werkverkeer en mogelijkheid om in te stappen in een fietsleasingsysteem één jaar na indiensttreding

Information pratique

Procedure
Een eerste selectie gebeurt op basis van het curriculum vitae en de motivatiebrief van de kandidaat. Geselecteerde kandidaten worden uitgenodigd voor een schriftelijke en mondelinge proef. Deze gaat door op 18 februari 2025 in de namiddag. Bij deze proef wordt de kennis en motivatie van de kandidaten getoetst aan het verwachte takenpakket en het functieprofiel. De kandidaten moeten zowel voor de mondelinge als de schriftelijke proef slagen, beide delen zijn evenwaardig. 3 Daarna worden de weerhouden kandidaten uitgenodigd voor inhoudelijke en psychotechnische proeven via een extern bureau. Dit gaat door op 25 februari 2025. Uit de rangschikking van de geslaagde kandidaten stelt de Raad van Bestuur van Veneco de kandidaat aan in de functie.

Interesse? CV & motivatie vóór 7 februari 2025 naar: Veneco Mevrouw Sofie Vandelannoote Algemeen directeur Panhuisstraat 1 9070 Destelbergen E-mail: Afficher l'adresse e-mail Tel: Afficher le numéro

Vous êtes à la recherche d'un emploi à Flandre orientale?