Predoctoraal wetenschappelijk medewerker
Description de la fonction
- Je besteedt minimum 90% van je opdracht aan wetenschappelijk onderzoek in het kader van de voorbereiding van een doctoraatsproefschrift.
- Extended Reality (XR)-toepassingen hebben het potentieel om het medisch onderwijs en de gezondheidszorg ingrijpend te veranderen. Door verschillende niveaus van immersie aan te bieden en meerdere zintuiglijke modaliteiten aan te spreken, maken XR-technologieën de creatie mogelijk van zeer persoonlijke en interactieve leerervaringen. Ondanks deze veelbelovende voordelen blijft de toepassing van XR in medische opleidingen en opleidingen in de gezondheidszorg echter beperkt. Dit PhD-project behoort tot het MSCA Doctoral Networks 2024 en heeft als doel deze leemte op te vullen door de principes van het instructie-ontwerp te exploreren in technologieën die gebruikt worden bij het leren. Het onderzoek omvat een grondig nazicht van de principes van instructie-ontwerp om een effectieve implementatie van XR in onderwijsomgevingen te vergemakkelijken en leerresultaten te verbeteren.
- Dit project is gericht tot toekomstige PhD-kandidaten die geïnteresseerd zijn in baanbrekend onderzoek op het snijvlak van technologie en onderwijs met het potentieel om de toekomst van opleidingen in de gezondheidszorg aanzienlijk te beïnvloeden.
- Jouw opdracht:
- Opleidingsdoelen:
- Detachering:
Profil
- Je hebt een diploma van master (geneeskunde, revalidatiewetenschappen en kinesitherapie, bewegings- en sportwetenschappen, biomedische wetenschappen, logopedische en audiologische wetenschappen)
- Kennis van menselijke anatomie is vereist. Daarnaast is een sterke interesse in onderwijswetenschappen (bijv. onderwijsonderzoek, instructie-ontwerp) en immersieve omgevingen een pluspunt. Kennis van het Nederlands is niet vereist, maar wel een pluspunt.
Offre
de