-
Actief Interim Nivelles
-
Braine-le-Château
Pour une société spécialisée dans les articles préfabriques pour les ferronniers et les constructions métalliques ainsi que pour le traitement de la...
-
Actief Interim Wavre
-
Bierges
En tant que Représentant Commercial, vos responsabilités incluront le développement actif leur clientèle et l'augmentation de leur part de marché...
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Durée déterminée
De € 3.500 à € 3.800 par mois
- Support the sector group manager in management and advocacy activities
- Support to strategic engagement on key policy files and with policy makers
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.200 par mois
- Administratief beheer: dit omvat registratie van alle binnenkomende klantenvragen in een ticketing...
- het abonnementenbeheer. Concreet betekent dit dat u de abonnementen configureert in diverse...
-
Actief Interim Wavre
-
Wavre
Pour l'un de nos clients, nous recherchons un chauffeur C
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.800 par mois
- The Personal Assistant is supporting the Secretary General in administrative, organizational and...
- Acting as the point of contact between the Secretary General and internal and external parties
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.800 à € 4.000 par mois
- Gestion de l'agenda du directeur
- Support administratif d'une équipe
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.600 à € 2.900 par an
Vos missions :Gestion des communications (emails, appels, courrier) en italien et en français.Préparation de documents administratifs et organisation...
-
Unique Brussels
-
Zaventem
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.300 par mois
- Work closely with the other members of the Admin Team to ensure the smooth operation of the office
- Set up meetings to ensure an efficient and professional environment for all clients
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Durée déterminée
De € 3.000 à € 4.000 par an
- Manage the Executive Director's agenda and coordinate meetings, travel etc;
- Sort emails, answers questions within the framework of certain instructions; transfer more complex...
-
Unique Mt Saint Guibert
-
Wavre
- Durée déterminée
De € 2.500 à € 2.800 par mois
Roles & Responsibilities As member of the Construction & Operation team, you report directly to the Manager of the team.You provide administrative...
-
Unique Brussels
-
Molenbeek-Saint-Jean
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.000 par an
- Providing general assistance on members administration including: pending reminders, encoding fees,...
- Following up the weekly payment reports with changes of status, unblocking the services, vouchers ;
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.700 à € 3.000 par mois
- Provide full administrative support including travel arrangements
- Management of the full membership invoicing with BOB 50 commercial tool
-
Unique Brussels
-
Woluwe-Saint-Lambert
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.300 par mois
- Specific administrative tasks related to the customer administration such as updating and...
- To be the first point of contact providing information and support to customers, setting...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 3.200 à € 3.500 par an
- Managing and monitoring the agenda and scheduling appointments.
- Ensuring that the schedule of Partner(s)/Principal(s) is followed and respected (acting as a...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.500 par an
- You manage phone calls, emails and the agenda related to the meetings organised by the association...
- You are in charge of making meeting preparations and execution run smoothly;
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.200 par mois
- Key responsibilities
- Providing administrative support to consultants
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.500 par mois
- Perform administrative tasks for the office, e.g. relations with suppliers, organisation of office...
- Assist with onboarding of new staff;